سرمقاله: Pensacola بیمارستان' تلاش های تست مجموعه مدل بیشتر تکدی

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 12, 2020اخیر گزارش از تام مک لاف

توسط ABESTANEWS در 25 فروردین 1399

نظر

اخیر گزارش از تام مک لافلین از شمال غربی فلوریدا اخبار روزانه نشان میدهد که چگونه خوش شانس Escambia County است به سلامت جامعه شرکای مانند Pensacola را به بیمارستان باپتیست و Ascencion قلب مقدس.

در پاسخ به داخلی گسترش COVID-19, Pensacola دو not-for-profit بیمارستان با عجله به عمل به سرعت ایجاد یک شبکه از درایو-از طریق تست سایت در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان که ثابت می شود بسیار مهم برای تشخیص کلی منطقه مشخصات ناشر از ویروس. تا مطمئن شوید که از طریق اولیه تاخیر ملی و کمبود کیت های آزمایش و لوازم coronavirus تست شده است کامل است. اما از آن شده است به طور مداوم بهبود و رشد بدن از داده ها لازم خواهد بود برای جلوگیری از گسترش ویروس و برنامه ریزی چگونه ما شروع به بهبود می یابند هر دو پزشکی و اقتصادی برای رفتن به جلو.

با هم باپتیست و قلب مقدس تست شده اند هزاران نفر از ساکنان منطقه و تایید صدها مورد به صورت محلی. علاوه بر سلامت جامعه غربی فلوریدا, غیر انتفاعی اختصاص داده شده به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار کم درآمد و افراد بی خانمان نیز تست شده صدها نفر از شهروندان در نیاز. به دلیل این تلاش Escambia و سانتا رزا ساکنان توانمند هستند با اطلاعات بیشتر و ما قادر خواهد بود برای دیدن سریع تر و امن تر بهبودی از این بی سابقه بحران بهداشت عمومی.

متاسفانه جوامع به شرق Pensacola به عنوان خوش شانس نبود. مک لافلین گزارش چگونه Okaloosa County هیچ قابل مقایسه سیستم برای COVID-19 تست است که می تواند کمک به شهروندان درست درک تاثیر coronavirus داشتن در جامعه خود را.

بر خلاف باپتیست و مقدس در Escambia و سانتا رزا Okaloosa بزرگترین بیمارستان فورت والتون بیچ مرکز پزشکی گرفته است منجر به ایجاد مشابه جامعه تست مکان. مرکز پزشکی توسط اجرا برای سود HCA بهداشت و درمان به عنوان شهرهای دوقلو بیمارستان در نورر. مرکز پزشکی پاسخ نداده شنبه به سوالات در مورد تلفن همراه تست و محدودیت های برای سود بيمارستان.

وجود دارد برخی از این دلیل است که ما دیده ایم نه برای سود بيمارستان مانند مقدس و باپتیست بازی یک نقش رهبری در تست در میان این بحران در حالی که برای سود ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نشسته اند ؟

مانند ارائه دهندگان خدمات در Okaloosa, Pensacola غرب بیمارستان فلوریدا نیز اجرا شده توسط انتفاعی HCA. در حالی که غرب در بیمارستان فلوریدا گزارش شده است مقدار حداقل COVID-19 تست به شهرستان و مقامات بهداشتی دولت, داده ها به وضوح نشان می دهد که باپتیست و مقدس تا کنون مسئول اکثریت قریب به اتفاق هزاران نفر از آزمون به صورت محلی.

نگه داشتن در ذهن وجود دارد هیچ بازی بزرگتر برنامه ریزی برای دست زدن به این بیماری همه گیر. جمعی عدم آمادگی و پیش بینی گرفتار کشورهای ثروتمند به طور کامل unequipped برای این بهداشت جهانی بحران.

بنابراین در یک لحظه که در آن جوامع در سراسر جهان به طور ناگهانی محوری به حالت بحران به پنساکولا منطقه بسیار خوش شانس به سیستم بهداشت و درمان و حرفه ای که مایل و قادر به عجله به عمل است. Pensacola منطقه ای تست سیستم های عهد به کسانی که ماهر و حرفه ای و توانایی خود را برای همکاری با دولت و مقامات محلی به سرعت با یک چالش هنگامی که جامعه ما به آن نیاز.

اما کمتر از 100 مایلی شرق اینجا نه بیمارستان و نه دولت فدرال و ایالتی تاسیس چنین مهم تست زیرساخت ها است. هنگامی که ما در حال تغییر اطلاعات نقشه از دولت COVID-19 موارد مهم بپرسم که آیا این عدم توجه از موارد گزارش شده در شرق فلوریدا تکدی است که در واقع نتیجه یک بزرگتر عدم ارائه تست برای شهروندان در این مناطق.

به عبارت دیگر بسیاری از تکدی جوامع می تواند در حال حاضر درد و رنج از گسترش ویروس اما عدم تست برگ های آنها را در تاریکی در مورد چه سطح از عفونت آنها ممکن است در برخورد با.

وجود دارد هیچ کتاب درسی برای دست زدن به این بحران و این بیماری همه گیر را دوباره تعریف کردن راه هر جامعه در امریکا به نظر می رسد در بهداشت عمومی و آماده سازی ما برای آینده بحران بالقوه است. گذشته ما راه انجام همه چیز تغییر خواهد کرد. آنها به سادگی به.

و حتی به عنوان ما در میان تعریف آنچه که تغییر خواهد بود شایان ذکر شهرستانها استان ها و متخصصان مراقبت های بهداشتی که در حال هدایت ما از طریق این بازی uncharted waters و تنظیم این دوره برای ما چگونه خواهد دفاع از خودمان از بهداشت عمومی تهدیدات در آینده است.

هنگامی که زمان تهدید محو در آخرین, صعود مقدس قلب و بیمارستان باپتیست در همکاری با دولت های متعدد و شهرستان سازمان در پنساکولا منطقه خواهد شد مورد ستایش قرار داد در میان کسانی که کمک سرب جامعه ما از طریق یکی از سخت ترین چالش های آن تا به حال مواجه شده است.

ما در چالش با سازمان های دیگر و مقامات دولتی در شمال غربی فلوریدا به دنبال خود منجر شود و کمک خود شهروندان محلی بود قدرت بیشتری برای مقابله با این بحران است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن