Escambia County می افزاید: سه دستگاه آمبولانس با بهبود ویژگی های ایمنی برای ناوگان خود را

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 24, 2020اخیر علاوه بر این از سه

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

اخیر علاوه بر این از سه نام تجاری جدید آمبولانس آورده Escambia County Public Safety بخش ناوگان تا 35 وسایل نقلیه.

سه آمبولانس هستند پس با نام تجاری جدید است که آنها به معنای واقعی کلمه سوسو زدن — با تشکر از بازتاب ویدئویی — ساخت 32 زمان فرسوده همتایان نظر می رسد کمی کسل کننده در مقایسه ،

"اگر شما چراغ آمار آن چیزی که انسان آن را به درخشش" گفت: Escambia County EMS مدیر جیمز Maddrey در روز پنج شنبه بعد از ظهر در حال اجرا دست خود را بر یکی از جدید آمبولانس پشت درب.

با همه آن پزشکی زنگ ها و سوت هر آمبولانس دلار هزینه 303,175. دلار 909,525 برچسب قیمت برای سه خودرو بسته شده بود Escambia County کمیسیون در مارس 2019.

دو تا از سه خودرو جدید قرار داده بودند اقدام به این راهپیمایی و سوم آمبولانس جدید است که انتظار می رود به خیابان ها در ماه آینده.

به عنوان مدیر اورژانس برای شهرستان Maddrey نظارت فرایند خرید و پیشنهاداتی که چه ویژگی های جدید آمبولانس باید حمل از جمله خودکار سیستم های بالابر برای سیلندر اکسیژن.

آمبولانس حمل هوای فشرده سیلندر اکسیژن برای رساندن هوا به بیماران در راه به بیمارستان. در شهرستان پیر آمبولانس این حدود 4-پا بلند سیلندر ذخیره شده در پشت باریک درب در دسترس بر روی وسایل نقلیه' بیرونی وزن بیش از 100 پوند و باید اغلب روشن کردن به صورت تازه و پر تانک.

"وقتی که من آغاز شده در اینجا تنها راه به جای یکی از این بود که اساسا خشونت اداره کردن آن" Maddrey گفت. "بدیهی است که این می تواند باعث آسیب هنگامی که شما چیزی در این حجیم و دست و پا گیر."

جدید آمبولانس, اما, مجهز خودکار سیستم های بالابر که به شدت کاهش احتمال EMTs مجروح شدن خود را در حالی که تعویض کردن مخازن و کاهش زمان فرایند طول می کشد.

EMTs کار با آمبولانس به سادگی می توانید با فشار یک دکمه و یک خودکار بازوی آسانسور اکسیژن سیلندر برای آنها و به آرامی مکان این مخزن در زمین است. دالی پس از آن می توانید رول به سمت راست.

جدید کامیون ها نیز کامل کیسه هوا استقرار سیستم و ویژگی های خاص کمربند صندلی.

"بسیاری از آمبولانس فقط با عادی کمربند صندلی که شما قرار داده است. اما کسانی که محدود شما برای رسیدن به خود بیمار" Maddrey گفت. "بیایید می گویند من تا به حال بد بیمار بود که به شدت مجروح شده و یا او و یا او نیاز به مقدار زیادی از توجه پزشکی است. من می خواهم که به unbuckle خودم در حالی که من در حال اجرا بود."

اما جدید کمربند ایمنی کافی ارائه راه گریز برای EMTs به حرکت کابین به طور موثر و کامل کار خود را در حالی که همچنین با پوشیدن کمربند. جدید, مهار مانند کمربند ایمنی مناسب بیش از استفاده کنندگان خود را' شانه — به دنبال مانند قایق های زندگی-کت.

جدید چفت و قفل و پیچ و مهره اطمینان حاصل شود که تمام تجهیزات پزشکی در پشت آمبولانس جدید است بصورتی پایدار و محکم امن و LifePak 15 پزشکی-سیستم های کامپیوتری نصب شده است در هر وسیله نقلیه جدید است.

آزار و اذیت سیاست: Escambia County, به نظر می رسد برای به روز رسانی آزار و اذیت سیاست در پی و سنن و اورژانس شکایات

Escambia County اولین پاسخ Andre تامپسون شده است EMT در Escambia County برای چهار سال کار کرده است و در هر دو قدیمی تر و جدیدتر آمبولانس. یکی از ویژگی های او دوست دارد در مورد وسایل نقلیه جدید است که خود را بالاتر ترخیص; آنها 5 تا 6 اینچ بالاتر از جاده ها نسبت به مدل های قدیمی تر.

"شما ببینید این کامیون قدیمی حق در اینجا؟" تامپسون گفت: اشاره در پایین یک مدل آمبولانس. "این کامیون در اینجا آن را نمی تواند پاک کردن یک مسیر راه آهن."

رانندگان آمبولانس جدید دیگر نمی خواهد که به نگرانی در مورد کم کردن سرعت و مانور بیش از چیزهایی مانند راه آهن در حالی که با عجله از یک بیمار به یک بیمارستان است.

"جدید آمبولانس در حال کارآمد تر و بهتر از چیزهایی است که ما باید در آنها در حال حاضر اجازه می دهد تا برای ذخیره سازی بهتر قابلیت های" تامپسون گفت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب