COVID کاهش: چگونه Kitsap است که دست زدن به آن با آرایشگران و سبک بسته

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 3:44 PM EDT آوریل 2 سال 2020با خستگی رو به افزایش در پورت اورچارد خانه Holli

توسط ABESTANEWS در 14 اردیبهشت 1399

با خستگی رو به افزایش در پورت اورچارد خانه Holli ترنر تبدیل به رنگ مو.

"این نوع از بدست کرده بود به نقطه ای که من خسته شدم" من خسته هستم, من خسته,'" ترنر گفت: صحبت کردن در مورد سه دختران در سنین 11 و 13 و 13 در خانه اش. Infinite و Snapchat خسته شده بود هیئت مدیره بازی تا به حال انجام شده است, آنها می خواهم انجام امور در خارج از مقدار زیادی از زمان صرف شده در کنار خانواده, او گفت:.

با یک دوره طولانی از زمان در خانه های آینده و به دنبال چند ساعت از سرگرمی ترنر تصمیم به دختران اجازه داده می شود به رنگ مو خود را. او سه دختر به Walgreens: "خوب یک رنگ انتخاب کنید," او گفت:.

یکی را انتخاب آبی-سیاه و سفید رنگ دیگری را انتخاب رگه های صورتی. او جوانترین دختر آبی را انتخاب کرد.

ترنر با استفاده از رنگ آمیزی و به سرعت "همه چیز آبی," او گفت:. "او دست و صورت شد و آبی آن را بیش از همه چیز. من شستشو رنگ مو اما تمام بدن او آبی بود و او مثل یک Smurf استفاده. وان حمام آبی بود و آن را نگه داشته به آینده آبی و آبی و آبی. در نهایت من بود " ما قصد داریم برای جلوگیری از شب آن را به تمام راه آمده است." او هنوز هم تا به حال آبی در سراسر چهره او."

بیش از چند روز آینده ترنر یافت آبی لکه ها در سراسر خانه: در پیراهن آشپزخانه, در وان حمام.

"من هنوز هم پیدا کردن بقایای آبی رنگ در سراسر خانه," او گفت:.

آن را ارائه چند ساعت از سرگرم کننده اما ترنر گفت: "این قطعا یک چیز یک بار و من هرگز دوباره آن را انجام دهد."

او نه تنها خانواده با مردم چشم دوخته اند موهای خود را با افزایش بهره. با شیوع کروناویروس نگه داشتن آرایشگران و مدل مو بسته برای آینده قابل پیش بینی و بسیاری از مردم نگه داشته از خود کار عادی و روال در حال حاضر ممکن است فقط به عنوان خوب به عنوان هر یک را به یک نگاه جدید را امتحان کنید و یا تلاش در خود یک ظاهر طراحی شده. پس از همه, در یک زوم تماس با یک کلاه یا فقط زاویه سمت راست می توانید مخفی کردن یک نتیجه بد.

برمرتون را آنتونی Didona گفت که حدود یک ماه پیش همسر خود را ساخته شده یک نظر خود را در مورد مو که او را وادار به سعی کنید آن را برش خود را. با استفاده از صاف کننده او را قطع مو کوتاه در دو طرف سر خود را به سمت چپ و بالا بلند. او با استفاده از ترکیبی از قیچی و صاف کننده حتی چیزهایی است.

"شما واقعا به عنوان سخت به عنوان من فکر کردم آن خواهد بود," او گفت:. "این بسیار نزدیک به همان سبک من معمولا آن را کاهش دهد."

در آینده او گفت: او قصد دارد هنوز هم به رفتن به سلمانی در هر حال حاضر و دوباره و برای موارد خاص اما او فکر می کند او را تا حد زیادی آن را اداره کند خودش را در حال حاضر و صرفه جویی در برخی از پول است.

"این قطعا یک تجربه یادگیری سرگرم کننده," او گفت:. "مردم با این بحران گیر بودن در خانه هستند که خلاق تر. من نمیفهمد آن را به رشد بازگشت و من در خانه گیر کرده به هر حال. من قصد دارم برای دیدن بیش از حد بسیاری از مردم حتی اگر به نظر می رسد بد است."

Didona خوشحال بود با نتیجه.

نه تمام داستان رله به Kitsap Sun برای این داستان به پایان رسید و پس از خوش و خرم.

پورت اورچارد را Jennifer Torquato گفت که او در بر داشت الهام سعی برش موهای خودش پس از تماشای یک جینا تیله ویدئو در یوتیوب: "معلوم شد خیلی خوب" Torquato گفت. "من گفتم:" من می توانید انجام دهید که.'"

این اولین باری خواهد بود که او می خواهم او را قطع مو خود از او یک کودک بود, او گفت:.

"من زمان زیادی از نرم دور در مو من," او گفت: قبل از اینکه او متوجه همه چیز خوب پیش نمی رفت. موهایش به دنبال متفاوت و نه در راه او میل. یک طرف 2 سانت کوتاه تر از دیگری است.

"بیشتر من هک شده در آن بیشتر پراکنده آن نگاه کرد, بنابراین من فقط به بالا," او گفت:.

او تصمیم گرفت برای ایجاد یک قرار ملاقات با یک سبک به عنوان به زودی به عنوان دولت به منظور اجازه می دهد. او برنامه ریزی شده به نظر بزرگتر نکته در سفر بعدی او گفت:.

برمرتون را Nicole Rawlinson به تازگی در زمان برش را برای اولین بار. با حداکثر 8 در نیاز ناامید از قطع او به آن را امتحان کنید. او به یاد چگونه hairstylist کار می کنند و پس از گرفتن برخی از راهنمایی از یوتیوب و تلاش او نوظهور مهارت در او نشسته حداکثر کردن برای خود را به نوبه خود.

در آن زمان او تقریبا دو ساعت به پایان برساند اما نتیجه نهایی او افتخار بود, او گفت:.

ارزیابی از Max: "آره این کار را انجام دهد" او به یاد می آورد.

"کامل نیست" او گفت:. "این بسیار حتی اما اگر شما نگاه از نزدیک قطعا وجود دارد برخی از عیوب. من می دانم که او به دنبال به جلو به داشتن یک آرایشگر واقعی انجام موهای او زمانی که همه ما اجازه خروج از خانه است. من فکر می کنم آن را خوب در حال حاضر."

جانی پاول سیاتل hairstylist زندگی می کند که در باین بریدج ایسلند گرفته شده برای کمک به مردم رنگ و برش موی خود را از طریق FaceTime در حالی که او کار نمی کند. او به آنها ارسال لینک کلیک کنید برای سفارش مواد درست و اقامت در یک تماس را به راه رفتن آنها را از طریق فرایند است.

اگر شما در حال رفتن به تلاش برای هک خودتان آن را به یاد داشته باشید او گفت: "No. 1, هنگامی که شما در آینه نگاه کنید به یاد داشته باشید شما ارزش خود," او گفت:. "شما نمی, نباید و نمی توان قضاوت کردن موهای خود را هنگامی که شما در خانه هستید. رسیدن به کسی مثل شما سبک و سوال بپرسید و نگاه YouTube فیلم ها آزاد."

"صبور" او گفت:. "اگر شما در حال رفتن به انجام کاری سعی کنید و گرفتن برخی از کمک از کسی که شما زندگی می کنند. برای مشاوره بپرسید. کمتر بیشتر است. آن را قطعا فقط در مورد مراقبت از آنچه را کاملا ضروری است بنابراین لازم نیست رفتن به دریا."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن