COVID-19 موارد در Escambia, Santa Rosa تا 455; موارد در دراز مدت مراقبت از مراکز رسیدن به 79

از کارکنان گزارش منتشر شده 6:44 PM EDT Apr 20, 2020چهار coronavirus موارد شناسایی شده در Escambia County دراز

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

چهار coronavirus موارد شناسایی شده در Escambia County دراز مدت مراقبت از امکانات دوشنبه شب به فشار کل به 69 در حالی که به طور کلی تایید COVID-19 موارد در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای علامت تا 455.

Escambia County در حال حاضر 315 موارد تایید شده از coronavirus تا شش از شب یکشنبه. بیش از 79 درصد از این موارد در حال ساکنان Pensacola که 250 مورد تأیید. اردوگاه است دور دوم با 35 مورد.

سانتا رزا شهرستان تا به حال 140 موارد دوشنبه شب با اضافه کردن یک مطلب در مورد میلتون (75) و یک مورد غیر ساکن فلوریدا پس از یکشنبه شب.

دولت تعداد کل موارد صدر 27,000 در دوشنبه شب و مرگ و میر رسیده 823 مردم به عنوان یکی دیگر از 49 مرگ تایید شده از یکشنبه شب با توجه به آخرین گزارش از فلوریدا وزارت بهداشت.

Escambia, Santa Rosa شهرستانهای گزارش جدید مرگ و میر دوشنبه

جدید میلادی به گزارش روز دوشنبه در هر دو Escambia یا سانتا رزا شهرستانهای استان است. پس از شروع شیوع 14 نفر فوت کرده اند با توجه به COVID-19 عوارض بین دو کشور.

Escambia County گزارش شده هشت مرگ و میر از جمله شش تن بودند که هر دو ساکنان و یا کارکنان مراقبت طولانی مدت مراکز در شهرستان ها است.

سانتا رزا شهرستان دارای شش مرگ و میر. چهار بودند زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون که در آن 42 زندانیان و 10 عضو هیات تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس که از صبح روز دوشنبه.

Escambia County دراز مدت مراقبت از امکانات گزارش 69 موارد سانتا رزا شهرستان در 10

در حالی که تعداد موارد در Escambia County مراقبت دراز مدت مرکز افزایش یافت و به 69 توسط شنبه شب تعدادی از موارد در سانتا رزا شهرستان باقی مانده ثابت نگه داشتن مداوم در 10.

این بخش از خلیج فارس نسیم تنها مرکز در سانتا رزا شهرستان که در آن هر دو ساکنان و یا کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به یک لیست دولت منتشر شد بیش از آخر هفته شناسایی امکانات با شیوع ویروس.

لیست اسامی 11 مراکز Escambia County, که در آن یک مقیم و یا عضو هیات دارای آزمایش مثبت: Arcadia, درمان و توانبخشی, مرکز Asbury محل بروکدل Pensacola, De Luna بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز حیاط ایجاد کرد بازنشستگی, جامعه, شاخه زیتون بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز توانبخشی, مرکز در محل پارک چوب بلسان بنفش, بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز, جنوب, اوکس, مراقبت, مرکز تخصصی سلامت و مرکز توانبخشی و Westpointe جامعه بازنشستگی, Inc.

دولت را گزارش می کند جزئیات چگونه بسیاری از موارد هر مرکز گزارش شده و یا اینکه این موارد شامل ساکنان و یا کارکنان.

آزمایش و بستری شدن در بیمارستان

هفت درصد از 6,806 مردم آزمایش در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای مثبت بوده است برای COVID-19 با توجه به دولت داده شنبه شب.

در دولت 4,000 افراد مبتلا به کروناویروس در بیمارستان بستری شده است در برخی از نقطه در طول بیماری خود را. که شامل 51 نفر — 32 در Escambia County و 19 در سانتا رزا شهرستان — که باید نیاز به بستری.

همانطور که از دوشنبه, Escambia County بیمارستان گزارش 604 در دسترس تخت از مجموع 1,315 و 175 موجود هواکش از 220 با توجه به شهرستان SitRep جزئیات محلی پاسخ به همه گیر.

شکستن Escambia و سانتا رزا موارد* * * *

  • Pensacola: 250 موارد
  • اردوگاه: 35 مورد
  • بللویو: 6 مورد
  • Perdido کلیدی: 1 مورد
  • قرن: 1 مورد
  • Molino: 1 مورد
  • Pensacola Beach: 1 مورد
  • McDavid: 1 مورد
  • ناوار: 29 مورد
  • میلتون: 75 مورد
  • خلیج فارس نسیم: 23 مورد
  • سرعت: 10 مورد
  • جی: 2 مورد
  • غیر مقیم: 20 نفر

* فلوریدا وزارت بهداشت است انتشار شهرستانها که در آن مورد تأیید قرار گرفته به ارائه گسترده تر نگاه کنید در مناطقی که این ویروس گسترش یافته است. شهر محل هستند و بر اساس کد پستی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن