فایر فاکس هنر جامعه افزایش می یابد از خاکستر

آتش می تواند زخم التیام یابد. این یک ایده است که مرکز ArtReach تمرین پس از معرفی پروژه آتش در 2015, گل سرسبد

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399

آتش می تواند زخم التیام یابد. این یک ایده است که مرکز ArtReach تمرین پس از معرفی پروژه آتش در 2015, گل سرسبد داستان های کوتاه برنامه های متمرکز بر خدمت جوان Chicagoans برخورد با خشونت های مرتبط با تروما. از سال 1990 ArtReach وجود داشته است در یک فرم و یا دیگری برای اتصال دچار آسیب های روانی جوامع در شهرستان به آموزش هنر و شیوه های. در حال حاضر در آن 30 سال گارفیلد پارک سازمان مبتنی بر تغییر نام آن به فایر فاکس جامعه هنر و تمرکز بیشتر بر روی شعله.

"نام جدید فایر فاکس است در رابطه با phoenix ها که از طریق آتش تمدد اعصاب و تجدید خود می گوید:" مدیر اجرایی کارن Benita ریس. "هر دو اشکال هنر است که ما در استودیو, داستان های کوتاه و سرامیک نیاز به آتش و گرمای شدید اما همچنین ما با استفاده از آنها به عنوان یک راه برای مردم را به تجدید و reimagine خود و جوامع خود."

در حالی که تولد دوباره و تغییر نام شد در ابتدا قرار بود اعلام کرد در این سازمان در بهار جمع آوری کمک های این گروه مجبور شد به محوری با توجه به COVID-19 و به جای آن دوباره به راه افتادند خود را به جهان از طریق یک هفته از مجازی حوادث از جمله داستان های کوتاه نسخه ی نمایشی با مدیر هنری و استاد glassblower مروارید دیک, نقشه کشی, کارگاه های آموزشی با آموزش و هنرمندان هدایت یوگا و مدیتیشن جلسات و بیشتر. در علاوه بر این به کسانی که عموم برنامه های فایر فاکس همچنان ادامه دارد و افزایش مجازی تروما آموزش روانی جلسات گروه برای افراد جوان که در حال حاضر شرکت در برنامه ها در فرد است.

یک نمونه پروژه آتش برنامه شروع می شود با یک ساعت داستان های کوتاه جلسه پس از یک ساعت از یک تروما گروه پشتیبانی. "اگر ما راه می رفت و می کردیم به ما بگویید چه اتفاقی برای شما و چگونه شما آن را پردازشمردم خواهد صدف و مانند خارج شدن از صورت من. در حالی که پس از آنها بوده ام از طریق این همه اعتماد سازی و تیم سازی و کار nonverbally در این فضا همه از ناگهانی آنها نشستن و احساس یک نوع راحتی با یکدیگر و آماده برای بحث" ریس می گوید. او در بر داشت به داستان های کوتاه می شود به خصوص برای مردمی با علائم PTSD چرا که این خواسته توجه کامل—نه تنها وجود دارد خطر فوری از سوختن خودتان و یا خرد شیشه, اما وجود دارد یک گوی درخشان از گدازه های مذاب نگه داشتن تمرکز است. سرامیک کار به طور مشابه, هیپنوتیزم, اما در بیشتر آرام و لامسه از راه. ریس می گوید آنها استفاده کنید که به صورت ویژه با افرادی که مشکلات زبان و با جوامع که نابینا هستند و بینایی دچار اختلال شود. قطعه نهایی برای هر دو اشکال هنر جعلی در آتش و در طول فرایند مردمی قادر به ارتباط با دیگران چهره خود را از صدمات و شرکت در یک تجربه خلاق و به طور معمول تنها در دسترس برای غنی, سفید جوامع است.

البته برخی از چیزهایی که تغییر کرده در طول همه گیر—امکان ارسال هر یک مشعل برای داستان های کوتاه, به خصوص اگر آنها به درستی آموزش دیده و وجود ظرفیت محدود برای وانت و رها کردن-آف به کوره سرامیک پروژه های. اما فایر فاکس ارزش های اصلی باقی مانده اند. حفظ یک جامعه اطراف ارتباط و بحث در مورد برخورد با تروما است که در بالای این لیست. ریس می گوید: او در بر داشت خود را جوان شرکت کنندگان بیشتر درگیر تر از همیشه در این جلسات. و فایر فاکس اشتغال برنامه هنوز به طور کامل تامین مالی از طریق پایان سال است. که بدان معنی است که آموزش هنرمندان و جوانان شرکت کنندگان در تروما و آموزش روانی جلسات گروه هنوز در حال پرداخت برای وقت خود را.

ریس می گوید: او دمیده شده است و دور از بحث های فایر فاکس, نوجوانی داشتن شده است در دو ماه گذشته صحبت کردن در مورد عمیق عاطفی پردازش آنها نیاز به مقابله با. تا زمانی که آنها می توانند با بازگشت به استودیو دوباره او را در حکمت جوامع او خدمت می کند. "متاسفانه بسیاری از افراد جوان که ما در برخورد با آنها واقعا راه بیش از حد عادت کرده اند به داشتن جهان خارج شود خطرناک به آنها" ریس می گوید. "و که در محدوده تماس با پلیس به خشونت های خیابانی بنابراین داشتن فیزیکی سلول به یک محل امن و داشتن به حد یک جنبش بر اساس آن جدید نیست به این دوستان. بنابراین در این راه من شده است صحبت کردن با افراد زیادی در مورد چگونه آنها کارشناسان ما باید در نحوه رسیدگی به تروما در انزوا در حال حاضر." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب