DeSantis تشویق فعالیت به عنوان بخشی از تلاش ها برای به آرامی بازگشایی فلوریدا

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 18, 2020تالاهاسی --- Gov. ران DeSantis می

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

تالاهاسی --- Gov. ران DeSantis می خواهد مردم را به بیرون بروید و ورزش در حالی که نگه داشتن فاصله خود را از هر یک از دیگر به عنوان بخشی از تلاش ها برای به آرامی بازگشایی دولت است.

DeSantis که نگاه کنید به توصیه هایی از یک نیروی کار در بازگشایی کسب و کار مدارس و امکانات تعطیل توسط رمان کروناویروس گفت: خطر انتقال است "خیلی بیشتر" حداقل برای افرادی که خارج از منزل و در گروه های بزرگ.

"من فکر می کنم که قادر به گرفتن مردم در آفتاب و قادر به گرفتن برخی از هوای تازه من همیشه ترویج فعالیت های ضروری با تفریح و سرگرمی" DeSantis گفت: در حالی که در فورت لادردیل در افتتاح یک coronavirus تست سایت. "شما فقط آن را در راه است که رفتن به کم خطر است. اگر شما به اجرا در محله خود را توسط خودتان اگر شما در حال آمدن به تماس با هر کسی که آن را بسیار کم خطر است."

پیش از آن در هفته DeSantis ابراز نگرانی در مورد عدم فعالیت فیزیکی مردم در stay-at-home سفارشات.

DeSantis بود که انتظار می رود به نام اعضای کارگروه جمعه گفت: در جنوب شرقی فلوریدا ممکن است کندتر احیای بیش از سایر نقاط کشور به عنوان بزرگترین غلظت از coronavirus موارد شده اند در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان. نظرات خود را به عنوان Duval County باز سواحل با محدودیت های جمعه.

این نیروی کار است که انتظار می رود به دنبال مشابه تلاش در کاخ سفید که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صادر سه فاز بازگشایی طرح در روز پنج شنبه.

DeSantis که چپ قوانین برای سواحل تا به دولت های محلی انتظار فلوریدا به استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن طرح به عنوان یک "پایه."

"این به آن معنا نیست که فلوریدا در حال رفتن به انجام هر چیزی که آنها می گویند و یا نمی گویند" DeSantis گفت. "اما آن است که خیلی خوب در پایه. شما نگاه کنید در همه چیز متفاوت است. چه نیروی کار نگاه مانند? برخی از این کسب و کار به مردم اجازه بازگشت به کار. من فکر می کنم که این چیزی است که بسیار مهم است."

مغلوب ساختن پیشی جستن راهنمای مرحله به مرحله بازگشایی ترک بسیاری از تصمیم گیری به فرمانداران.

فاز یک را اجازه می دهد تا رستوران و سینما و سالن های ورزشی ، سالن های ورزشی و اماکن عبادت به کار با فاصله فیزیکی در محل. اعمال جراحی الکتیو نیز مجاز است.

فاز دوم به دنبال بازگشایی مدارس و فعال سازی مجدد فعالیت های جوانان همراه با میله هایی که در عمل با کاهش ایستاده-اتاق اشغال.

مرحله نهایی خواهد سر همه worksites از جمله بازديد ارشد مراقبت از امکانات و بیمارستان ها.

پیشنهاد رئیس جمهور نیاز به در دسترس بودن افزایش تست و یک روند را از تعدادی از coronavirus موارد قبل از اقامت در خانه سفارشات و محدودیت های دیگر برداشته می شوند.

"ما باید برای رسیدن به مرحله بعدی" DeSantis گفت. "شاید در جنوب شرقی فلوریدا به نظر می رسد کمی متفاوت تر از بقیه از دولت است. و من فکر می کنم که آن را حس کنند."

Duval County سواحل بودند که بازگشایی جمعه برای برخی از فعالیت های تفریحی را تحت یک سفارش صادر شده توسط جکسون شهردار لنی کاری.

"این می تواند آغاز مسیر بازگشت به زندگی عادی" کاری گفت: در یک بیانیه آماده.

به منظور اجازه می دهد تا مردم را به راه رفتن دوچرخه, پیاده روی, ماهی, اجرا, شنا, گشت و گذار و مراقبت از حیوانات خانگی تا زمانی که آنها با حفظ فاصله فیزیکی دستورالعمل با سواحل باز از 6 صبح تا 11 صبح و 5 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر

مردم مجاز نیست به حمام افتاب گرفتن و یا آوردن حوله, پتو, صندلی, سیستم های خنک کننده و کوره. هیچ گروه سازمان یافته فعالیت از پیکنیک به رویدادهای ورزشی مجاز است.

شهر گلف نیز بازگشایی شد به صورت عادی ساعت با همان فیزیکی فاصله دستورالعمل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب