انتظار 'راکی' شروع Kitsap برتر دادگاه به سر جنایت محاکمه در ماه جولای

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 1:33 PM EDT Jun 20, 2020پس از نزدیک به چهار ماه وقفه به سرعت گسترش COVID-19 K

توسط ABESTANEWS در 31 خرداد 1399

پس از نزدیک به چهار ماه وقفه به سرعت گسترش COVID-19 Kitsap County Superior Court در حال آماده سازی خود برای از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه در جولای 6.

سوال باقی می ماند, اما, چگونه, جنایت, جنایی محاکمه خواهد شد انجام شده در اجتماعی, فاصله سنی با نقاب منصفه در دادگاه برای شهادت و مشورت-به جای خوشه با هم نزدیک شاهد ایستاده و سپس منزوی در یک هیئت منصفه ،

نه به ذکر است که چگونه بسیاری از مردم می خواهند به گزارش وظیفه هیئت منصفه در طول یک بیماری همه گیر با وجود اقدامات مانند نیاز به ماسک برای همه به جز زمانی که آنها در حال شرکت پلاستیک سپر و کافی ضد عفونی کننده دست.

همچنین در بالا از ترس در مورد محصور بودن در فضاهای عمومی با غریبه ها نفر در ایالت واشنگتن شروع به بازگشت به کار. با اسکناس انباشت اشیاء بدست آمده تا پس از چند ماه اقامت در خانه کارگر ممکن است مشکلات مالی است که آنها را مانع از خدمت.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به روشنفکر برای به تعویق انداختن خدمات خود را به جای آن. ما باید به طور عملی در مورد آن" کوین هال برتر دادگاه قاضی گفت: پنج شنبه. "من کنجکاو خواهید بود خودم را به دیدن این تعداد است. چگونه است که این بیماری همه گیر تأثیر درصد از افرادی که نشان می دهد ؟ که جالب خواهد بود برای دیدن."'

Kitsap قضات معلق منصفه مارس 16, قبل از دادگاه عالی ایالت شروع به صدور ایالت دستور تعلیق محاکمات است. کسانی که سفارشات منقضی جولای 6, پاکسازی راه را برای شروع به مرتب سازی انباشت.

دادگاه باقی مانده است باز است. حدود پنج غیر جنایی نیمکت آزمایشات انجام گرفته هال گفت و دیگر جلسات برگزار شده است از طریق برنامه های کاربردی آنلاین مانند زوم. اما هیچ هیئت منصفه دادگاه یک حق تضمین شده برای کسانی که متهم به جرم و جنایت.

"ما باید برای انجام این کار ما باید از کسانی که شده اند در انتظار محاکمه برای ماه نشسته در زندان" هال گفت ممکن است "تصادفا" در آغاز. "من فکر می کنم ما نیاز به شیرجه رفتن در رفتن در این و ایجاد تغییرات ما نیاز به ایجاد همانطور که ما یاد بگیرند که در آن ما در حال رفتن است. من فکر می کنم آن را ضروری است که ما انجام این کار است."

اجتماعی فاصله اقدامات در محل دادگاه در پورت اورچارد می توانید انجام یک در مجموع دو آزمایش به طور همزمان. آن مشخص نشده است چه موارد آماده هستند. وجود دارد حدود 150 جنایت موارد که به عقب رانده و برنامه ریزی برای دو هفته اول ماه ژوئیه اما تنها بخش کوچکی از آن خواهد شد در واقع رفتن به دادگاه به عنوان بسیاری از موارد در حال حل و فصل از طریق مذاکره بین وکیل مدافع و دادستان است. به علاوه از آن 150 نفر تنها تعداد انگشت شماری را انجام داده اند مورد نیاز قبل از دادگاه با شنیدن نام "اتوبوس."

دادگاه منطقه که دسته پایین تر سطح جرائم در عین حال تساوی از همان استخرهای بالقوه منصفه نیست برنامه ریزی برای از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه و تا ماه سپتامبر اجازه می دهد برتر دادگاه برای ادامه ،

معاون دادستان Cami لوئیس انتظار آغاز می شود "راکی" اما گفت: مهم ترین به نصب و راه اندازی یک هیئت منصفه است و اطمینان مردم است که دادگاه را اقتباس کرده است.

"ما در حال گرفتن بسیاری از اقدامات احتیاطی بسیاری از مراحل به امن" او گفت:.

یک ایده در کار می کند اما هنوز در محل, راه کاهش نیاز مردم به سفر به دادگاه آنلاین است داور پرسشنامه پوشش اطلاعات اولیه. هر چند طراحی شده برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض coronavirus لوئیس گفت: پرسشنامه مفید خواهد بود پس از دادگاه توابع نرمال رزومه.

گذشته از داوران حتی چیزهایی که وکلای مدافع را برای اعطا خواهد شد مجبور به تغییر.

"ما در حال استفاده به قادر بودن به گرفتن چیزی از فروشنده و قرار دادن آن در مقابل شاهد و بگو: آیا شما را تشخیص؟" گفت: لوئیس است که در یکی از این کارگروه ها است که طوفان مغزی راه دوباره شروع محاکمه. "این نمی شود که صاف است."

آزمایشات خود را تضمین شده را در محیط های مختلف است که به مقدار بیش از فقط در حال حرکت در اطراف دادگاه مبلمان هر چند لوئیس گفت: چگونه جداول مرتب خواهد شد همچنین وزن به نحوه محاکمات به کار گیرند. با برخی از منصفه نشسته در نیمکت وکلای نمی قادر خواهد بود به راحتی آنها را مشاهده که لوئیس گفت: مهم است که در گرما از محاکمه.

"شما می خواهید می شود قادر به تماشای واکنش," او گفت:.

معمولا منصفه به ارمغان آورد به دادگاه در گروه های 60 که در آن آنها با هم به عنوان وکیل مدافع رفتن را از طریق فرایند انتخاب پنل. داوران ساخته شده از 12 نفر اما اغلب شامل دو یا سه تناوب.

هال گفت: در حال حاضر گروه های کوچکتر خواهد بود -- در حدود 20 نفر در هر -- افزایش زمان مورد نیاز برای پاسخ به سئوالات در مورد پیشینه و باورهای یک فرآیند به نام voir وخیم.

لوئیس گفت: برای جلوگیری از طولانی دور از داوران انتخاب وکیل ممکن است در نهایت به کمتر ضربه زننده اما موارد با مشکل موضوع که معمولا یک مدت زمان طولانی می تواند حتی طولانی تر است. برای مثال لوئیس گفت: وکلای مدافع به طور معمول از طریق بیش از یک صد بالقوه منصفه به صندلی یک پنل در کودکان سوء استفاده جنسی از موارد.

"ما از طریق یک تن از هیئت منصفه در این نوع موارد," او گفت:.

دفاع وکیل تام ویور یکی از لوئیس' همتایان در این کارگروه است پذیرفته شده است که از آن خواهد شد یک سیستم ناقص اما به عنوان خوش بینانه است.

"بسیاری از مشکل خود را ارائه با داوران" ویور گفت. "شما فقط بیش از حد بسیاری از مردم در یک فضای."

محاکمات باید باز باشد اما اگر در یک اتاق بیش از حد شلوغ ناظران خواهد بود به کارگردانی خالی دادگاه برای تماشای ویدیو و یا آنها می توانید بر روی کامپیوتر خود و یا تلفن به عنوان محاکمات پخش خواهد شد بیش از زوم.

بافنده گفت: این امر منجر به یکی از نگرانی های بالا: چگونه ششم متمم قانون اساسی را تضمین کند که یک فرد بود "در مواجهه با شهود" تضمین خواهد شد با همه نقاب ها گسترش یافته و اعضای خانواده و دیگران رعایت خارج از دادگاه.

"بخشی از منطق در اینجا آن است که سخت تر به دروغ در مورد یک فرد به چهره خود را از پشت سر خود را," ویور گفت. "این نیز سخت تر به دروغ در مورد کسی که در مقابل مادر خود و یا در مقابل مادر خود را. هنگامی که شما را به دادگاه تنظیم شما نه تنها از شهادت برای قاضی یا هیئت منصفه شما در حال شهادت قبل از تمام جهان است."

بافنده گفت: راه حل های او به نفع نیست به دست اورد بسیاری از کشش -- از جمله یک پیشنهاد است که به جای یک هیئت منصفه متهمان داده شود این گزینه از سه قاضی پنل به شنیدن در مورد آنها.

او پیش بینی کرد که پس از COVID سیستم ایجاد شده به پا زدن شروع به محلی سیستم عدالت خواهد بود موضوع تجدید نظر و recriminations.

جایگزین چیست ؟

"وجود دارد هیچ جایگزین خوب" ویور گفت.

در نزدیکی پایان یک زوم ملاقات با وکلای مدافع در روز پنج شنبه, قاضی, ملیسا Hemstreet توصیه وکلای مدافع و کارکنان به بیمار و برقراری ارتباط است.

"ما از این طریق ما را حفظ خواهد کرد در حال حرکت رو به جلو," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن