خوردن چیزهای در پیاده رو

برای بزرگنمایی کلیک کنید Coronacondom مایک سولا این بهار! جستجوگری فصل! وجود مسائل در پیاده رو. به خ

توسط ABESTANEWS در 20 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Coronacondom - MIKE SULA
  • Coronacondom
  • مایک سولا

این بهار! جستجوگری فصل! وجود مسائل در پیاده رو. به خوردن و یا به غذا خوردن ؟ این سوال است.

  • دور انداخته ماسک صورت جدید Walgreen را یکبار مصرف پلاستیکی کیسه خرید. آیا می بوسه مادر خود را با آن ، آن ها را نمی خورند.
  • استفاده از دستکش جدید دور انداخته پیشگیری. پنج انگشتی Coronacondoms هستند همه جا; پیچ خورده, چروکیده, در چمن و احتمالا ، من نزدیک به اندازه کافی برای تایید. شما glovin آن شیکاگو! اما خوردن آنها را.
  • آیا می دانید که اگر شما تف در پیاده رو در طول سال 1918 اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا می تواند pilloried در میدان های عمومی و عطسه توسط اوباش?* نه در سال 2020 است. پیاده رو هنوز پر جمعیت شامپانی قفسه سینه صدف پشت سر گذاشت بلغمی مزاج unmasked مارک چمن خود را مانند سگ. طفره رفتن از آنها مانند Frogger و آن ها را نمی خورند.
  • صحبت از سگ اگر شما در راه رفتن با هر گونه نظم شما می دانید که همکار خود را انسان رشد هنوز هم حول چشمگیر مقدار نیم خورده چیپس و نان شیرینی و نان بر روی راه مشترک. شیکاگو خمیر ترش استارتر واقعا باید خورد. نمی خوردن آن را و اجازه ندهید که سگ آن را بخورم.
  • سگ هنوز گوزیدن در این راه البته—و گستاخانه عدم تمیز کردن پس از خود را دارند. نمی خوردن آن. نمی خورند این است که مگر اینکه شما یک ماسک پرتاب کننده و یک دستکش قطره چکان یک ریه کوکی, جق زدن, و یا یک متخلف freegan فیدر. اگر شما سقوط به هر یک از این دسته ها آن را خوشمزه است. همه به معنی سمت راست جلو بروید و آن را بخورم.

*نه از لحاظ تاریخی دقیق است. v

در اصل منتشر شده در خواننده's, مواد غذایی و نوشیدنی عضویت در خبرنامه. مشترک شدن در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب