اولین COVID-19 مرگ در زندانها در پشت برگ درهم احساسات برای برمرتون زن

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 1:19 PM EDT Jul 10, 2020ویکتور بونو که مرگ در ماه گذشته او را برای اولین بار

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1399

ویکتور بونو که مرگ در ماه گذشته او را برای اولین بار زندانی در ایالت واشنگتن در زندان به مرگ از COVID-19 ممکن است مهر و موم سرنوشت خود را در قالب یک کارت پستال فرستاده می شود در سال 2017 به همسر سابق خود.

آن را به حال یک گل و یک مرغ مگس خوار تزئینات خارج است.

داخل نبود عشق توجه داشته باشید از یک شعله از دست رفته. در عوض مردی هریس در بر داشت یک تهدید نامه امضا "Papi" او یار نام برای او در طول نزدیک به 17 سال در ارتباط است. برای او نامه ای دیگر بود قسط در یک سری بی پایان از تهدید به تعقیب و آزار و پس از او به پایان رسید ازدواج خود را.

"هرگز از یک روز من آرزوی هر انسان است که انسان در تمام گفت:" هریس 51. "من فقط می خواستم او را برای پایان دادن به همه چیز با من دوستانه و فقط مرا تنها بگذارید."

ترک هریس تنها چیزی بود که بونو نمی خواهد انجام دهد.

سوابق دادگاه شمارش هشت محکومیت نقض هیچ تماس سفارشات در سال 2015 و 2016 — به همراه دو بزه محکومیت خشونت حمله — اما هریس گفت: درست است تعداد موارد نقض شد حدود 20.

بونو قرار بود در Coyote ریج اصلاحات مرکز در کانل. او 17 ژوئن پس از بیش از دو هفته در بیمارستان است. پنج روز بعد یکی دیگر از زندانی در زندان ویلیام برایانت 72 شد دومین و آخرین, دولت, زندان, زندانی به مرگ از بیماری های ناشی از کوروناویروس.

از سه شنبه 225 از زندان ایالتی سیستم 257 تایید COVID-19 موارد واقع در Coyote ریج.

آمد به آمریکا در طول مریل Boatlift

بونو 63 بود یک مهاجر کوبایی در اصل از شهر سانتیاگو د کوبا که هریس گفت: به آمریکا به عنوان یک پناهنده از فیدل کاسترو زندان به عنوان بخشی از مریل Boatlift از سال 1980.

"من نمی دانم که چگونه به احساس" هریس گفت: از احساسات او پس از شنیدن این خبر. او با این نسخهها کار به عنوان یک دستیار پزشکی و آشنا است با آنچه اتفاق می افتد به کسانی که گرفتن بیماری: آنها جدا شده و برای جلوگیری از گسترش آن و اگر آنها می میرند آنها die alone.

"تنها چیزی که من ناراحت بود و این واقعیت است که زمانی که او به تصویب رسید که او تا به حال به آن را انجام دهد به تنهایی" هریس گفت. "آن را ندارد من احساس متاسفم برای او, آن را فقط به من احساس غم. تمام سال من سعی کردم به او کمک کند و او را آموزش راه های بهتر چه خوب بود آن را انجام دهید ؟ خوب نیست در همه."

زن و شوهر متاهل در سال 2000 و بونو مشغول به کار بود برای سیاتل هتل در آن زمان است. در سال 2015 هریس برای ثبت طلاق که یک قاضی نهایی در سال آینده.

"شروع آن فقط خوب" هریس گفت. بونو به حال سمت عاشقانه و به استقبال او با گل.

"او عالی بود و در خانه او عاشق آشپزی است که احتمالا تنها چیزی که من را از دست ندهید در همه صداقت," او گفت:. "احتمالا پنج تا هفت سال در ازدواج همه چیز شروع به تغییر می کند."

مبتلا به دیابت تشخیص داده هریس گفت: او رفت و به طول تا او را به دکتر برای مدیریت قند خون خود را برای آماده سازی وعده های غذایی سالم اما آن را ندارد. اسناد دادگاه نشان می دهد بونو وزن 340 پوند در زمان گذشته خود بازداشت.

از عکس وزارت امور خارجه از اصلاحات منتشر هریس می تواند بونو وزن از دست داده بود. اما او فکر می کند او به دیابت می تواند منجر به مرگ او به عنوان بیماری یک عامل خطر. مردم سیاه و سفید نیز در بیمارستان بستری, در نرخ های بالاتر برای COVID-19 نسبت به دیگر گروه های قومی.

"او همیشه آن شخص" هریس گفت: از دورویی در mugshot منتشر شده پس از مرگ او.

افسردگی در بیان خشم

در بونو گفتن او رفت و به کاسترو زندان و در حدود سن 14 سالگی برای تنظیم یک آتش سوزی در مدرسه خود را پایدار تروما و بدرفتاری که به پایان رسید که زیرک دیکتاتور اجازه 125,000 کوبا جزیره را ترک. برخی از آنها مانند Buneo شده بود زندانیان.

بونو بعدها مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه هریس گفت: از گذراندن جوانی خود زندانی. او تا به حال هرگز هر یک از فرزندان و محروم شد توسط دولت کوبا از بازدید از این جزیره است.

"جدا بودن از این خانواده نداشتن کسی تا زمانی که من فکر می کنم که آنچه در وزن او بیشتر" هریس گفت.

او تلاش می کرد با افسردگی در بیان عصبانی طغیان و اتهامات — که برخی از آنها تبدیل فیزیکی در برابر هریس و پسرش. یک بار او ریخت بنزین از طریق اتاق نشیمن خود را تهدید به سوزاندن خانه.

"من تا به حال به تمیز کردن آن همه" هریس گفت. "او رفت و به اتاق خود و ناودان را درب."

او در بر داشت یک روانشناس در سیاتل یک کوبایی امید او می تواند مربوط به خود و آدرس خود را رو به وخامت سلامت روان. اما بونو سخت بود-سر لجبازی.

"او تا به حال چند جلسه با او, اما او را متوقف رفتن" هریس گفت. "او گفت که او نمی نیاز به رفتن."

درگذشت سه ماه قبل از انتشار

وقتی هریس برای ثبت طلاق وکیل او نوشت: در اسناد دادگاه: "ازدواج irretrievably شکسته است." برای هریس پایان رسید که پلیس نشان داد تا در درب خود را در برمرتون و دستگیر بونو برای سرقت. در این روز او نمی تواند درک کند چرا او سرقت; او او را پشتیبانی می کند.

در سپتامبر سال 2017 یک Kitsap County Superior Court منصفه محکوم بونو از نقض حکم دادگاه یک جنایت برای ارسال کارت پستال و نامه به هریس. بونو حفظ کرده بود او نمی صحبت می کنند و یا نوشتن به زبان انگلیسی و مورد نیاز یک مترجم در دادگاه — بنابراین او نمی توانست نوشته شده نامه.

"او به زبان انگلیسی صحبت کرد فقط خوب" هریس گفت. "او سعی کرد به جلو و پشم خود را بیش از چشم است."

در آن زمان او rap sheet شد تا لود شده با اعتقادات که دولت قانون به قاضی لیلا میلز هیچ چاره ای جز به حکم بونو به پنج سال زندان است. در آن زمان خود را به آدرس ذکر شده در اسناد دادگاه به عنوان یک پناهگاه در پیشگام مربع در سیاتل.

هر چند او را موظف به خدمت به حدود سه سال — که irked هریس با توجه به آنچه در او قرار داده و او را از طریق خود — تاریخ انتشار نمی آمد به اندازه کافی سریع. COVID-19 جاروب از طریق زندان ترک بونو در راه خود را. او حدود سه ماه قبل از او منتشر شده است.

کارت پستال و نامه آغاز شده است که با "سلام مامان" حیوان خانگی خود را از نام برای او خواهد بود آخرین تخلف.

هریس بدست خلاص شدن از شر بسیاری از اموال خود را, تلاش برای فاصله خودش از مرد که او را دوست داشت قبل از او شد و او را عذاب. یک مورد او را نجات داد یک مداد نقاشی از بونو پدر با یک آیه کتاب مقدس به زبان اسپانیایی او قصد دارد به به به خواهر او.

چیزهای کوچک را یادآوری او را از او مانند زمانی که او می شنود موسیقی کوبا. بونو دوست داشت خواننده Celia Cruz.

"این اتفاق می افتد هر یک بار در در حالی که," او گفت:. "این یک چیز روزمره اما آن را هنوز هم اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن