شمارش برای فرهنگ

کودکان در "Huichol" نقاشی دیواری در موزه ملی مکزیک, هنر, یکی از موزه های مختلف است که می توانیم به اقامت ر

توسط ABESTANEWS در 17 اردیبهشت 1399
Children at the “Huichol” mural at the National Museum of Mexican Art, one of many museums that can afford to stay free thanks to census-related funding. - COURTESY NNMA
  • کودکان در "Huichol" نقاشی دیواری در موزه ملی مکزیک, هنر, یکی از موزه های مختلف است که می توانیم به اقامت رایگان به آمار مربوط به بودجه.
  • حسن نیت ارائه میدهد nnma

شما ممکن است بدانید که از اطلاعات سرشماری استفاده شده است به منظور جلب کنگره و دولت قانونی مناطق تعیین تعداد کرسی مجلس, دولت و توزیع بودجه فدرال برای چیزهایی مانند پزشکی و مدارس و آمادگی اضطراری. (که یکی از آخرین به خصوص مربوطه در حال حاضر.) اما شما ممکن است بدانید که گرفتن دقیق سرشماری تعداد نیز مهم است برای هنر. آمار مربوط به بودجه در ایلینوی کمک می کند تا با قرار دادن زبان های خارجی برنامه های درسی در مدارس, پشتیبانی از مشاغل از هنرمندان محلی در هر رشته و کمک به نگه داشتن موزه ها مانند بلوک و موزه ملی هنر مکزیکی رایگان.

"ما می خواهیم همه قادر به تجربه هنر می گوید:" کارلوس Tortolero رئیس جمهور و بنیانگذار NMMA در Pilsen. "این برای نخبگان نه تحصیلکرده و نه برای مردم. باید آن را برای همه به همین دلیل است که در این موزه رایگان است که فلسفه من در مورد در دسترس بودن برای همه است. هنر باید برای همه و نه فقط برای تعداد کمی از مردم."

سرشماری می گیرد هر ده سال. آن است که به طور گسترده ای اذعان کرد که ایلینوی "در طول تاریخ undercounted در سرشماری سال 2010 تلاش" است و انتظار می رود undercounted دوباره این سال است. مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس تنها تشدید این مشکل است. با توجه به یک سال 2018 جورج واشنگتن موسسه سیاست عمومی گزارش در سال 2015 به تنهایی ایلینوی از دست داده و بیش از 122 دلار میلیون نفر در بهداشت و خدمات انسانی بودجه برای هر 1 درصد از جمعیت شمارش نیست در سرشماری سال 2010 است. Cook County, رئیس جمهور هیئت مدیره پرسپولیس Preckwinkle قرار می دهد و آن را یکی دیگر از راه: "هر فرد نشان دهنده بین $1,400 و 1800 $در هر سال در بودجه فدرال." 2010 پاسخ دهی برای شیکاگو بود که 66 درصد این هدف این است که 75 درصد است. البته یک undercount اثرات هنر, چشم انداز, ایلینوی به عنوان خوبی است که ویرانگر برای یک میدان است که در حال حاضر بودجه کافی است.

"این چشم انداز فرهنگی شهر کاملا جدایی ناپذیر که چرا این جهان-کلاس شهر می گوید:" مارک کلی کمیسر شیکاگو گروه امور فرهنگی و رویدادهای خاص (DCASE). "این زندگی فرهنگی شیکاگو و معماری و هنرهای تجسمی و موسیقی و تئاتر و رقص و لیست در می رود—که باعث می شود این مهم شهرستان است که مردم از سراسر جهان برای بازدید. و اقتصادی معادله برای هنر آن همیشه نیاز دارد و فرض می شود حمایت دولتی به دلیل آن ساخته شده است در برای سود پایه و اساس است. همیشه کمبود بودجه روبرو جنبهی. ما مطلقا نیاز به بودجه دولتی."

Kristin Abhalter Smith received a $2,100 artist project grant from the IACA in 2018 that helped pay for materials and performers for a project called "Antecedent." - PATRICK GORSKI
  • کریستین Abhalter اسمیت دریافت $2,100 هنرمند پروژه کمک مالی از IACA در سال 2018 است که کمک به پرداخت هزینه برای مواد و نوازندگان برای یک پروژه به نام "سابقه."
  • پاتریک Gorski

فدرال هنرهای بودجه است که به کارگردانی متحده توسط موقوفه ملی برای هنر. قانون 40 درصد از NEA بودجه سالانه اختصاص داده است به دولت های منطقه ای و سازمان های هنری. برای 2018 سال مالی NEA برنامه بودجه بود $121,650,000 بنابراین $48,322,000 کارگردانی شد به سازمان های هنری در سراسر کشور است. ایلینوی فدرال بودجه به ایلینوی هنر شورای سازمان که پس از آن که انتشار پول به هنرمندان, موزه ها و هنر سازمان در سراسر کشور. سازمان های دولتی ملزم به در نظر گرفتن این بودجه فدرال حداقل یک به یک است. در سال 2018 به NEA اعطا $850,800 در بودجه فدرال به IACA که کمک اضافی $9,471,730. جمعیت یک عامل مهم در محاسبه چقدر پول کمک مالی NEA می دهد به هر ایالت و منطقه ای هنرهای سازمان است.

این IACA اصلی طرح به ارائه عامل و پشتیبانی فنی به برنامه هنر در سراسر کشور, پیشبرد هنر آموزش و پرورش و حمایت از کار هنرمندان است. این IACA بودجه ایالتی تلاش مانند شعر را با صدای بلند و دوسالانه کنفرانس یک دولت با هم در هنر. این نیز ارائه می دهد طیف گسترده ای از فرصت های بودجه از جمله کمک های مالی برای تور ایلینوی هنرمندان و یا گروه; پشتیبانی برای هنرمندان و یا هنر برنامه نویسی; تابستان اشتغال جوانان در هنر; قومی و قوم استاد هنرهای/شاگرد برنامه; و یک هنرمند یاران برنامه است که پشتیبانی از هنرمندان تاسیس.

Edra صوت بود 2019 کمک هزینه تحصیلی دریافت کننده در رده های بصری مبتنی بر هنر. او یکی از 17 دریافت کنندگان هر یک از آنها اهدا شد $15,000 گرانت. برای صوت های میان رشته ای هنرمند که ایجاد مقیاس بزرگ و هزینه بر مجسمه ها و تاسیسات تامین امنیت خارج از بودجه بسیار مهم است.

"این واقعا یک وضعیت بی ثبات ساخت پروژه های بزرگ مقیاس" او می گوید. "این می تواند تبدیل به یک چالش. گاهی اوقات نهادهای لازم نیست به اندازه کافی پول برای حمایت از این پروژه است. گاهی اوقات من با استفاده از یک کمک مالی برای تکمیل آنچه که موسسات عرضه نمی تواند."

این IACA کمک هزینه تحصیلی کمک صوت ساخت و نصب دو تکرار از پروژه "پیوند." یکی نصب شد در شیکاگو مرکز فرهنگی دیگر در هوشمند موزه. صوت نظر "پیوند" معماری مداخله. این یک شاعرانه تفریح و سرگرمی از آنچه که به نام rejas یا آهن و صفحه نمایش که همه جا در هنرمند بومی پورتوریکو.

"همه چیز همیشه هزینه های بسیار بیشتر از پیش بینی" صوت می گوید از کار خود را. "این نه تنها ساخت اما نصب و راه اندازی حمل و نقل. دیوانه است. مردم درک نمی کنند چقدر هزینه برای انجام این کار, و چگونه شما را به همیشه وصله اما پول در می آید."

این IACA همچنین انتشار بودجه از طریق آن هنر جامعه دسترسی برنامه که تعیین سازمان های هنری در سراسر کشور به عنوان regranting اشخاص. در شیکاگو کا شریک است DCASE. DCASE در حال حاضر جوایز کمک های مالی به هنرمندان و هنر سازمان از بودجه خود را, اما همکاری خود را با IACA اجازه می دهد تا آن را به پرداخت اضافی $140,000 هر سال به هنرمندان محلی از طریق فرهنگی آن کمک های مالی برنامه. DCASE جوایز در مجموع $700,000 سالانه در رقابتی روزنامه نگار-بررسی فردی هنرمند کمک های مالی. در سال 2020 171 هنرمندان دریافت بودجه; متوسط جایزه $بود 3,600.

"این فقط یک رای اعتماد, چرا که آنها دریافت کمک های مالی در این فرایند رقابتی بلکه آن را فقط آنها را نگه می دارد رفتن و جهات اهمیت خود را به عنوان بخشی از زندگی اقتصادی شهر" کلی می گوید از این هنرمند دریافت.

Artist Edra Soto was able to create “GRAFT” thanks in part to a IACA fellowship. - COURTESY EDRA SOTO
  • هنرمند Edra صوت قادر به ایجاد "پیوند" در بخشی به یک IACA یاران.
  • حسن نیت ارائه میدهد edra صوت

بودجه عمومی نیز مفید است به عنوان رأی اعتماد به نفس برای انسان دوستی خصوصی. NEA سایت اشاره می کند که "حتی یک سطح پایین از بودجه عمومی می تواند باعث تحریک خصوصی دادن." NEA کمک های مالی "ارائه قابل بازگشت سرمایه گذاری فدرال دلار با $1 از NEA کمک های مالی مستقیم اعمال نفوذ تا $9 در خصوصی و عمومی دیگر وجوه منجر به 500 میلیون دلار در تطبیق پشتیبانی می کند." بلوک موزه پیدا کردم این درست است به خصوص برای های اخیر خود پیشگامانه نمایشگاه "کاروان طلا قطعات در زمان: هنر, فرهنگ, و, ارز, در سراسر قرون وسطی صحرای آفریقا است." این اوانستون موزه دریافت کرده است و برخی از بودجه عمومی هزینه های عملیاتی از IACA برای حداقل نیمی از ده سال مالی هر چند این مقدار باعث می شود تا تنها مقدار کمی از درآمد کل برای جلوگیری از. (در سال مالی 2018 به IACA کمک $20,200; بلوک کل درآمد آن سال بود $4,785,626.) لیزا Graziose Corrin های الن ال ای دی کاتز مدیر بلوک می گوید: موزه قادر به اهرم IACA بودجه برای "کاروان های طلا" که پس از آن برنده رقابتی بسیار موقوفه ملی برای علوم انسانی عطا کند.

"هنگامی که شما را پشتیبانی هنگامی که شما درخواست برای بسیار بزرگ کمک های مالی که آیا آن NEA این NEH یا رقابتی ملی پایه اگر شما قادر به می گویند و ما در حال حاضر مطرح X و یا ما را مطابقت با آنچه شما به ما با دولت شورای هنر بودجه شما شروع می شود قادر به اهرم به منظور نشان دادن ظرفیت برای انجام کارهایی در سطح 'کاروان طلا,'," او می گوید. "که شورای هنر بودجه نیز نشان می دهد که ما باید حمایت در جامعه ما برای این کار مناسب است ؟ اگر مردم ایلینوی فکر نمی کنم چه بلوک انجام شده است مربوط است و به آنها معنی دار چرا باید یک نهاد ملی در آمده و حمایت شما ؟ پس از آن بسیار مهم است آن را به عنوان مهم از طریق پیام آن را می فرستد به عنوان دلار آن را می دهد."

Corrin می گوید که بدون آن $350,000 NEH گرانت "در کاروان های طلا" نمایشگاه که به شکست موزه سوابق حضور و غیاب و باز می شود در این سال در اسمیتسونین موزه ملی هنر رخ نمی داد. "کاروان طلا" اولین نمایشگاه عمده به استفاده از آثار هنری از دوره قرون وسطی به اهمیت تجارت با امریکا و شبکه های بین غرب آفریقا و خاور میانه و شمال آفریقا و اروپا از هشتم تا قرن 16th. آن را برجسته وام از مالی مراکش و نیجریه—که بسیاری از آنها تا به حال هرگز به سمت چپ کشورهای خود; هزینه حمل و نقل و نصب این آثار بود و نه ناچیز است. "شما نیاز به منابع قادر به تحقق بخشیدن به یک نشان می دهد که موزه که کالیبر می خواهید را به جوامع خود را," او می گوید.

IACA را پرداخت وجوه است که بدون انتقاد. این IACA توسط اجرا تمام وقت کارکنان, گروگان, مدیر اجرایی, Joshua Davis-Ruperto و اداره شورای ساخته شده از خصوصی شهروندان که منصوب فرماندار. این شورا شده است به ریاست شرلی Madigan از ایلینوی مجلس Michael Madigan از سال 1983. Madigan است سخنگوی IACA. او شده است تحت انتقاد در سال های اخیر برای توزیع بودجه به دریافت که مطرح چه چیزی می تواند دیده می شود به عنوان یک تضاد منافع و عدم برگزاری جلسات شورای برای یک دوره بیش از دو سال تمام در حالی که اعطای میلیون ها دلار است که تا به حال نشده است به طور رسمی رای دادند. یک سال 2017 دولت حسابرسی نیز در بر داشت noncompliance در مناطق مختلف از جمله اعضای شورا خدمت پس از دوره تصدی خود را به پایان رسید, شکست را به درستی آشتی نقدی رسید و مختلف ناکافی کنترل بیش اعطای روش در میان دیگر موارد نقض. Madigan کاهش یافته است به مصاحبه برای این مقاله.

The opening of “Caravans of Gold” at Block Museum, a record-breaking exhibit that wouldn't have happened without a $350,000 NEH grant. - COURTESY BLOCK MUSEUM
  • باز از "کاروان طلا" در بلوک موزه شکستن رکورد نمایشگاه که رخ نمی داد بدون $350,000 NEH گرانت.
  • حسن نیت ارائه میدهد بلوک موزه

بودجه دولت برای هنر بسیار مهم است برای بقای آن; کمک های مالی خصوصی نمی آیند نزدیک به وسعت دولت دادن. با توجه به NEA وب سایت "کمک های خیریه به عنوان یک کل در ایالات متحده است که از لحاظ جغرافیایی disproportional با مناطق روستایی دریافت تنها 5.5 درصد از تمام بشردوستانه دلار است." یک دستور برای NEA و همچنین برای سازمان های دولتی مانند IACA است را به هنر برای همه جوامع به خصوص کسانی که محروم هستند.

"این مهم است. آن را به شیکاگو شورای هنر آن یک شورای دولتی و بودجه توزیع شده به مکان من حتی شنیده ام!" Tortolero می گوید. "دولت نشانی از یک کار خوب شورای هنر در ساخت مطمئن شوید که مردم در سراسر کشور دریافت وجوه پس از آن افزایش همه فرصت برای لذت بردن از هنر است."

موزه ملی هنر مکزیکی واقع شده است در یکی از مناطق در شیکاگو در نظر گرفته است که سخت به حساب و یا با جمعیت کمتر احتمال دارد به پر کردن آنها سرشماری فرم. تقریبا نیمی از شیکاگو جمعیت—حدود 1.3 میلیون نفر—در نظر گرفته شده است سخت به دفعات مشاهده شده است. این شامل مهاجران غیر انگلیسی زبان دانشجویان و مردم بدون خانه و متمرکز در جنوب و غرب به طرف شهر. بیش از دو سوم از آمریکایی های آفریقایی تبار در شیکاگو زندگی می کنند در این دستگاه به عنوان انجام بیش از 60 درصد از این شهر Latinx ساکنان.

Tortolero می توانید درک کنند که چرا برخی از مهاجران ممکن است مردد به پر کردن فرم سرشماری. "من فکر می کنم برگ برنده دولت تاکتیک در برابر مهاجران شما می دانید که این مگس کش زدن تیم در آینده و مسائل و شهروند سوال—آنها فقط آن را برای ترساندن مردم," او می گوید. "اما شما می دانید آنچه که من فکر می کنم آن را به کار با برخی از مردم است. من فکر می کنم اگر من نیست که مقالات و من چیزی از دولت در مورد سرشماری فرم را پر من می خواهم نوع leery به آن را پر کنید من با شما صادق باشد."

وجود دارد یک ایالت تلاش برای تشویق مردم به سرشماری: ایلینوی کامل تعداد کمیسیون. Toni Preckwinkle نظارت تشکیل یک شبیه ائتلاف برای مشهد, آشپز شهرستان تکمیل تعداد سرشماری کمیسیون. کمیسیون اهدا $1.9 میلیون دلار کمک مالی برای سازمان های جامعه محلی را امتحان کنید و بالا بردن آگاهی در سراسر اهمیت سرشماری به خصوص برای کسانی که سخت به تعداد مناطق. این مناطق اغلب در مکان های که در آن در حال حاضر وجود دارد عدم فرصت برای تعامل با هنر.

"من همیشه یک طرفدار هنر" Preckwinkle می گوید و اشاره کرد که چگونه حیاتی NEA بودجه به IACA. "من همیشه می گویم که هنر روح بخشیدن و غنی سازی زندگی ما است."

در حالی که IACA نقش مهمی در حمایت و نشاط هنرمندان و هنر سازمان در دولت روشن است هنوز هم وجود دارد نیاز به بودجه بیشتر. شیکاگو هنرمند کریستین Abhalter اسمیت دریافت $2,100 هنرمند پروژه کمک مالی از IACA در سال 2018 است. بودجه کمک به پرداخت هزینه برای مواد و نوازندگان برای نصب و راه اندازی در گالری احتراق پروژه ها. این پروژه به نام "سابقه," درگیر ایجاد تورم مجسمه یک سری در حال انجام اسمیت که شبیه "هوا رقصنده" اغلب دیده می شود در خارج از باز کردن یک کسب و کار جدید.

"بدیهی است که این امر می تواند خوب اگر بودجه بیشتری در دسترس" اسمیت می گوید. "در حالی که آن را مفید به $1000 یا 1500 دلار به کار بر روی چیزی است که آن را هنوز هم نمی خواهید برای آمدن به پوشش تمام هزینه های که شما در حال رفتن به عنوان یک هنرمند از نظر زیرساخت ها است. و آن را نیز قادر به پرداخت افراد دیگر است. به نظر می رسد مانند آنها در حال قرار دادن حرکات رو به جلو سعی کنید به برخی از نوع سیستم در محل برای حمایت از هنرمندان, اما من فکر می کنم که بیشتر نیاز به توجه به به چه واقعی معیشت هنرمندان هستند و چگونه است که می تواند پشتیبانی می کند و اساسا از لحاظ اقتصادی اساس است."

با توجه به داده ها از شورای ملی از دولت هنر سازمان فرهنگی و هنری تولید اختصاص 224,102 مشاغل در ایالت ایلینوی در سال 2017 و تولید بیش از 30 میلیارد دلار برای اقتصاد دولتی است. یک گزارش از NEA نشان می دهد که حداقل یک سوم از هنرمندان خود اشتغالی در مقایسه با 9 درصد از تمام کارگران ایالات متحده که به طور معمول به معنی آنها را کاهش دستمزد به طور منظم از کارگران تمام وقت و کم و یا هیچ فایده ای ندارد. از سال 2010 تا 2014 خود اشتغالی هنرمندان "به دست آمده به طور متوسط درآمد سالانه کمتر از $42,000 حدود 14000 دلار کمتر به طور متوسط از به دست آمده توسط full-سال/تمام وقت هنرمندان در حقوق و دستمزد."

صوت موافق است که بودجه اغلب می افتد کوتاه از هزینه های, و اضافه کرد که چالش های مالی از ساخت آثار هنری و حمایت از خود را به عنوان یک هنرمند لزوما کاهش به عنوان یک فرد حرفه ای پیشرفت می کند. "رسیدن به اواسط حرفه ای سطح قرار داده است من در یک مطلب قابل مشاهده موقعیت برای موسسات متوجه کار من," او می نویسد: بیش از e-mail. "فرصت برای حضور ملی هستند و بیشتر زمانی که شما تجربه بیشتری دارند. این همچنین بدان معنی است که چالش های مالی بیشتر به عنوان به خوبی. آن را به خوبی درک نشده است و یا پشتیبانی به طور کلی به دلیل آن است که اخبار تازه. اواسط حرفه ای وضعیت می آید با این فرض که آن را پشتیبانی شده در حال حاضر."

در حالی که IACA دارای یک مقدار محدود از بودجه به, و مسلما می تواند انجام یک کار بهتر از disbursing کسانی که بودجه آن بدون شک نقش یک outsized نقش هنر در ایلینوی. هنر است که همیشه با ارزش نه تنها برای مشاغل را ایجاد می کند و منافع اقتصادی به ارمغان می آورد به دولت اما پتانسیل آن برای تبدیل زندگی به ما کمک می کند تصور آینده ای متفاوت. و به عنوان coronavirus همه گیر شده و موسیقی و فیلم و کتاب اغلب اولین چیزی که ما به نوبه خود در زمان تاریک.

صوت می بیند هنر به عنوان بازتابی از ما ارزش های فرهنگی و فرصتی برای پیدا کردن اتصال جدا شده بار. "حالا بیشتر از همیشه هنر تبدیل شده است و این شکل از ارتباط است که به ما اجازه می دهد برای اتصال تشخیص از نادیده گرفته و حمایت دیگران" او می نویسد. "هنر در همه چیز و همه جا است. ما نیاز به هنر است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب