چهار Kitsap اداره پست منازل به قصد سرقت های مرتبط; دو نفر دیگر در Pierce, میسون می تواند مرتبط

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 12:25 PM EDT Jul 2, 2020ایالات متحده پستی بازرسان در حال بررسی یک سری از چهار

توسط ABESTANEWS در 12 تیر 1399

ایالات متحده پستی بازرسان در حال بررسی یک سری از چهار منازل به قصد سرقت از ابتدای سال در شهرستان Kitsap دفاتر پست و همچنین دیگران در این نزدیکی هست که منجر به کاهش ساعت برای مردم به انتخاب کنید تا خود را در پست الکترونیکی.

در علاوه بر این به منازل به قصد سرقت در ماه ژانویه در Southworth و منازل به قصد سرقت در ماه ژوئن در کیپورت منچستر و Tracyton وجود دارد سرقت همان ماه در Allyn در Mason County, که به طور بالقوه می تواند مرتبط گفت: پستی بازرس John A. Wiegand.

Wiegand گفت که وجود دارد یکی دیگر از سرقت در ماه ژوئن در Lakebay در Pierce County, اما Wiegand گفت: محققان نمی شد مطمئن شوید که به آن متصل شد.

جنوب Colby دفتر شد در این لیست گنجانده از منازل به قصد سرقت — هر چند آن را تجربه کرده است و دزدی. این کاهش ساعت خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی یک مقام در دفتر گفت.

ریتا giese مراجعه کنید دارای یک صندوق پستی در جنوب Colby محل و به دلیل کاهش ساعت و برنامه او در حال حاضر تنها قادر به انتخاب کنید تا ایمیل خود را یک بار در هفته.

"من رفتم به باز کردن درب آن قفل شده بود," او گفت:. "من انتظار نداشتم که به خاطر آن هرگز قفل شده است."

محققان منتشر شد یک عکس از یک مظنون خودرو — رنگ قرمز-رنگ دوج نئون — اما Wiegand گفت: محققان در حال انتشار اطلاعات بیشتر به حفاظت از یکپارچگی از این مورد است.

کسانی که با اطلاعات در منازل به قصد سرقت می توانید تماس Crime Stoppers Puget صدا در 1-800-222-TIPS (8477) و مرجع مورد تعداد 3090372-BURG. خدمات ارائه 1000 دلار پاداش منجر به دستگیری و محکومیت کسانی که مسئول این منازل به قصد سرقت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن