از بین می رود سفید/نور و استیو شلی رها همکاری ثبت 11 سال پیش

برای بزرگنمایی کلیک کنید از بین می رود (با استیو شلی درامز) و سفید/نور انجام با هم در معجزه در سال 2012—از

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Disappears (with Steve Shelley on drums) and White/Light perform together at Lollapalooza in 2012—of the seven people involved in their new collaborative release, only founding Disappears drummer Graeme Gibson is absent. - KATE O'NEILL
  • از بین می رود (با استیو شلی درامز) و سفید/نور انجام با هم در معجزه در سال 2012—از هفت نفر درگیر در جدید خود را مشترک آزادی تنها موسس از بین می رود درامر گریم گیبسون وجود ندارد.
  • کیت اونیل

در سال 2012 شایعات Wolf گزارش در سال 2009 supersession مربوط به شیکاگو کیهانی گروه گاراژ از بین می رود (در آن زمان خواننده و گیتاریست برایان مورد گیتاریست جاناتان ون Herik نوازنده بیس دیمون Carruesco و درامر گریم گیبسون) پر سر و صدا هواپیماهای بدون سرنشین duo سفید/نور (گیتاریست Matt Clark و electronicist جرمی Lemos) و Sonic Youth درامر استیو شلی. در نتیجه ضبط شد آزمایشی برنامه ریزی شده برای انتشار در شلی خون آشام, بلوز, برچسب های در پاییز 2012—که معلوم بود با حدود هشت سال است. این هفته خون آشام بلوز در نهایت کاهش آلبوم خود با عنوان mixed by John کنگلتن از طریق Bandcamp. آن دو درامر هواپیماهای بدون سرنشین بداهه و thumping فضای پانک لا فضانوردان 3 اغلب با نوسان های سنگین دوبله صدا که حاکی از بین می رود' تکامل به Facs.

شایعات Wolf آخرین شنیده ها از الکترونیکی-پاپ سه نفر هواشناس زمانی که آنها منتشر charmingly صمیمی خود با عنوان EP در سال 2017. درامر Jason توت می گوید که دو سال و نیم پیش او و خواننده و کیبورد آنی Higgins چپ شیکاگو برای "tiny روستای قرون وسطی" در فرانسه جایی که آنها در حال "ضبط و انتشار موسیقی جدید تحت آنی نام هستم Higgins." هفته گذشته آنها کاهش یافته است ruminative "چه کسی می گویند ؟" on Soundcloud—این ویژگی های سابق هواشناس bandmate جاشوا دوما در صفحه کلید به علاوه باس و زیلوفون از کیسی Foubert که ثبت شده با پدرو شیر و Sufjan Stevens.

شیکاگو تولید کننده الکترونیکی سام بیک مفتون شایعات گرگ در سال گذشته با اولین بازی خود را 12 اینچ به عنوان Ahero, Ultima شاردر خود Faceway برچسب خود را پر جنب و جوش, سینمایی صدا می آمیزد شبح مانند vaporwave sonics و رفتن-برای-شکست synth-pop قلاب. پس از آن او کاهش یافته است یکی دیگر از Ahero آلبوم (فوریه روح) و با استفاده از نام مستعار با من صحبت به انتشار نسبتا ساده یکپارچهسازی با سیستمعامل سبک پاپ آهنگ. روز دوشنبه با من صحبت کردن و خیره کننده تمام طول سایه های قطرهکه exultant تک "ملکوت تو بیاید" باید در همه لیست پخش. v

یک نکته? Tweet @Gossip_Wolf یا e-mail gossipwolf@chicagoreader.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن