DJ هنک رفت و آمد تولید کننده و دوچرخه رسول

عکس نیک Accardi DJ هنک 27, به شیکاگو نقل مکان کرد از North Carolina در سال 2011 برای تبدیل شدن به یک د

توسط ABESTANEWS در 17 تیر 1399
PHOTO BY NICK ACCARDI

  • عکس نیک Accardi

DJ هنک 27, به شیکاگو نقل مکان کرد از North Carolina در سال 2011 برای تبدیل شدن به یک دوچرخه مسنجر. او شروع به تولید رفت و آمد آهنگ در عرض یک سال پس از دوستی اعضای با نفوذ Teklife جمعی. در مارس لویی برچسب دوم سالن صادر شده خود را برای اولین بار 12 اینچ, کنترل ترافیک.


همانطور که به Leor Galil

یک کاتالیزور بود pirating FL Studio به زمانی که من در مدرسه—من فقط شروع به ساخت ضربان, نه مصرف آن را بیش از حد جدی است. زمانی که من در دبیرستان بود شروع کردم به بازی با یک زن و شوهر باندهای مختلف فقط با رفتن به یک مقدار زیادی از تبادل نظر مسائل بود که در تمام سنین است. من تو را دیدم این گروه هر چه مغز و آنها تمام راه را از من بزرگتر بود—من مثل 15 سال. آنها در حال حاضر تور و آماده سازی خود برای ضبط و گه. من نوشت: آنها یک پیام بر روی مای اسپیس مانند "مرد من در خانواده را نشان می دهد من 15 شما بچه ها روشن می شوند." پاسخ دهند که "آیا شما می خواهید در گروه ما?" بنابراین من شروع به بازی با آنها برای رفتن بر روی تور و ضبط یک آلبوم با آنها.

من در ساخت بیت رپ برای شروع با اما پس از آن من شروع به شنیدن برخی از موسیقی الکترونیک و تلاش برای ترکیب که کمی. من هرگز سعی در ساخت [رفت و آمد] آهنگ تا اومدم شیکاگو است. رفتن به میدانهای جلسه مانی فیل و رشاد—که کاتالیزور برای من به مانند "به من اجازه دهید سعی کنید به برخی از آهنگ."

درست پس از فارغ التحصیلی دبیرستان کار می کردم دو یا سه شغل. من انجام شده بود تحویل مواد غذایی در کارولینای شمالی. من می دانستم که آنها دوچرخه رسولان در شیکاگو وجود دارد و احتمالا فرصت های بیشتر برای من در اینجا. از طریق تور با هر آنچه در مغز من می دانستم که برخی از مردم و همچنین در شیکاگو قبل از من به اینجا آمدند. من می دانستم که آن را بسیار مقرون به صرفه; آن را ارزان تر برای من برای به دست آوردن یک محل در شیکاگو از آن را برای من به چیزی در بازگشت به خانه.

من از کار اخراج شدند تا گوگل یک روز و شروع به فراخوانی تمام مسنجر شرکت من می تواند پیدا کنید. با نگاهی به گذشته بود که احتمالا دیوانه به یک دوچرخه-مسنجر مدیر در شیکاگو گرفتن یک e-mail مانند "Yo" من در این 18 سال بچه های قدیمی. من حتی نمی زندگی می کنند وجود دارد اما من می خواهم به می آیند کار را برای شما بچه ها."

رفت و آمد در آمد رادار از طریق یوتیوب: Wala مخفی رقص فیلم ها. من نمی ایجاد ارتباط بین رقص و موسیقی تا چند سال بعد. چگونه آن را به من آمد در واقع گرفتن متصل شد و من در اینجا در شیکاگو و من واقعا نمی دانم بسیاری از مردم است. من و هستم 18; شیکاگو بسیار 21-و-تا شهر. من رفتم برای دیدن همه سنین نشان می دهد با رشاد و Spinn در مترو و در پایان شب آنها مانند "گرفتن ما فردا—ما میخوایم در میدان جنگ."

زمانی که شما رفتن به میدانهای تقریبا هر کسی که وجود دارد ، اگر شما در حال رقص میخوای نگاه از محل واقعی آن محکم گره جامعه به هر حال. مردم احتمالا خاراندن سر خود را مانند "چه کسی این مرد جدید." اما من دریافت کرده بود به گرمی به عنوان به زودی به عنوان من در درب راه می رفت. مانی آمده بود تا به من معرفی می کرد و شروع به معرفی من به یک دسته از مردم است.

  • عمده فعالیت این خواننده با تصویری از قرمز افسانه در میدانهای آپلود شد در نوامبر 2015.

که روز اول رفتم به میدانهای بود که یک شب افسانه ای. یک گروه به نام قرمز افسانه بود و مبارزه همه—که انصافا یکی از احمقانه ترین شب برای footworking من تا کنون دیده ام. چیزی که با فرهنگ فقط فورا حس ساخته شده که از پانک پس زمینه. من فکر می کنم رفت و آمد موسیقی بسیار خرابکارانه. آن را خام. آن را مانند یک باشگاه تنظیم; آن را در تمام سنین است.

شما واقعا نمی تواند رفت و آمد شنیدن آهنگ به حدی است که شما می توانید آن را دریافت کنید—آن را تقریبا کمی اشباع کن. اما پس از آن شما می تواند با گوش دادن به موسیقی در میدان جنگ و به رسمیت نمی شناسد تک آهنگ, مانند, ساعت—این همه داغ کردن پرس. این که چگونه من شروع کردم. پس از اولین بار رفتن به میدانهای من رفتن به رویدادهای مختلف.

[برای کنترل ترافیک] من قطعا می خواستم برای انجام کاری است که کمتر نمونه بر اساس—مانند کمتر مستقیم ریمیکس. وجود دارد بدیهی است که هنوز هم نمونه های این آلبوم; من با استفاده از نمونه های از تلفن همراه ترافیک برای تلفن های موبایل و اجتماعی-رسانه ای ویدئوها. کسانی بودند که نقوش من می خواستم به قرعه کشی برای آلبوم 'علت آن چیزی است که واقعا منعکس شده زندگی من در یک بسیار شخصی و صادقانه در راه است. آهنگ "کنترل ترافیک" با این همه ترافیک برای تلفن های موبایل بر آن شد که یک آهنگ که من می خواستم را برای چند سال. من تا به حال یک مفهوم در سر من فقط از یک دوچرخه مسنجر; آن را فقط در زمان من چند سال برای باز کردن آنچه که من نیاز به انجام است که در یکی.

وجود دارد دو [دوچرخه رسول] دسته بندی ها: یکی از مواد غذایی است و فرستادگان و دیگر مردم مانند کاغذ و فرستادگان حقوقی و فرستادگان هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید. شده است وجود دارد یک جرم خروج از حلقه—هر کس کار از خانه, بنابراین ما تلاش کرده فقط نگه داشتن کار ما چون هیچ کس را در مرکز شهر در حال حاضر. ما در حال دار زدن در آن وجود دارد.

من مدیر عملیات در شرکت من. من ترویج کردم تقریبا دو سال پیش. من هنوز تحویل اما من رهبر برای دوچرخه من تیم است. من فقط در تلاش برای فکر می کنم یک قدم جلوتر و تلاش برای کشف کردن آنچه که ما می توانید انجام دهید برای شناور ماندن و نگه داشتن پول در آینده است. من حدود 20 نفر در تیم من است.

تمام این تغییر بزرگ اتفاق می افتد که در آن ما تا به حال 9/11 و در حال حاضر ما باید COVID که میخوام به شدت تغییر دوچرخه-مسنجر بازی. آن را قطعا یک صنعت است که در حال حاضر در برش بلوک در برخی از راه. در این ده سال که من در شیکاگو, من متوجه شده ام بسیاری از تغییرات: کمتر از شرکت های, شرکت های تاشو وجود دارد راه کمتر دوچرخه رسولان ،

من فقط نقل مکان کرد خانه. من انجام نداده موسیقی در دو ماه علت همه چیز من شده است در جعبه—من فقط تمام مسائل موسیقی راه اندازی, بنابراین من واقعی هیجان زده است. من در ابتدا تلاش برای به انجام برخی از نشان می دهد اما از آن شده است سرد است. یک خانه جدید است, و این چیزی خوشحال می شود برای. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن