غذا خوردن خود را takeout در دریا از طریق خلیج فارس نسیم منشور را 'شام کروز" خدمات

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 13, 2020ما همه شنیده ایم از شام و یک ف

توسط ABESTANEWS در 25 فروردین 1399

ما همه شنیده ایم از شام و یک فیلم, اما چگونه در مورد شام و خود را بسیار خود را خصوصی کروز?

خلیج فارس نسیم منشور کاپیتان چرخد و مدل کسب و کار خود را به "شام کروز" یک چیز واقعی برای خانواده ها و احزاب کوچک خارش خود را به خوردن takeout وعده های غذایی در جایی دیگر از خود را در جدول اتاق ناهار خوری.

"من تقریبا درست مثل هر کس دیگری در خانه نشسته و با همسر و بچه ها و مادر من در قانون ارائه شده برای خرید شام اگر ما در قایق به خوردن آن گفت:" یوسف بافنده صاحب موج برش منشور. "پس از آن به نقطه ای که در آن هر روز ما در حال انجام آن است. و همسر من ساخته شده نظر " آن را به ارزش هر پنی فقط به خارج شدن از خانه برای یک دقیقه.'"

بافنده گفت: خانواده خود را تجربه رهبری او را به رفتن با ایده خود را. هفته گذشته او ساخته شده یک Facebook پست ارائه تا $25 قایق سوار برای هر گروه شش نفر و یا کمتر است که می خواهم به غذا خوردن خود را takeout وعده های غذایی خود را در منشور قایق در حالی که او سوار امواج در کمی سابین خلیج پشت کرک را در Pensacola Beach.

ایده و پست های رسانه های اجتماعی به طور یکسان به هر دو گرفته شده از آن ویور پست به اشتراک گذاشته شده است بیش از 1000 بار. تا کنون گفت: 10 تا 15 گروه را گرفته او را در خود ایده هوشمندانه.

"کروز به طور معمول طول می کشد به طور متوسط از 30 دقیقه. گاهی اوقات آن را 30 گاهی اوقات آن 35" ویور گفت. "ما باید یک استریو در قایق سطل زباله می تواند کولر در مورد آنها برخی از نوشیدنی های دیگر. و پس از آن بسیاری از مردم هنوز هم مایل به انجام یک دلفین کروز در حالی که ما انجام این کار است. آنها فقط آوردن مواد غذایی خود را و ما دو ساعت دلفین کروز در خلیج. البته که گران تر است."

جنیفر Demming dined در منشور قایق پیر با دختر جوان خانواده در روز چهارشنبه. این Pensacola Beach resident گفت که او تا به حال متصلب مغز او در آن روز در تلاش برای دور زدن coronavirus ناشی از خاموش شدن ناگهانی و کاری به یاد ماندنی برای پسرش Jesiah هشتم تولد.

"من messaged مرد به دیدن اگر او تا به حال هر چیزی را که در شب و او بنابراین ما رفت و آن شب گفت:" Demming یک مادر از سه همه بچه های با سن کمتر از 8. "بچه ها رو برخی از میگو از کرک است و همه ما به بیرون رفت وجود دارد."

Demming گفت: بچه ها او را بسیار بسیار لذت بردم امن فرار از قرنطینه. تولد پسر حتی به تظاهر هدایت قایق.

Pensacola حذفی, رانندگی به, میشیگان, انتخاب کنید تا پالت از crowler قوطی های محلی کارخانه های لبنی

میلتون Winn-Dixie می دهد چهار سالمندان دبیرستان فارغ التحصیلی آنها را هرگز فراموش نکنید

Pensacola, کلیسا, باند serenades غرب فلوریدا کارکنان بیمارستان در شیفت تغییر

"آنها فقط دوست داشت که بر روی آب," او اضافه شده است. "به غیر از برخی از دوچرخه سواری بود که ما اولین بار انجام هر کاری در هفته است."

ویور یکی از بی شماری از صاحبان کسب و کار کوچک که تا به حال برای دریافت خلاق به منظور پیروزی در پشت برخی از کسب و کار از دست رفته با همه گیر. موج برش منشور دریایی منشور ماهیگیری می کند که هر دو دریایی و inshore ماهیگیری و همچنین دلفین گشت.

"من از دست دادن مقدار زیادی از پول درست مثل هر کس دیگری" ویور گفت. "همه مسافرانی سمت چپ spring breakers رفته است. من با داشتن مردم خود را لغو منشور ماهیگیری به عنوان دور به عنوان ماه ژوئیه. آنها می گویند از آنجا که آنها از کار آنها نمی توانند در تعطیلات این سال است. بنابراین ما تا به حال برای پیدا کردن چیزی است که قابل عرضه در بازار و این آن بود."

بافنده گفت: اجتماعی فاصله مفتخر است در بزرگ منشور و مناسب بهداشتی اقدامات احتیاطی گرفته شده در حالی که بافنده است captaining شام کروز.

"صندلی ها ضد عفونی قبل و بعد از هر, گروه," او گفت:. "و هر زمان مردم با من تماس من مطمئن شوید که آن را خود گروه خصوصی — من نمی ساخت ، بنابراین افرادی که در خانواده خود هستند در آینده با شما. آن را در راستای خانواده. من تا به حال شش نفر در قایق من فکر می کنم یک بار."

اگر شما علاقه مند در رزرو کروز شام را ویور یک تماس در 256-390-6639.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب