Ex-برمرتون کارآگاه به اتهام جنایت برای سرقت گرفتار تصویری

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 5:10 PM EDT 21 مه سال 2020سابق برمرتون کارآگاه پلیس متهم به سرقت پول نقد در ط

توسط ABESTANEWS در 2 خرداد 1399

سابق برمرتون کارآگاه پلیس متهم به سرقت پول نقد در طول یک سال 2019 جستجوی یک مظنون مواد مخدر فروشنده خانه متهم شده بود روز شنبه با جنایت و سه جنحه.

علاوه بر آن سرقت یک تحقیق توسط گروه یافت جفری لین Inklebarger, 51, ردموند, ممکن است در مورد سوراخ $1,400 از بخش نقدی در حالی که کار به عنوان یک معاون کارآگاه با جعل امضا از دیگر افسران.

یک محقق این باورند Inklebarger ممکن است با استفاده از پول نقد برای خرید ماری جوانا.

اتهامات و یک ویدیو از Inklebarger rummaging از طریق مشکوک فروشنده کیف و جعبه قفل و سپس با در نظر گرفتن پول نقد شده و در ماه ژانویه است.

در طول 23 ژانویه مصاحبه با تاکوما کارآگاه پلیس که به بررسی اصلی مورد Inklebarger در ابتدا تکذیب سرقت هر چیزی. هنگامی که وجود دارد گفته شد که او پاسخ داد: "چه! OK" با توجه به اسناد دادگاه. پس از نشان داده شده در این ویدئو گفت: "من به یاد داشته باشید doin (sic) که اما آن را در ویدئو."

"مدت کوتاهی پس از آن Inklebarger طول می کشد یک استراحت از مصاحبه و نمی بازگشت" نوشت: محققان در دادگاه اسناد و مدارک. رو ختم Inklebarger استعفا داد و دو روز بعد. او با این گروه در ماه نوامبر سال 2004.

Kitsap دادستان متهم Inklebarger در Kitsap County Superior Court با درجه دوم و دزدی و جنایت. این بزه اتهامات او چهره رسمی سوء سوم-درجه سرقت و نادرست بلكه همه برای 26 فوریه 2019 حادثه گرفتار تصویری در فروشنده مواد مخدر را در خانه.

فروشنده گفت: محققان این ویدئو نشان می دهد Inklebarger مصرف $600 شکل برمرتون کارآگاهان نوشت معتبر بود ، با توجه به او گفته اند که می تواند مقدار بسیار بالاتر بود و اذعان او می دانست که این مقدار به دلیل هروئین معاملات او تا به حال انجام شده پیش از آن روز.

Inklebarger وکیل جو Kuhlman کاهش یافته است به نظر گفت: با دریافت این اطلاعات به تازگی و در حال بررسی اتهامات عنوان شده علیه.

رئیس جیم Burchett در بیانیه ای گفت که Inklebarger خیانت کرده بود سوگند خود را از دفتر.

"اقدامات خود را به سمت چپ افسران ما نا امید شده و در شوک" Burchett نوشت: در این بیانیه به Kitsap Sun. "من بسیار افتخار از این راه آنها باید بسیج. آنها در تلاش هر روز ما خدمت به شهروندان و دوباره هر اعتماد از دست داد این حادثه است."

دو روز پس از Inklebarger استعفا داد, یک کارآگاه با گروه شروع به بررسی Inklebarger را ثبت کرد. او "بی نظمی های متعدد" رسید استفاده می شود به سند پرداخت به پلیس خبرچینان از جمله امضا از دیگر برمرتون افسران که ظاهرا به امضا رسید به عنوان شاهد.

دستخط کارشناسان در واشنگتن گشت crime lab در اسپوکن بررسی 10 رسید که به نظر می رسید مشکوک در بر داشت و "نشانه" است که امضاهای جعلی بوده است با توجه به اسناد دادگاه.

یک کارآگاه که امضای ظاهر رسید گفت: امضای خود را "فرد نگاه کرد" اما نمی تواند با اطمینان بگوید آن جعلی بوده است. کارآگاه دیگر, اما, تکذیب امضای سه نفر رسید که در آن امضای خود را به نظر می رسد به عنوان شاهد.

اضافه کردن با هم پول اعتقاد بر این از دست رفته از فروشنده خانه به علاوه پول واحد محققان ادعا Inklebarger به سرقت برده تقریبا 2000$.

هر چند Inklebarger تنها متهم با اتهام دزدی از فروشنده مواد مخدر دادستان چاد Enright گفت که او هنوز هم می تواند به صورت هزینه برای پول, باور به خود گرفته اند و از بخش.

"سازگار با ما شارژ, سیاست کسانی هستند نگه دارید 'بازگشت' اتهامات و می تواند ظ اگر این مورد برای ادامه محاکمه" Enright گفت.

محققان نوشت که زمانی که یک برمرتون افسر ملاقات با Inklebarger پس از استعفا به بازیابی برخی از بخش اموال افسر گزارش داد که Inklebarger گفت که او تا به حال شده است با استفاده از ماری جوانا در طول 2019 و "آن را یک سال بد برای او."

استفاده از ماری جوانا نقض بخش و شهرستان, سیاست و محقق این باورند خود را به نگه داشتن گلدان با استفاده از راز Inklebarger ممکن است نیاز به استفاده از "ناشناس" پول برای خرید ماری جوانا.

Burchett گفت: در بیانیه ای که این گروه در زمان "فوری و اقدام مناسب" پس از یادگیری از اتهامات و تشکر تاکوما پلیس برای انجام اصلی بررسی است.

"این در حال حاضر در دست ما قضائیه و من اعتماد به نفس زیادی در سیستم عدالت کیفری در اینجا در Kitsap County" Burchett نوشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب