اتان Lim خم به کامبوج مواد غذایی

مگر اینکه خود مادر است و کامبوج به نظر می رسد مانند هر زمان وجود دارد یک فرصت برای خوردن خمر مواد غذایی در شی

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

مگر اینکه خود مادر است و کامبوج به نظر می رسد مانند هر زمان وجود دارد یک فرصت برای خوردن خمر مواد غذایی در شیکاگو این تنها فرصت است. اولین بار من در مورد آن نوشت راه بازگشت در سال 2008 وجود دارد رستوران در خدمت آن دو بار در سال با صادقانه ارائه به راهبان از بالای شهر را وات خمر Metta در کامبوج در سال جدید و یا اجداد روز, شما می توانید عضویت در یک پست تشریفاتی جشن برجسته مواد غذایی ساخته شده توسط بسیاری از مادران است.

چهار سال پیش Lombard را انگکور رستوران شد و یک ستاره درخشان که سوخته بیش از حد سریع است. اما طولانی نیست قبل از آن تقریبا پنج سال به روز اتان Lim کاشته دانه از چه امیدوار به یک موسسه برای خمر مواد غذایی در شیکاگو است. حدود شش ماه پیش من در مورد نوشت: Lim و خود را کوچک فوق العاده هرمسا اسنک فروشگاه که در آن او تمرین ساندویچ جادوگری قرار دادن نمادین و به طور فزاینده ای در جنوب شرقی آسیا, ظروف, بین نان که شروع به گرفتن تعداد زیادی توجه بیش داگ و همبرگر او با آغاز شده است.

در ماه نوامبر لیم, خواهر, تا به حال چند خمر ماکارونی, سوپ و ادویه کاری بر روی منو در مجاور پان آسیایی, Googoo جدول. در همین حال او امیدوار کامبوج مواد غذایی pop-ups در هرمسا و با سازش دسامبر ساندویچ prahok ktiss, بر اساس ناب خمر غذا از گوشت خوک حلقه طلاکاری شده با تخمیر mudfish رب kroeung, به نظر می رسید او می خواهم کاشته پرچم.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Nom bachok, made with rice noodles and whitefish - COURTESY ETHAN LIM
  • اسم bachok, ساخته شده با رشته فرنگی برنج و whitefish
  • حسن نیت ارائه میدهد اتان Lim

پس از آن آمد COVID-19 و pop-ups در کوچک ناهار خوری و سفارش منطقه دیگر حس بسیار را. و در عین حال Lim هل دادن به جلو با یک منوی جدید "کامبوج به" ارائه هر دو یک جداجدا سفارش داده شده و ظروف غذا مجموعه—"راه من, خانواده, خواهد, خوردن"—در ابتدا برای وانت و به زودی برای تحویل از طریق تاک.برجسته کامبوج مرغ سوخاری, ساندویچ باقی مانده است اما او 86 می خواهم دو نفر دیگر را به آن اتفاق می افتد. رفته بوفالو مرغ و مرغ parm—به اتاق را برای mee کولایک ظرف است که می آید از کولا گروه اقلیت در غرب کامبوج. برنج و رشته فرنگی پرتاب با خیار شور ترد, جوانه لوبیا, حفظ تربچه بیت های خرد شده بادام زمینی و دریایی نور funk خشک پودر میگو و ماهی با سس آن بازدید یک دوجین لذت امتیاز در یک بار. اسم bachok است soupier برنج ماکارونی غذا با whitefish, ساخته شده در یک مایع با چاشنی kroeung نارگیل و شنا با موز شکوفه ها و گیاهان در حالی که به ظاهر ساده و آرام و به راحتی توسط یک شورش از طعم و بافت هنگامی که شما دوز داغ فرنی برنج با مرغ نخ سیر سرخ شده, شور سویا و sambal همراه با گشنیز culantro, پیازچه و زنجبیل. او خود را تکمیل موز سرخ شده, دستور العمل برای دسر.

یک بعد از ظهر در هفته گذشته یک نقاب Lim نشان داد تا در درب من مانند نینجا Kakashi Hatake تحمل یک نمونه غذا کیت حاوی congee mee کولا و سالاد شیرین, ظریف سر میگو کبابی خرد شده بادام زمینی و سبزی, خیار سرخ شده و موسیر. محور tek prahok sach ko بود اشاره ای به فرانسه در هندوچین که Lim تماس "کامبوج استیک frites," کاملا نادر قطعه قطعه ribeye با یک کیسه لیم crackly کتک سیب زمینی سرخ کرده که در حالت ایده آل با دوام spud نوع برای زنده ماندن از ظهر از تحویل سفارش. اینها به dunked در مرگبار غنی سیر aioli متعادل با کمی وان قدرتمند tek prahok برای استیک; سس فرو بردن از kroeung, کبابی, ماهی, رب و آب آهک گنجانیده شده با رنگ سبز تایلندی بادمجان و "تمام گیاهان شما می توانید تصور کنید."

برای بزرگنمایی کلیک کنید Ethan Lim and the burgeoning herb garden at Hermosa - COURTESY ETHAN LIM
  • اتان Lim و رو به باغ گیاه در هرمسا
  • حسن نیت ارائه میدهد اتان Lim

Lim تبدیل غربی-جنوبی منطقه ناهار خوری به نوعی از یک گلخانه برای کسانی که گیاهان—ویتنامی, گشنیز, تایلندی, ریحان, ریواس, زنجبیل, گشنیز, culantro و شگفت آور, یک عصرانه, گیاه او آغاز شده از یک گودال. در ضمن یک دوست است, نمایشگاه kokodama—ژاپنی خزه نصب شده گیاهان زینتی در حالی که یکی دیگر از آنتونی Scardino, نام استاد, پیتزا, شده است پایین نگه داشتن اقامت در روزهای جمعه و شنبه.

Lim قصد دارد به چرخش در غذاهای جدید همه بخشی از طولانی خود را-در حال اجرا طرح را به شما معرفی مشتریان به غذا او بزرگ شده و به راحتی به کسانی که خوردن آن را بیش از حد. یکی از این crowdpleaser است که مادر خود را kaw daanهای تند سویا-ملایم پخته شده گوشت خوک شکم و تخم مرغ ظرف او به طور منظم ساخته شده برای وعده های غذایی خانواده در رستوران خانوادگی.

Lim به خواننده این دستور برای این ظرف خاص, و آن را یکی از 80 برجسته در جدید ما cookbook, خواننده ی دستور غذاها: شیکاگو آشپز و نوشیدنی در خانه, این هفته منتشر و بهره از خوان و کامپیوتر برگه صندوق امداد برای مهمان نوازی کارگران است. Lim است پیوست قاتلان' ردیف شیکاگو سرآشپزها و bartenders که کمک—Bayless, kahan رایگان, Izard, Cikowski, Zaragoza, Steuer, ویلیامز و بسیاری دیگر.

شما می توانید خرید کتاب آشپزی در اینجا, اما اگر شما احساس نمی مانند تفتآبپزی مامان لیم گوشت خوک شکم برای چند ساعت او را پسر اهدای درآمد حاصل از هر گونه سفارشات او می شود برای kaw daan به Comp زبانه خود را. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن