Escambia County, Pensacola به دنبال فاز اول DeSantis' coronavirus بازگشایی طرح

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:26 PM EDT May 30, 2020فاز اول رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' طرح با خی

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

فاز اول رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' طرح با خیال راحت به بازگشایی فلوریدا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس دوشنبه آغاز می شود و اگر چه Pensacola اعلام کرد طرح خود را در اوایل این هفته شهردار Grover رابینسون تراز خواهد شد طرح خود را با DeSantis' طرح است.

رابینسون اعلام کرد در چارچوب طرح خود برای بازگشایی این شهرستان با استفاده از یک رویکرد مشابه است که می تواند شروع کردم اوایل جمعه اما رابینسون گفت: این شهرستان در فاز یک نه آغاز خواهد شد و تا روز دوشنبه و یکسان خواهد بود به دولت است.

Escambia County همچنین اعلام کرد که روز شنبه آن را دنبال DeSantis' طرح نیز که اجازه می دهد تا برای رستوران ها برای بازگشایی به داخل صندلی در 25% و صندلی در فضای باز با جداول شش فوت از هم جدا و بیش از 10 نفر در یک جدول.

DeSantis " نظم همچنین اجازه می دهد تا فروشگاه های خرده فروشی به باز با 25 درصد ظرفیت و مردم در فروشگاه ها باید به دنبال مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل.

فرماندار منظور اجازه می دهد تا برای دولت های محلی برای قرار دادن در محل دستورالعمل سختگیرانه تر اما رابینسون گفت: دستورالعمل های این شهر را به دنبال خواهد داشت که دولت حداقل در حال حاضر.

"اگر ما می بینیم که دهانه های ما هستند نه در داشتن یک اثر در هر دو آزمایش ما تا آنجا که اعداد یا واقعا ما بستری شدن در بیمارستان و سپس ما ادامه خواهد داد برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید" رابینسون گفت. "بنابراین در این نقطه من فکر می کنم ما رو خوب کنترل و توازن در این طرح است. همانطور که ما حرکت رو به جلو ما ادامه خواهد داد برای نظارت و ببینید چه اتفاقی می افتد. توانایی ما برای حفظ کار این طریق توانایی خود را برای مطابقت. اگر شما رعایت و انجام کارهای مسئولانه ما می تواند باز کردن چیزهای بیشتر و اجازه می دهد تا شما را به استفاده از امکانات بیشتر اما ما باید به پیروی از خود."

رابینسون گفت: این شهرستان به انتشار وضعیت قرمز و زرد یا سبز نشان می دهد این روند به صورت محلی مورد از این ویروس بستری شدن در بیمارستان و گزارش علائم شبه آنفولانزا.

"تا زمانی که ما به رنگ سبز ما در حال رفتن به ادامه پیدا کردن راه هایی برای باز کردن اقتصاد" رابینسون گفت.

او اضافه کرد که او می داند که مردم نا امید شده توسط قفل فراز و وجود افرادی که بر این باورند که خاموش است و پایان دادن به بیش از حد به زودی.

"من متوجه شدم که وجود دارد تقسیم است که اتفاق می افتد در جامعه ما, در کشور ما و در کشور ما در این زمان خاص و من فکر نمی کنم وجود دارد باید یک تقسیم," رابینسون گفت. "من فکر می کنم رهبری است که با این نسخهها کار با هم برای قرار دادن یک محترم راه معقول و منطقی به کار می شود چیزی است که همه ما باید در تماس با, و ما باید همه کار برای حمایت از.

اگر چه فاز یکی از بازگشایی شروع می شود در روز دوشنبه در این شهرستان در حال حرکت است به جلو به طور کامل با افتتاح پارک در روز جمعه همراه با شهرستان بازگشایی سواحل همان بعد اجتماعی فاصله دستورالعمل اجرا گذاشته است.

شهر بسته شده بود زمین بازی بسکتبال و تنیس اما همه را دوباره باز جمعه است.

رابینسون گفت: پدر و مادر باید بدانید که زمین بازی نیست, تمیز, توسط شهر گفت: پیشنهاد پدر و مادر را مطابق با اصول بهداشتی دستمال مرطوب برای تمیز کردن هر گونه تجهیزات است که کودکان ممکن است به بازی با.

"ما خواهد بود نظارت بر پارک های" رابینسون گفت. "...اگر ما دیدن جمعیت بزرگتر از آنچه در سی دی راهنمای ما خواهد بود با درخواست از مردم برای پراکنده کردن. توانایی خود را برای حفظ این پارک باز خواهد بود وابسته به توانایی خود را به استفاده از آن مسئولانه و درست است."

اطلاعات بیشتر در DeSantis' فاز یک بازگشایی:

  • مدارس: مدارس باقی می ماند آموزش از راه دور.
  • زندگی ارشد امکانات: بازدید از ارشد امکانات زندگی هستند ممنوع است.
  • اعمال جراحی الکتیو: اعمال جراحی الکتیو می توانید رزومه.
  • رستوران: رستوران ممکن است ارائه صندلی در فضای باز با حداقل شش فوت از فضای بین جداول و بیش از 10 نفر در هر جدول و داخل صندلی در 25 درصد ظرفیت است.
  • خرده خرده فروشی می تواند در 25 درصد از ظرفیت های داخلی در حالی که حفظ مناسب اجتماعی فاصله.
  • موزه ها و کتابخانه ها موزه ها و کتابخانه ها ممکن است در بیش از 25 درصد از ساختمان خود را اشغال شرطی که (یک) محلی موزه عمومی و محلی کتابخانه های عمومی ممکن است عمل تنها در صورتی مجاز توسط دولت های محلی و (ب) هر گونه قطعات از موزه ها و یا کتابخانه ها که عملکرد تعاملی و یا نمایشگاه از جمله فرزند مناطق بازی بسته باقی می ماند.
  • بارها کاباره ها ورزشگاه و خدمات شخصی مانند کمد مو: هیچ تغییر برای بارها کاباره ها ورزشگاه و خدمات شخصی مانند کمد مو.
  • آسیب پذیر افراد: افراد آسیب پذیر هستند به شدت تشویق به ماندن در خانه و همه اقدامات برای محدود کردن خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19. اگر آنها خانه را ترک کنند آنها باید اجتناب از تماس نزدیک با افراد در خارج از خانه.

افراد:

  • همه افراد زمانی که در مکان های عمومی باید حفظ مناسب فاصله فیزیکی از دیگران است.
  • جلوگیری از معاشرت در گروه های بیش از 10 نفر در شرایطی که به آسانی اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی فاصله.
  • ماسک صورت توصیه می شود برای همه در چهره به چهره تعامل و که در آن شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله.
  • سفر: فرمان اجرایی 20-112 متحده است که همه افراد در فلوریدا باید به رعایت دستورالعمل های مسافرت:
  • جلوگیری از سفر غیرضروری از جمله به آمریکا و شهرستانها و در خارج از فلوریدا با حضور قابل توجهی از COVID-19.
  • پایبند به دستورالعمل های از CDC در مورد جداسازی برای 14 روز پس از سفر بر روی یک کروز و یا از هر مقصد بین المللی و هر منطقه با حضور قابل توجهی از COVID-19.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب