DeSantis می گوید او می خواهد به 'چک' میان انتقاد

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:46 PM EDT May 27, 2020تالاهاسی --- قانونگذاران دموکرات دوشنبه ادامه به

توسط ABESTANEWS در 9 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- قانونگذاران دموکرات دوشنبه ادامه به فشار رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای افزایش مزایای بیکاری برای floridians تماس با چپ بیکاری توسط coronavirus بیماری همه گیر.

در ضمن DeSantis تکرار خود با انتقاد از backlogged اتصال آنلاین بیکاری سیستم گفت: او متمرکز شده است در گرفتن پرداخت برای افرادی که از کار.

"من فکر می کنم آن چیزی است که باید در نگاه" DeSantis گفت: اجرای سیستم اتصال. "در حال حاضر من قصد دارم به گریه شیر ریخته ... چون من شماره یکی از نگرانی های وزارت بهداشت است که برای دریافت چک کردن."

قبل از DeSantis برگزار شد یک کنفرانس خبری در تمپا بیمارستان عمومی دموکراتیک اعضای کنگره و مجلس برگزار تلفنی و به نام دولت به افزایش $275 حداکثر هفتگی بیکاری پرداخت گسترش فراتر از 12 شماره از هفته مزایای در دسترس هستند و پرداخت را عطف به ماسبق به زمانی که ادعا می کند به کروناویروس shutdown واصل شد.

"اگر وجود دارد هر زمان که دولت به گام تا بشقاب از آن را بدیهی است که در حال حاضر" گفت: کنگره لوئیس فرانکل غرب پالم بیچ دموکرات. "ما در حال درخواست از مردم برای ماندن در خانه. به امن است. اما ما نباید از آنها بخواهید تا گرسنه شود. و ما نباید از آنها بخواهید به پرداخت صورتحساب های پزشکی خود را و یا اجاره خود را."

بیکاری سیستم تحت گسترده انتقاد از coronavirus مجبور کسب و کار را تعطیل و یا به طور چشمگیری مقیاس باعث موجی از مردم به دنبال منافع.

دولت در زمان پایین اتصال سیستم در روز جمعه گفت: این امر عامل شروع دوباره در ساعت 8 صبح روز شنبه اما سیستم باقی مانده اضافی 2 و نیم ساعت. سیستم رفت و آفلاین به بخش فرصت های اقتصادی درهم به روند برنامه و کاهش گسترده تعداد ادعا می کند.

یک گروه از فرصت های اقتصادی سخنگوی توصیف صبح روز دوشنبه تاخیر به عنوان "هیچ چیز جدید است."

آخرین شماره ارسال شده آنلاین توسط گروه نشان داد که 1.9 میلیون مدعیان بیکاری بوده ظ توسط حداقل 824,279 مردم بین مارس 15 و یکشنبه. تفاوت در این است با توجه به تشکیل پرونده چندین بار حداقل در بخشی که به دلیل مشکلات سیستم.

از ادعاهای واصل 386,926 مردم دریافت کرده بود حداقل یک پرداخت یا 46.9 درصد از منحصر به فرد ادعا می کند که از بعد از ظهر دوشنبه. مبلغ پرداخت شد و بالاتر از $498 میلیون.

اورلاندو سنتینل گزارش روز دوشنبه که 37 درصد از پردازش متقاضیان شده تلقی فاقد شرایط لازم برای جبران بیکاری. نمایندگان وزارت امور اقتصادی فرصت نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر دوشنبه بعد از ظهر.

DeSantis گفت: حدود 500.000 فلوریدا را دریافت چک روز شنبه گفت که "اگر شما تا به حال یک کار و آن را از دست داد, بدیهی است که شما واجد شرایط." با این حال او اشاره کرد که برخی از مردم "استفاده که نیست کار شده است برای مدتی."

مردم برای استفاده از $600 هفتگی چک از طریق فدرال-محرک قانون نیز نیاز به رفتن را از طریق سیستم دولتی. اطلاعات ارسال شده از سوی گروه را شامل نمی شود و تعداد افرادی که درخواست از طریق سیستم فدرال بودجه هنوز موفق به واجد شرایط برای دولت پرداخت.

دموکرات روز دوشنبه گفت: آنها درخواست خواهد کرد که دولت ایالات متحده دفتر پاسخگویی برای رسیدگی به $77 میلیون اتصال سیستم که دولت آمریکا به مردم ایران ، Jose Javier Rodriguez D-میامی به عنوان یک "ضد کارگر طراحی شده است."

"من فکر می کنم پاسخگویی به طیف وسیعی نه تنها در هزینه و قرارداد و چگونه ما را به این سیستم اما به طور کلی طراحی سیستم" رودریگز گفت.

این قانونگذاران دموکرات انتقاد وزیر بهداشت ، ریک اسکات بود که فرماندار زمانی که دولت اجرا اتصال در سال 2013.

"آن را در طول سال گذشته به عنوان فرماندار که ما قرارداد با شرکت Deloitte به این سیستم گفت:" کنگره چارلی کریست که انتخاب فرماندار به عنوان یک جمهوریخواه در سال 2006 و بعد از آن مستقل شد قبل از خروج از دفتر والی در سال 2011. "من تا به حال زمان بسیار کمی به نقد و بررسی آن را یک بار است که رخ داده است. من چپ و رژیم صهیونیستی است. اسکات در آمد و شد وجود دارد برای هشت سال که همه شما می دانید. که مدت زمان طولانی را به یک فرصت برای تجزیه و تحلیل, بررسی, به, نگاه کنید و مطمئن شوید که سیستم به نام اتصال است که واقعی قطع بدیهی است که در حال کار مناسب و درستی است. بدیهی است که اتفاق نمی افتد."

در یک کمپین جمع آوری کمک های مردمی ایمیل در هفته گذشته اسکات معتقد است که مردم در حال حاضر از کار در سراسر کشور در حال حاضر تمایلی به بازگشت به شغل خود را به دلیل ایالتی و فدرال مزایای بیکاری.

"کسب و کار به دنبال بازگشایی می گفتن ما کارکنان خود را نمی خواهید به بازگشت به کار به دلیل آنها جمع آوری بیشتر در بیکاری" ایمیل گفت. "و چه کسی میتواند آنها را سرزنش كند؟"

فرانکل گفت: فلوریدا مزایای موفق به دیدار با حداقل دستمزد و همراه با فدرال محرک, بودجه کمتر از آنچه بسیاری از فلوریدا به طور معمول درآمد.

"آن را نمی کند حتی نزدیک به آنچه که متوسط Floridian را بدست آورده است که حدود 52,000 یک سال حدود 1000 $در یک هفته" فرانکل گفت.

DeSantis حذف گروه از فرصت های اقتصادی و مدیر اجرایی کن لاوسون از مدیریت بیکاری سیستم در مارس 15, قرار دادن گروه مدیریت خدمات, منشی, Jonathan Satter مسئول است.

Satter روز جمعه گفت: دولت خواهد پرداخت عطف به ماسبق به هنگامی که مردم اعمال می شود شروع با کسانی که اعمال شده پس از 9 مارس. این عمل تا به حال نشده است به طور رسمی نوشته شده در دوشنبه بعد از ظهر.

دولت برداشته شده که متقاضی برای مزایای پر کردن کامل کار ثبت نام و سند پنج کار جستجوهای هفتگی برای حفظ منافع. این تغییرات تا پایان مارس 2.

DeSantis روز دوشنبه اذعان کرد: "بسیاری از مشکلات معماری" و "ظرفیت موضوع" با اتصال.

"این می توانست انجام شود من فکر می کنم بدیهی است که بهتر است" DeSantis گفت. "اما در پایان روز شما می دانید که شغل من این است که برای رفع مشکلات زمانی که آنها بوجود می آیند. این سازمان گفت: این یک سیستم خوب یک ماه پیش. بدیهی است که دقیق نیست. و من آرزو می کنم که آنها می شده اند بیشتر فعال. اما ما باید آن را حل کنند. بنابراین این چیزی است که ما انجام می دهیم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب