اولین ناو Pensacola که قربانی فشارهای سیاسی| جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 26, 2020از آن ابتدا در سال 1826 وجود د

توسط ABESTANEWS در 8 اردیبهشت 1399

از آن ابتدا در سال 1826 وجود دارد کمی نوشته شده به ستودن هر عمده فعالیت های ما در نیروی دریایی حیاط. حساب ها ثبت شده است که حیاط را ابتدا به حمایت جدید در جنوب اقیانوس اطلس ناوگان و بعد از آن در سال 1846 کمک داده شد به عروق رفتن در خط انسداد وظیفه در مکزیک در جنگ. بین 1861 و 1862 به حیاط رد و بدل شده دست به عنوان مؤتلفه و نیروهای فدرال jousted برای کنترل. سپس در بعد از سال های جنگ حیاط ادامه داد: در عملیاتی اما تنها با متوسط موفقیت است. حیاط بسته در سال 1911 بود موفق شد به عنوان خانه دریایی حمل و نقل هوایی.

وجود دارد یکی نیروی دریایی محوطه داستان که ممکن است به یاد امروز پس از آن بخشی از تاریخ ما و در آن نشان داده شده است که در تلاش برای عجله برای دیدار با فشارهای سیاسی — خطاهای جدی می شود ساخته شده است.

از آغاز محلی شهرستان رهبران امیدوار بود که حیاط را تبدیل به محل جدید پایتخت کشتی ساخت و ساز. اما برای بیش از 25 سال هیچ فعالیت است. سپس در سال 1850 در هنگام Stephen R. مالوری شد یک سناتور ایالات متحده او خواست برای به دست آوردن یک پست در نیروی دریایی کمیته امور و از این نقش برای به دست آوردن قرارداد برای ساخت و ساز کشتی. مالوری را به دست آورید اما برای پنج سال قرارداد خود را با تلاش به دست آورد هیچ چیز نیست. سپس در سال 1857 توافق شده برای ساخت دو کشتی به ناو یو اس اس فورت مایرز و USS Pensacola.

1850s شد سال است که در آن عمده عروق فقط مجهز بودن به صفحه هر دو بادبان و موتورهای بخار. در بسیاری از موارد نتایج دلگرم کننده بود. سرعت آن کمک به تجارت است. ساخت ناو یو اس اس فورت مایرز اقدام در یک برنامه اساسی. او از 3000 تن بود که تنها بادبان رو. ساخت و ساز در بر داشت چند موانع و برنامه ریزی به عنوان او مجموعه بادبان برای پیوستن به ناوگان.

USS Pensacola داستان متفاوت خواهد بود. او به جدید بادبان-قدرت بخار, تنظیم, اما Pensacola حیاط بود و نه مجهز به نصب تجهیزات فنی بخار عنصر. در نتیجه این کشتی ساخته شد در اینجا برای بادبان اما بدون بخار ، پس برنامه از طراحان USS Pensacola سپس منتقل شد گران بکسل به نیروی دریایی حیاط در واشنگتن وجود دارد کار را شروع کرد.

این موتور طراحی شده برای USS Pensacola ثابت نادرست تراز وسط قرار دارد در نتیجه کار زیادی تا به حال به دوباره در هزینه های قابل توجهی. تاخیر به دنبال تاخیر اما در نهایت دادگاه قایقرانی برگزار شد و در سال 1862 با تعجب به تازگی افتتاح رئیس جمهور آبراهام لینکلن در هیئت مدیره. دوباره تلاش نشان داد که رگ تأمین انرژی تنها بخشی از موفقیت است.

که در آن نقطه برنامه ریزان بر این باور بودند که USS Pensacola را به اثبات موفقیت در اقدامات مستقر در نیواورلئان و پس از کشتی ترک که برای سایت. اما, مسیر, هیچ چیز خوب پیش رفت. ترکیب استفاده از بادبان و بخار نشان داده شده است که بدون بادبان در استفاده از کشتی انجام ضعیف. توقف برای تعمیرات در بسیاری از بنادر در مسیر لازم بودند. و وقتی که یو اس اس Pensacola رسیده New Orleans Adm. فرگت که مسئول وجود دارد اشاره کرد چالش های ایمنی و بنابراین این کشتی را دیدم تقریبا هیچ استفاده واقعی. پس از پایان جنگ کشتی دیدم تنها حاشیه ای استفاده تا او جای دیگری منتقل شد.

در طول بخش عمده ای از USS Pensacola را مشکلات مالوری نقل مکان کرد و به وظایف دیگر. او تا به حال تبدیل شدن به وزیر نیروی دریایی برای کنفدراسیون و در نتیجه او هرگز یک هدف از انتقاد از USS Pensacola. بعد از منتقدان گفت که به منظور دیدار با محلی فشارهای USS Pensacola قرار داده شده است در حال ساخت در حیاط آمادگی برای چنین کاری.

خوشبختانه برای جامعه دریایی, تصویر, چند, دیگر USS Pensacola عروق ساخته شد و تمام شد اعتباری برای این سرویس. اما هیچ کدام از این ساخت و ساز محلی است.

Pensacola, اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب