بازارهای کشاورزان تنظیم به عنوان ضروری کسب و کار در طول COVID-19

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 4:11 PM EDT Apr 18, 2020بازارهای کشاورزان تلقی می شود یک کسب و کار ضروری در رژ

توسط ABESTANEWS در 31 فروردین 1399

بازارهای کشاورزان تلقی می شود یک کسب و کار ضروری در رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" سفارش. به عنوان یک سرویس فراهم می کند که تازه مواد غذایی محلی در این بازار می توانید در ادامه و در پی COVID-19 اما بدون آنها غیر فروشندگان مواد غذایی.

برخی از بازارهای محلی انتخاب به عمل کمی متفاوت اجتماعی در طول فاصله پروتکل در حالی که دیگران باید تنظیم خود را باز تاریخ گذشته ممکن است 4 زمانی که اعلام به پایان می رسد. چند بازارهای در حال تشویق کاربران به منظور جلوتر و یا بازدید از کشاورزان به طور مستقیم.

در اینجا چگونه بازارهای سراسر Kitsap در حال کار در این سال:

برمرتون

برمرتون جامعه کشاورزان بازار قصد دارد در ادامه اما با تاخیر در افتتاح آن در ماه ژوئن.

اولین بازار خواهد شد پنج شنبه, ژوئن 4, به جای اصلی باز تاریخ مارس 7. اما آن را نیز وابسته به چگونه بعد از چند هفته بازی گفت: مدیر جسیکا Knutelsky.

Knutelsky گفت: وجود خواهد داشت برخی از تنظیمات به بازار و سازمان در حال کار برای توسعه ایمنی برنامه ریزی برای ایجاد بازار امن برای همه است.

"ما می دانیم که آن را احتمالا بسیار متفاوت تر از سال های گذشته اما در این نقطه, آن سخت است برای گفتن که دقیقا چگونه آن را," او گفت:. "ما به دنبال به جلو به کار با این شهر و وزارت بهداشت برای ایجاد یک مکان امن برای مواد غذایی دسترسی داشته باشید. بازارهای کشاورزان بسیار مهم غذا نقاط دسترسی برای جامعه است و ما با تمرکز بر ارائه که برای ما کشاورزان و مشتریان است."

بسیاری از برمرتون فروشندگان آنلاین سفارش و تماس وانت در دسترس, بنابراین بازار کارکنان تشویق مشتریان به حمایت از آنها.

در برمرتون جامعه کشاورزان بازار عمل در پنج شنبه ها از ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر ژوئن تا اکتبر در پارک همیشه سبز.

پولسبو

تنظیمات ساخته شده اند به ردموند بازار کشاورزان.

کلیسای بازار عمل در دروازه یاران خود را بسته پردیس تا فرماندار سفارش منقضی می شود ممکن است 4. این پولسبو بازار کشاورزان برنامه ریزی شده بود برای باز کردن اولین تعطیلات آخر هفته در مارس اما در حال حاضر برنامه برای باز کردن مه 9 در دروازه یاران.

سازمان هنوز هم در جستجوی متناوب مکان برای میزبانی این بازار تا اعلام منقضی می شود و می توان آن را برگزار طبیعی آن محل گفت: آوریل سیمز مدیر بازار.

تنظیمات دیگر به بازار عبارتند از:

•سیاست اجتماعی فاصله خواهد بود نظارت توسط کارکنان. مشتریان و فروشندگان در حال درخواست برای ایستادن حداقل 6 فوت دور از دیگران و نه جمعیت فروشنده غرفه.

•مشتریان درخواست برای استفاده از شستن دست ها در ایستگاه قبل از خرید و پس از ترک بازار است.

•مشتریان درخواست برای شستن تمام تولید و خرید آنها قبل از مصرف.

•مشتریان درخواست به اولویت بندی مواد غذایی ضروری خرید و استفاده از این بازار به عنوان یک محل برای گردهمایی اجتماعی برای هم بودن.

•مشتریان که در حال تجربه هر گونه نشانه ای از بیماری یا حتی علائم خفیف یا باور آنها ممکن است در معرض ویروس هستند درخواست به ماندن در خانه و مراقبت از خود.

•به منظور کاهش تراکم آن درخواست شده است که تنها یک عضو به ازای هر خانوار مغازه در بازار در هر روز داده می شود.

•هیچ قابل تعویض شخصی, ظروف مجاز به غیر از شخصی خرید totes.

•صندلی عمومی خواهد شد و دیگر در دسترس خواهد بود و حیوانات خانگی اجازه داده نخواهد شد در بازار برای هم بودن.

"نیز وجود دارد که پروتکل های جدید برای فروشندگان که حضور در این بازار و مشتریان باید آماده شود برای دیدن یک تفاوت قابل توجهی در چگونه بازار عمل" سیمز گفت.

این پولسبو بازار کشاورزان عمل خواهد شد در این سال ممکن است بین 9 تا 9 اکتبر یک.m.. به ساعت 2 بعد از ظهر و از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر نوامبر تا دسامبر باران یا درخشش در دروازه یاران کلیسای 18901 خیابان هشتم شرقی.

پورت اورچارد

باغ بندر بازار کشاورزان شروع در شنبه عامل به عنوان یک درایو از طریق.

مشتریان را تشویق به قبل از سفارش اگر آن را در دسترس از خود فروشنده و یا به دانستن آنچه که آنها برنامه ریزی برای خرید قبل از رفتن به بازار است. هیچ مرور اجازه خواهد داشت و مشتریان باید باقی می ماند در وسایل نقلیه خود را.

وجود خواهد داشت یک بررسی در فرایند مشتریان به مدیر که فروشنده آنها می خواهم برای دیدن قبل از ورود. مشتریان خواهد شد و سپس کشیدن و کسی که از موضع آنها مایل به خرید از بیاورد موارد به ماشین خود گفت: میشل Schmittler جمهور از پورت اورچارد بازار کشاورزان.

اگر Inslee منظور نیست تمدید و سپس بازار را به بازگشت به عملیات عادی. بازار اجرا خواهد شد از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در روزهای شنبه تا اواسط اکتبر.

مرکزی Kitsap

مرکزی Kitsap کشاورزان در بازار است که هنوز هم مجموعه ای برای باز کردن در آوریل 5 — یک روز پس از فرماندار سفارش منقضی می شود — در پارکینگ مینارد را, رستوران, 2251 NW Bucklin Hill Rd

همه چیز را کمی متفاوت گفت: Schmittler co-مدیر بازار اجازه می دهد تا بهتر اجتماعی فاصله.

بازار waiving آن حق عضویت به طور موقت به طوری که کشاورزان نمی توانند به رستوران و یا در بازارهای دیگر در حال حاضر یک محل برای فروش محصولات خود را. هنگامی که محدودیت بس و کسانی که کسب و کار بازگشت به برخی از حالت عادی مرکزی Kitsap بازار را به بازگشت به خود را به طور منظم انجام داده است.

"مینارد رستوران بسیار سخاوتمندانه اجازه ما همچنان به استفاده از این فضا با وجود رستوران خود را در حال بسته" Schmittler گفت. بسته به اینکه چگونه بسیاری از فروشندگان تا بازار برگزار خواهد شد در پارکینگ رستوران یا چمن.

مرکزی, Kitsap, بازار کشاورزان اجرا خواهد شد TuesdayMay از طریق اکتبر از 3 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر.

Belfair

این Belfair شنبه بازار است در حال حاضر.

بازار باز می شود اولین تعطیلات آخر هفته در ماه مه و فرماندار ماندن در خانه سفارش منقضی دو روز بعد.

بسیاری از فروشندگان crafters گفت: بازار عضو هیئت مدیره آیلین ریچاردز هر چند وجود دارد یک مزرعه بزرگ است که شرکت به فروش می رساند و گل قبل از تولید رسیده است.

"با این همه گیر ما دقیقا مطمئن نیستید که از بسیاری از مسائل" ریچاردز گفت.

بازار کشاورزان به طور معمول اجرا می شود از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر از شنبه اول مارس تا آخرین شنبه ماه سپتامبر.

کینگستون

کینگستون بازار کشاورزان برنامه ریزی شده است برای باز کردن اولین دوشنبه در ماه مه و اجرا از طریق اواسط اکتبر از ساعت 9:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر در چمن در مارینا پارک در درخت سیب یارو با توجه به آن در Facebook صفحه.

باین بریدج ایسلند

در باین بریدج ایسلند بازار کشاورز به طور معمول عمل در روز شنبه از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در وینسلو شهر مربع است. اما با توجه به جس سپپینگتن عضو هیئت مدیره Kitsap جامعه و کشاورزی داد قصد دارد برای باز کردن در را نگه دارید در حال حاضر است.

آن را باز در آغاز ماه مارس و از طریق اجرای دسامبر. سازمان بودند نظر در دسترس نیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب