ECSO معاون اخراج شده پس از دستگیری به سرقت از خودرو او کشیده بیش از

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:41 PM EDT مه 1 سال 2020یک Escambia County Sheriff معاون دفتر

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

یک Escambia County Sheriff معاون دفتر اخراج شد پنج شنبه پس از او به اتهام سرقت پول سفارشات از یک ماشین است که او طول کشیده در حالی که در گشت پر شده به نام او به دستور و نقد آنها در اتحادیه های غربی.

سابق ECSO معاون ویلیام کریستوفر هنلی, 37, بود پس از چهار سال خدمات با آژانس با توجه به ECSO سخنگوی کهربا Southard.

"ما همیشه غمگین است که کسی در اجرای قانون است که درگیر در فعالیت های جنایی گفت:" Escambia County Sheriff دیوید مورگان. "خط پایین این است که هیچ جایی در صفوف ما برای کسی که می شکند قوانین."

هنلی دستگیر شد در همان روز و به اتهام larceny و دزدی و خرید و فروش در اموال به سرقت رفته و تقلب. او رزرو شده به Escambia County زندان بدون یک فرصت برای پیوند و سوابق شهرستان نشان داد که او همچنان در بازداشت به جمعه.

این ECSO تحقیقات که منجر به هنلی را ختم آغاز شد و یکشنبه شب و باعث شده شکایت ECSO دریافت شده از زن هنلی اتهام سرقت Southard گفت.

این زن توضیح داد که او خالی سمت چپ و حواله در یک ماشین است که دوست پسر او تا به حال رانندگی بوده هنگامی که او کشیده شد توسط هنلی و پس از آن دستگیر و به اتهام مربوط به حکم برجسته.

متوجه می شوند که او حواله شده بود به سمت چپ در ماشین زن به نام اتحادیه های غربی و سوالات در مورد سفارشات.

اتحادیه های غربی مطلع زن که پول سفارشات در حال حاضر ساخته شده است به ویلیام هنلی و نقد Southard گفت.

هنلی شده و در مرخصی اداری پنج شنبه صبح بعد از محققان به پایان رسید و سؤال خود را از نصب شواهد ECSO متهم و دستگیر هنلی بعد از آن روز.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب