Eying کاهش ترافیک در Tacoma Narrows Bridge, دولت, کمیسیون شناور ممکن است تلفات افزایش

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020فرفره هاربر – به عنوان ترافیک و تلفات

توسط ABESTANEWS در 19 خرداد 1399

فرفره هاربر – به عنوان ترافیک و تلفات درآمد در Tacoma Narrows Bridge کاهش یافته است در ماه های اخیر کمیسیون امور خارجه است که مجموعه نرخ تلفات بالا بردن احتمال این که این هزینه برای عبور از پل ممکن است افزایش یابد.

با مردم کمتر رانندگی به دلیل شیوع کروناویروس دولت در بخش حمل و نقل در گزارش ارائه شده در ماه گذشته است که درآمد در این ایالت پنج tolling امکانات $20.7 میلیون کمتر از آن چه پیش بینی شده بود در ماه مارس و آوریل. WSDOT گزارش داد که Tacoma Narrows Bridge به تنهایی به حدود 900,000 معاملات در مقایسه با پیش بینی برای دو ماه دوره که ترجمه به 4.6 میلیون دلار درآمد از دست داد.

تلفات درآمد کمک می کند تا برای پرداخت هزینه های جدیدتر رو به مشرق span که در سال 2007 افتتاح شد. این پل هزینه $786 میلیون دلار برای تکمیل از جمله حدود 57.6 میلیون از مالیات بر فروش. کل هزینه های تامین مالی برای ساختار است که 1.5 میلیارد دلار.

"سوال این است که چگونه سریع خواهد شد و ما دوباره بجای اول برگشتن خواهد شد و ما دوباره بجای اول برگشتن به که در آن ما شد و یا آن را متوقف کوتاه که در آن ما شد ؟" گفت: Reema گریفیث, مدیر اجرایی دولت در کمیسیون حمل و نقل است که مجموعه عوارض و کرایه نرخ.

در حال حاضر صدا درآمده اند پیش بینی شده است به اجرا از طریق 2032 زمانی که این ساختار را در نهایت پرداخت می شود. پروژه تامین می شد با افزایش بدهی ساختار و معنی سالانه مبلغی که پرداخت می شود برای ساخت و ساز هر سال افزایش می یابد که منجر به مربوط به تلفات را افزایش دهد.

قانونگذاران ایالتی در سال 2018 امضا کردن یک طرح توجیهی برای وام به 85 میلیون دلار بیش از زندگی از این پل tolling با قصد رفع عوارض افزایش صرفه جویی 25 درصد حداکثر افزایش است که برنامه ریزی شده برای سال آینده است.

اما گفت گریفیث "بود که قبل از. حال سوال این است که موافقتنامه وام ایستاده ؟ هستند (قانونگذاران) رفتن به می آیند با همان مقدار دلار از آنها متعهد به در زمان های مختلف زمانی که همه چیز عالی بود? اگر نه, پس از آن ما نیاز به کشف کردن آنچه که آنها می توانید انجام دهید اگر هر چیزی و سپس مهره های بازی دومینو از آنچه که تلفات دهندگان خواهید به آمده تا با؟"

دولت نشان داده ترافیک در پل کاهش یافته است به طور قابل توجهی در ماه مارس و در ظرف در اواخر این ماه. از آن زمان به بعد ترافیک آغاز شده است به آرامی تیک رو دوباره به عنوان دولت شروع به بازگشایی شده است.

یک کمیسیون سیاست مستلزم آن است که Tacoma Narrows Bridge حساب حفظ دمای حداقل صندوق تعادل از 10 میلیون دلار بیش از یک نورد دوره سه ماه است که کمک می کند تا برای حفظ یک بافر به صورت غیر منتظره از دست دادن درآمد. کارکنان کمیسیون آورده وضعیت این صندوق به کمیسیون به عنوان یک اطلاعات مورد ماه گذشته گزارش شد که در آن هنوز هم در انطباق بود اما در حال تخلیه به عنوان ترافیک کاهش یافته است.

آینده درآمد پیش بینی های این ماه و بعد از این سال را برای کمک به راهنمای آینده چه اتفاقی می افتد اما کمیسیون این است که افزایش حداقل امکان بالاتر عوارض. گریفیث گفت: این کمیسیون امیدوار است برای جلوگیری از تبدیل به تلفات دهندگان با نرخ بالاتر است و انتظار برای دیدن آنچه که نمایندگان مجلس انجام دهد.

"همه کردم دست خود را خارج و آنها در حال رفتن به یک مقدار زیادی از خواسته که به عنوان یک بدن آنها در حال رفتن به کشف کردن آنچه که آنها می توانید آدرس و چگونه," او گفت:.

به عنوان با دولت کشتی کرایه نرخ های بالاتر می تواند تنها تا کنون در بالا بردن درآمد مردم قبل از شروع به تغییر رفتار خود گریفیث اشاره کرد.

"Tolling نیست بی نوش دارو از امکانات آن می تواند تنها به یک نقطه و سپس اثر خود را متوقف می شود در شرایط افزایش درآمد بیشتر," او گفت:.

به سادگی گزینه ها عبارتند از گرفتن پول از قوه مقننه و بالا بردن نرخ تلفات گریفیث گفت. آن را نیز ممکن است وجوه فدرال می تواند در دسترس گفت: Carl دیدن یک تحلیلگر مالی با این کمیسیون است.

با گاز و مالیات و سایر درآمدهای نمایندگان مجلس می تواند در فراهم کردن بودجه "کشیده می شود بسیار نازک و آنها ممکن است دوباره فکر می کنم در مورد اینکه آیا آنها را در قصد خود را برای حفظ این وام در انتظار مقدار" دیدن گفت.

در حال حاضر عبور از پل در یک یا دو محور خودرو هزینه 5 دلار با یک خوب به آن بروید! تصویب یا 6 دلار پول نقد در tollbooth.

"ما می دانیم هر گونه افزایش قابل توجهی بار برای تلفن دهندگان و به خصوص در مورد اگر ما در طولانی مدت رکود اقتصادی به عنوان یک نتیجه از COVID یا اگر ما هنوز در برخورد با COVID" ببینید گفت. "این قطعا آنچه که ما باید در نظر بگیرید اما در همان زمان ما نیاز به ملاقات ما تعهدات مالی است. ما خواهید بود با همکاری نزدیک با مجلس و دیگران به شناسایی آنچه که نیاز خواهد بود."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب