دادگاه بریس برای کاهش به همه گیر طول می کشد تلفات در Kitsap County بودجه

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 1:34 PM EDT Jul 23, 2020به عنوان دولت های محلی شروع به دست و پنجه نرم با کاهش

توسط ABESTANEWS در 2 مرداد 1399

به عنوان دولت های محلی شروع به دست و پنجه نرم با کاهش مالیات بر درآمد ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس Kitsap County دادگاه احساس تنگنا اما پیش بینی سال آینده در حال بدتر.

دادگاه منطقه گذاشته شدن دو نفر از کارکنان در اوایل این ماه قطع یک معامله باز خواهد شد و باز در 8:30 صبح -- نیم ساعت دیرتر از معمول آن زمان افتتاح. دادگاه عالی و منشی هستند eyeing راه هایی برای صرفه جویی در پول اما نه گذاشته هر کارگر.

شهرستان پارک گذاشته شدن سه تن از کارمندان در ماه ژوئن.

جستجو برای پس انداز می آید به عنوان شهرستان کمیسیون صادر شده در مارس مشاوره به مقامات منتخب و سر گروه به شناسایی 5 درصد در صرفه جویی از طریق پایان سال 2020 است.

از بودجه شکاف نسبت به تعطیل بینی ها نشان می دهد 6 میلیون دلار ضرر در درآمد از طریق مالیات بر فروش در ماه دسامبر. که 6 میلیون دلار است که بخشی از به طور کلی پیش بینی از دست دادن 10 دلار از این شهرستان به طور کلی صندوق.

5 درصد در کاهش حساب برای حدود 5 میلیون دلار در پس انداز گفت: Kristofer کارلسون مدیر بودجه در بخش خدمات اداری. این شهرستان را به طور کلی بودجه صندوق برای سال 2020 حدود 108 میلیون.

"ما ذخایر و آموخته اند که از آخرین رکود اقتصادی چقدر مهم هستند وقتی که می آید به هوازدگی یک رکود اقتصادی" کارلسون نوشت: در یک ایمیل به Kitsap Sun. "5 درصد کاهش به ما اجازه می دهد برای محدود کردن (هزینه های) منابع و به دست آوردن زمان بیشتری برای تعادل عملیات با در دسترس بودجه."

اخبار: این Kitsap ساکنان می خواستم فیبر نوری اینترنت. در اینجا چگونه آنها آن را کردم.

در آغاز سال در این شهرستان ذخایر حدود 26 درصد از بودجه سالانه خود را یا در حدود 26 دلار به $28 میلیون کارلسون گفت.

هر چند در سراسر-هیئت مدیره 5 درصد ممکن است به کاهش درد مقامات دادگاه در حال هراس چه می آید بعدی.

"ده درصد در سال آینده برای ما در حال رفتن به بسیار دشوار است" گفت: دادگاه عالی مدیر فرانک Maiocco که گفت: دادگاه عالی بود قادر به کمک به رسیدن به 5 درصد صرفه جویی در این سال با ترک دو کارمند موقعیت های پر نشده.

"این خواهد بود بسیار دشوار است برای بودجه سال آینده اما ما قادر به انجام آنچه که ما باید انجام دهیم" گفت: ریاست قاضی دادگاه منطقه جف Jahns که تاسف برش دو نفر از کارکنان.

اخبار: چگونه یک Kitsap آب سودمند است در حال حاضر پر کردن این شهرستان با اینترنت فوق سریع

به منشی شهرستان که به عنوان یک مدیر مالی و افسران برتر دادگاه انتظار دارد که اقدامات صرفه جویی در هزینه می شود بیشتر شدید در 2021.

"از طریق ساییدگی و دیگر هزینه صرفه جویی در تلاش دفتر ما باید آب و بقیه 2020 OK" رئیس کارمند معاون ربکا Wildes گفت: Kitsap Sun در ایمیل. "که می شود گفت ما در حال زندگی در یک زمان که در آن همه چیز تغییر اغلب و به سرعت آن را به نظر می رسد."

در علاوه بر این به تاخیر در افتتاح آن توسط یک نیم ساعت یک دادگاه منطقه ای در حال برنامه ریزی برای حساب برای از دست دادن چه مقدار به 120 ساعت کار در هر هفته با دادن اولویت به بزه موارد و به تعویق انداختن امور مدنی.

کسانی که با دریافت یک بلیط برای یک مدنی ضمن می توانید با ارسال پاسخ نوشته شده اما مردم تمایل یک فرد شنوایی قادر نخواهد بود به نظر می رسد در مقابل یک قاضی تا مارس سال 2021. مدنی سنگین به کار گرفته شده توسط دادگاه منطقه شامل بلیط ترافیک و غیر جنایی استنادهای.

"هیچ کس در حال رفتن به باید به شنوایی خود را از طریق پست, اما این یک گزینه از قوانین دادگاه به" Jahns گفت. "آنها نمی باید انجام دهید این است که آنها حق دارند که شنیدن آن را فقط اتفاق می افتد در سال 2020 است."

دادگاه عالی که دسته و جنایت پاک راه را در اوایل این ماه برای محاکمه با حضور هیئت منصفه به سر پس از نزدیک به چهار ماه وقفه برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19. اجتماعی را حفظ فاصله, اما, دادگاه, پیش بینی برگزاری فقط دو آزمایش در یک زمان.

این ممکن است به نظر می رسد که در حال اجرا کمتر محاکمات دادگاه می تواند به صرفه جویی در پول اما Maiocco گفت: از آن می تواند مخالف است. برای مثال به جای استفاده از یک ناظر در هر آزمایش برای اطمینان از منصفه شرکت کنندگان و ناظران حفظ فاصله هر کدام دادگاه می تواند نیاز به دو bailiffs.

"هر دادگاه در حال رفتن به باید بیشتر از نزدیک موفق" Maiocco گفت: برای اطمینان از سلامت و ایمنی از کسانی که در دادگاه.

اخبار: جهش بزرگ در جدید COVID-19 موارد همچنان در Kitsap County, سراسر کشور



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن