ضروری کارگران حفظ Kitsap را در بازار املاک و مستغلات ثابت در طول COVID-19 همه گیر

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 6:19 PM EDT May 14, 2020تهدید بلندی از COVID-19 متوقف نشده کسب و کار خرید و فر

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

تهدید بلندی از COVID-19 متوقف نشده کسب و کار خرید و فروش خانه.

در بازار املاک و مستغلات هنوز هم ایستاده بود به مدت دو روز در اواخر ماه مارس و پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر شده خود را "خانه بمانند سالم" منظور در مارس 24. اما آن را به سرعت در چرخش به عقب در مارس 28 عنوان فرماندار تنظیم دستورالعمل اصلی اجازه می دهد تا عوامل املاک و مستغلات برای نشان دادن خانه به خریداران.

"مردم فقط به آینده را تحقق بازار املاک و مستغلات در حال حرکت است" گفت: J. لنوکس اسکات رئیس و مدیر عامل شرکت جان L Scott املاک و مستغلات.

سال بیش از سال آمار گردآوری شده توسط غرب چند مثال سرویس نمایش لیست پیش فروش و فروش بسته شد و در مارس سال 2020 از مارس 2019. کل لیست فعال در 401 هستند پایین فقط بیش از 10 ٪ در سال بیش از سال است. در انتظار فروش در 459 شد پایین نزدیک به 7 درصد. فروش بسته در 308 شد پایین فقط کمی در حدود 3 درصد است.

در Kitsap County, کمتر وجود دارد خرید و کمتر فروش گفت: Neil Krech کارگزار در هر درب املاک و مستغلات اما نسبت باقی می ماند شبیه به قبل از COVID-19. بسیاری از شرایط است که قبل از وجود این بیماری همه گیر باقی بماند: وجود کمبود خانه های ذکر شده در زیر 300.000 دلار و هنگامی که وجود دارد یک ذکر شده است به فروش می رسد به سرعت. آن را هنوز هم یک فروشنده در بازار, او گفت:.

Realtors انتظار اثر این بیماری همه گیر در خرید و فروش خانه خواهد بود بیشتر مشهود است در آوریل و مه به عنوان leery homebuyers مردد هستند به سرمایه گذاری به نگاه در خانه در میان فرماندار اقامت در خانه سفارش دهید.

Kitsap بازار گشته توسط کارگران ضروری

اما حتی در میان این همه گیر Kitsap منحصر به فرد است که بسیاری از کارگران هنوز در حال رفتن به محل کار: کارخانه کشتیسازی نیروی دریایی و کارکنان مراقبت های بهداشتی تلقی می شود "ضروری" گفت: فرانک صافی کارگزار/صاحب RE/MAX پلاتین خدمات در سیلوردل. صافی خوشبین است چگونه Kitsap بازار خواهد کرایه در میان بحران است.

جولی کوپر, مدیر فروش و مسئول وام در Fairway مستقل وام مسکن موافق است. مشتریان او شامل کسانی که با مشاغل که نیاز خانه و حتی در میان همه گیر. او در حال کار با یک گیرنده که در حال حرکت است به Kitsap County برای کار در هریسون پزشکی مرکز.

"او نیاز به در یک خانه تا پایان ماه ژوئن در پایان آن را به اتفاق می افتد" کوپر گفت.

کوپر پژواک دیگران که اشاره می کنند که خانه های مقرون به صرفه هنوز هم کمیاب

"به عنوان به زودی به عنوان یک ملک می آید در بازار آن را خاموش می رود," او گفت:.

متوسط قیمت برای خانه های خریداری شده در ماه مارس در Kitsap County $بود 385,000 تا بیش از 7 درصد از مارس 2019.

میشل دیویس ذکر شده در خود غرب برمرتون خانه در مارس 8 $320,000 و پذیرفته شده ارائه می دهد تا آوریل 11. او موفق به دریافت هشت ارائه می دهد و پذیرفته شده بیش از آخر هفته. خانه او در حال حاضر تحت قرارداد.

دیویس که خانواده خریداری یک خانه در ویرجینیا جلوتر از جابجایی اعتبار او عامل ایدا خرس از ویندرمر املاک و مستغلات در خانه فروش سریع حتی در میان همه گیر. اما او اذعان کم تعداد لیست قرار داده و او را در یک مزیت است.

یکی دیگر از شیرین کننده برای homebuyers است که نرخ بهره پایین تاریخی — معلق در هوا در حدود 3 درصد است. Krech گفت که او شنیده ام یک 2.75% رای برای اداره مسکن فدرال وام روز دیگر.

"شما می توانید تصور کنید که با این تعداد خریداران با نرخ پایین از لحاظ تاریخی در حال انتظار برای خانه بعدی به بازار" اسکات گفت. "شما می توانید خانه خود را امروز به فروش می رسد."

اقدامات احتیاطی گرفته شده در طول همه گیر

آن را نیز غیر معمول زمان به فروش یک خانه.

باز خانه متوقف شد هفته پیش که تجمعات محدود شد و نمایش آن محدود به خریداران جدی.

دستورالعمل های تماس برای خانه نشان داده می شود تنها با یک مشتری در یک زمان همراه با این عامل نشان دادن خانه است.

فروشندگان و نمایندگی ها به طور کامل تمیز کردن بین showings. برخی از عوامل از فروشنده بخواهید به ترک تمام درها باز و چراغ برای جلوگیری از نیاز به لمس سطوح.

"من پوشیدن ماسک ، کفش را پوشش می دهد و دستکش برای اضافه کردن راحتی فوق العاده برای مشتریان و مالکان" Krech گفت. "من را دیده اند بسیاری از خانه های عفونی و اسپری درست در مقابل درب بیش از حد."

با رستوران ها و فروشگاه ها و پارک ها بسته شده و افرادی که به فروش خانه های خود چهره برخی از مشکلات زمانی که خریداران علاقه مند می آیند به نگاه. دیویس تا به حال به شکل یک راه برای نگه داشتن خانواده اش از خانه در حالی که در حال نشان داده شده است.

"ما شده اند و حلق آویز کردن در وانت و پیک نیک در خودرو یا فقط رانندگی در اطراف" او گفت:. "اولین روز خیلی شلوغ بود ما در خارج از خانه برای ساعت."

خانه مجازی تورهای همچنین تبدیل شدن به محبوب است. هنگامی که استفاده می شود به طور انحصاری توسط خریداران به دنبال در یک ایالت دیگر مردم با استفاده از آنها به نگاهی به خواص ،

اسکات می گوید تکنولوژی نقش زیادی در هر دو نمایش خانه ها و بازاریابی آنها را به خریداران بالقوه در طول بیماری همه گیر. او شنیده نشده از بسیاری از تصمیم گیری به خرید چشم نهان بر اساس یک تور مجازی.

نشسته آن را در حال حاضر

دیگر خریداران علاقه مند باید تصمیم به گام به عقب در طول بیماری همه گیر.

مونیکا و برایان خر خر کردن که در Manette بودند به دنبال یک خانه جدید — در درجه اول در گیگ هاربر. اما آنها تصمیم گرفته اند برای جلوگیری کنید و ببینید چه تاثیر COVID-19 در بازار خواهد بود. برایان شگفتی اگر قیمت ها ادامه خواهد داد تا به دلیل کمتر موجودی و یا اگر قیمت افت خواهد کرد چون از خریداران کمتر در یک بیماری همه گیر اقتصاد است.

Kitsap County بود 1.3 ماه موجودی در ماه مارس است. متعادل در بازار است که نه به نفع خریدار یا فروشنده به طور معمول دارای چهار تا شش ماه از موجودی.

برایان گفت: خر خر کردن او نیست متوجه تاثیر زیادی هنوز: خانه قیمت باقی می ماند در جایی که آنها قبل از COVID-19. خر خر کردن قبلا مشغول به کار در املاک و مستغلات سرمایه گذاری است که کمک به او را تعیین زمانی که زمان مناسب برای خرید است.

"من تو را دیدم این روند آیند و می روند اما هیچ چیز مثل این ناشی از برخی از خارجی, موضوع," او گفت:. "تاثیر شاید 25 میلیون نفر بیکار نیست به راحتی اصلاح شود."

خر خر کردن پیش بینی زمان کلیدی برای آنها را به خرید خواهد بود در یک سال است. او گفت: نه همه چیز را به حالت عادی بازگشت و متاسفانه برخی از خواهد بود مجبور به فروش خانه های خود به دلیل کمبود درآمد.

"وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از خانه ها در محدوده قیمت ما," او گفت:. "من معنی نیست که به استفاده از آن این است که چگونه اقتصاد ما کار می کند."

کسانی که در بازار برای خرید یک خانه هنوز eying کسانی که از لحاظ تاریخی نرخ بهره پایین کوپر گفت. نرخ پایین هستند هر چند کوپر انتظار دارد آنها را به رها کردن و حتی پایین تر به عنوان یک پاسخ به اقتصاد و بیکاری توده. او را گفتن مشتریان خود را اگر آنها با توجه به refinancing به دریافت مدارک در حال حاضر آماده برای حتی نرخ پایین تر است.

"ما در یک مکان عجیب و غریب در جهان ما" کوپر گفت: مقایسه اقتصاد به سال 2008 در سحر از رکود اقتصادی ، او گفت: یکی از راه های بازیابی است که به طور مصنوعی تحریک اقتصاد با کاهش نرخ وام مسکن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب