فلوریدا بیکاری سیستم در نظر گرفته شود بیش از آخر هفته به عنوان دولت و تصدیق به کاهش انباشت

جیم ترنر تام شهری سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:14 PM EDT Apr 24, 2020فلوریدا غرق آنلاین بیکاری-سیستم جبران گر

توسط ABESTANEWS در 6 اردیبهشت 1399

فلوریدا غرق آنلاین بیکاری-سیستم جبران گرفته شده است برای تعطیلات آخر هفته به عنوان دولت تصدیق به روند برنامه و کاهش گسترده تعداد دعاوی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

کاربران از بخش های اقتصادی فرصت اتصال سیستم که در ادامه به بیان سرخوردگی با دسترسی به وب سایت و رسیدن به اپراتورهای تلفن شد هدایت می شوید جمعه به پشتیبان سایت که در آن آنها می توانند برنامه های کاربردی جدید.

گروه مدیریت خدمات, منشی, Jonathan Satter که آورده شد در هفته گذشته برای نظارت بر سیستم روز جمعه گفت دولت قرار داده خواهد شد آن نیروی انسانی این آخر هفته به گرفتن بیشتر برنامه های کاربردی پردازش شده است.

"ما نیاز به تمام قدرت پردازش ما می تواند به فرایند پرداخت" Satter گفت. "ما تعداد زیادی دسته کارهایی که آماده بودند. به جای جای بسیاری از تخلیه در سیستم امروز و بیش از آخر هفته ما گفت: "اجازه دهید آن را. بیایید فرآیند به عنوان بسیاری از پرداخت ها به عنوان ما می توانیم.'"

دیزنی مقامات در حال همکاری با دولت برای دانلود یک لیست گسترده ای از furloughed کارکنان به عنوان سرگرمی لوله متوقف شد پرداخت بیش از 100,000 کارگران در روز دوشنبه.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: دولت باز است برای کار با دیگر کارفرمایان است که باید تعداد زیادی از کارگران روبرو موقت بیکاری تا اطلاعات را می توان در پیک بار.

بازدید کنندگان برای اتصال که هزینه $77 میلیون نفر برای دریافت آنلاین در سال 2013 دریافت یک پیام جمعه گفت: این سایت در دسترس خواهد بود در ساعت 8 صبح روز شنبه.

Satter گفت: صبر کنید بار بهبود یافته است اما او انتظار دارد که می تواند وجود دارد له زمانی که سیستم را برمی گرداند در روز دوشنبه.

"کاملا رک و پوست کنده تر چک ما مسئله کمتر سوال ما را" Satter گفت.

از صبح روز جمعه دولت تا به حال ساخته شده بیکاری پرداخت تا $275 یک هفته به 153,788 مردم یا 21.9 درصد از متقاضیان.

هنگامی که این هفته آغاز شده و فقط 6 درصد از برنامه های کاربردی به حال منجر به پرداخت.

این وب سایت نیز باید مورد استفاده توسط افرادی که ممکن است واجد شرایط برای دولت تسکین اما واجد شرایط برای 600 $هفتگی چک به عنوان بخشی از دولت فدرال محرک تلاش.

دولت توصیه وزارت کار ایالات متحده است که آن را دریافت 505,137 برنامه های کاربردی جدید در هفته گذشته و از جمعه تا به حال دریافت 1.8 میلیون ادعا می کند از مارس 15, که 701,740 تا به حال تایید شده است به عنوان "منحصر به فرد است." در برخی موارد افراد ثبت بیش از یک ادعا می کنند که آنها با تلاش دولت و نظام است.

Satter گفت: سیستم این آخر هفته را نیز تحت برخی "نرم افزار retooling به چیزهای زیادی کارآمد تر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن