Dwayne کندی صدای شیکاگو

کمدین نویسنده و بازیگر Dwayne کندی است که واقعا یک کمدین و طنزپرداز. او به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش و مرا

توسط ABESTANEWS در 26 خرداد 1399

کمدین نویسنده و بازیگر Dwayne کندی است که واقعا یک کمدین و طنزپرداز. او به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش و مراحل پس از 80s خود شروع در شیکاگو در باز مایک در Zanies در چاه خیابان. او تا به حال مهمان لکه های کمدی مانند Seinfeld و مارتینو تلویزیون اولین بازی خود نیست بیش از حد نخ نما: در سال 1989 او مهمان ستاره دار در نشان دادن 227 بازی مقابل شخص مراجعه بازیگر هلی بری.

پس از سالها کار در این باشگاه او برنده 2002 بهترین کمدین جایزه در ایالات متحده کمدی جشنواره هنر و به نظر می رسد در طول آن دوران در Late Show With David Letterman. او همچنین نوشته شده و تولید شده برای تلویزیون (FX کاملا مغرضانه با W. Kamau Bell2013 Arsenio Hall نشان می دهد راه اندازی مجدد). در سال گذشته کندی برنده یک جایزه امی به عنوان نظارت بر تولید برای همکار کمدین بل CNN سری ایالات سایه آمریکا.

او احتمالا موفق ترین شیکاگو کمدین شما هرگز از شنیده می شود و من فکر می کنم هر کس در این شهرستان نیاز به خرید آلبوم جدید خود که در جهنم است Dwayne کندی? (بلوط سر پرونده) و انتخاب کنید تا 2016 EP اوه نه! این Dwayne کندی و آواز ستایش خود را در کنار من است. در اینجا به همین دلیل:

خود را پایه اصلی است که هنوز هم در شیکاگو

کندی رشد هر دو در سمت جنوب و در حومه جنوب و اغلب آثار خود را به کمدی از نوع تحلیل در مورد شهر-دولت و توسعه جامعه است که دیرین Chicagoans می تواند مربوط به. در آلبوم جدید (یک کمدی مجموعه ای ویرایش شده از سه شب در Punchline در سان فرانسیسکو در سال 2018) او در مورد فصل تابستان در شیکاگو یک بار بلکه "عکسبرداری نجومی . . . من نمی دانم آنچه در آن است در مورد آب و هوای گرم." او ادامه می دهد: "من خوشحالم که آن را می شود در زمستان در شیکاگو و به 39 درجه زیر صفر, چرا که تمام گانگستر رو به رفتن در خانه . . . که من احساس می کنم بد برای هر کسی که در خانه در حال حاضر گرفتن الاغ خود whupped." او مکث پس از آن در جهش با زمان بندی دقیق "اما حداقل در حال حاضر من می تواند راه رفتن به فروشگاه مواد غذایی و دریافت که نان گندم است که من تا به حال چشم من در تمام تابستان!"

او در ایده آل گوشه ای از هوشمند و خنده دار

کندی کلمات در خشونت, روابط و عدالت اجتماعی متنوع و متفکر و گاهی اوقات یک قطار barreling به شما است که شما را نمی شنوند آینده. اخیر شوخی که آلبوم (اما آن بلوط سر پرونده صادر شده و در یوتیوب به عنوان یک پیش نمایش ویدئو): "من استفاده می شود به اجازه سفید مردمی آن را داشته باشد . . . اجازه دهید من به شما بگویم خود پاتولوژیک حرص و آز و وسواس نیاز به کنترل شده ترین منبع درد و بدبختی برای مردم رنگ در سراسر این جهان برای نسل! اما من سعی کنید به نمی گویند چیزهایی مانند که دیگر نیست . . . چون من یک بار به شما گفته اند چیزی است که می خواهم به یک فرد سفید . . . شما تقریبا هرگز در تاریخ دوم."

کمدین دیگر به طور منظم خود را به آواز خواندن میاد

W. Kamau Bell ملاقات کندی در سال 1994 در راجرز پارک. "این بود که در یکی از باز دید تا بدون خروج کافه" کندی به من گفت در یک تماس تلفنی در ماه گذشته. "Kamau بود که حدود دو هفته به کمدی و من آینده را پس از یک استراحت. من تا به حال شده است وجود دارد به هفته قبل و او آمد و خود را معرفی کرد و ما متوجه شدیم مشابه برخی از احساسات . . . ما شده ایم دوستان از زمان" است. در سال 2012 بل پیشنهاد کرد که کندی استخدام برای نوشتن کارکنان خود FX بحث های سیاسی و تنوع نشان می دهد کاملا مغرضانه با W. Kamau Bellو کمدین Chris Rock (نشان می دهد تهیه کننده اجرایی) به آسانی به توافق رسیدند که شنیده کندی نام گفت که کندی بود خنده دار تر از هر کس دیگری زمانی که آنها هر دو انجام شد و در همان باشگاه در شهر نیویورک در اواخر 80s.

او سازگار است . . . و آیا من ذکر او خنده دار ؟

آلبوم جدید شامل یک آهنگ با عنوان "سگ نیش نیست مگر اینکه . . ." در آن کندی رویاهای یک ظاهر بی پایان حلقه از مسخره سناریو که در آن یک صاحب سگ گذاشتن قوانین برای یک فرد جدید, جلسه, خود, بزرگ, سگ شریر از جمله "سگ نیش نیست مگر اینکه ضربان قلب شما افزایش می یابد بالاتر از 120" و "سگ نیش نیست تا زمانی که شما لازم نیست انجام یوگا در مقابل سگ ... آیا سگ رو به پایین در مقابل سگ چون سگ احساس آنها را اختراع کرد که آنها در حال دریافت هر گونه خسارت مالی." کندی Facebook و توییتر خوردها همیشه یک تست زمین به صورت قطعه از مواد و او باقی می ماند در مورد موضوعات جاری. فقط در چند هفته گذشته او به اشتراک گذاشته شده خود را در تقاطع سیاه زندگی مهم جنبش های اجتماعی و آزادی در کنار تفکرات در گیر و گاهی اوقات همه در همان گاز گرفتن پست (او نسبت به این نقل قول "هیچ زندگی ماده" به "COVID-19" در یک, و به نقل از "سفید برتری" عنوان کرد و گفت "سیاه زندگی مهم است ؟ چه بعدی به بومی (مردم) خود را به سرقت رفته زمین؟!"). کندی صدا است که Chicagoans می دانم و صدای که بقیه جهان بشنود. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب