خانواده تاکوما مردی که توسط پلیس خویشتنداری می خواهد پلیس اخراج

آسوشیتد پرس انتشار: 10:45 AM EDT Jun 5, 2020تاکوما (AP) — خانواده تاکوما مردی که پس از مهار توسط پلیس در ماه م

توسط ABESTANEWS در 16 خرداد 1399

تاکوما (AP) — خانواده تاکوما مردی که پس از مهار توسط پلیس در ماه مارس خواستار چهار افسر درگیر به اخراج و دستگیر و پس از Pierce County Medical Examiner حکم مرگ او قتل.

محققان با Pierce County دفتر معاینات پزشکی حکم مرگ مانوئل الیس, 33, که ناشی از ایست تنفسی به هیپوکسی با توجه به محدودیت فیزیکی — معنی او نمی توانستم نفس بکشم در حالی که محدود است. عوامل مؤثر عبارتند از: مسمومیت با متامفتامین و بزرگ شدن بیماری قلبی, KOMO-تلویزیون گزارش شده است.

تاکوما افسران تماس الیس قبل از 11:30 p. m. در مارس 3 پس از او پانچ پنجره یک اتومبیل به گفته کارآگاه اد Troyer با سوراخ شهرستان کلانتر است که منجر رسیدگی به مرگ است. دو تاکوما افسران پلیس خواسته الیس اگر او نیاز به کمک با توجه به پلیس. الیس گفت ماموران او حکم, پلیس گفت:.

Kitsap تظاهرات: یک upswelling جوانان فعالیت در پی جورج فلوید مرگ

هنگامی که یک افسر از ماشین به بحث الیس برداشت تا افسر با جلیقه و با شدت بهم زدن-dunked او را به زمین باعث افسر دوم به لحاظ جسمی مهار الیس به منظور بازداشت او Troyer گفت.

یک بار در الیس در بازداشت او در مورد شکایت که قادر به تنفس می, مقامات گفت. پزشکان نامیده می شدند اما الیس درگذشت و در صحنه است.

صدها پیوست خانواده اش جمعه شب در یک مراسم و اعتراض در تاکوما پس از یادگیری از نتایج کالبد شکافی.

تاکوما پلیس شناسایی ماموران درگیر با عنوان: کریستوفر Burbank 34; Matthew کالینز 37; Masyih فورد 28; و تیموتی رنکین, 31. دو نفر از ماموران پلیس سفید یکی سیاه و یکی اسیایی, به گفته پلیس تاکوما.

آنها در مرخصی اداری نور گزارش کالبد شکافی, پلیس گفت:.

"من تقویت برادر من دهان خود را از قبر" خواهر خود را مونه کارتر-Mixon گفت: در شب زنده داری. "او هنوز هم جیغ, 'Sis به دریافت 'em sis. اجازه ندهید تا sis.'"

تاکوما رئیس پلیس همین Ramsdell ارائه شده خود را "صادقانه ترین مراتب تسلیت" به خانواده و دوستان الیس در یک بیانیه پنج شنبه.

اخبار: برمرتون NAACP تماس برای پلیس پاسخگویی به Kitsap ادامه اعتراضات

"ما متعهد به فرآیند تحقیقی و یکپارچگی یافته است. "ما باید به طور کامل همکاری شده اند و شفاف با زمان در حال انجام تحقیقات مستقل و ادامه خواهد داد به انجام این کار برای هر گونه تحقیقات است. امید ما این است که هر گونه تحقیق به آنها پاسخ برای همه درگیر است."

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب