Coronavirus: دوم تایید COVID-19 مرگ گزارش شده در Kitsap County

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:44 PM EDT Apr 21, 2020مرگ دوم از COVID-19 در Kitsap County گزارش شده توسط م

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

مرگ دوم از COVID-19 در Kitsap County گزارش شده توسط مقامات بهداشت محلی سهشنبه آوردن Kitsap County مرگ و میر به دو نفر.

این Kitsap بهداشت عمومی منطقه اعلام کرد یک فرد 65 ساله یا مسن تر با شرایط بهداشتی اساسی درگذشت از این بیماری است. سلامت منطقه نیست انتشار جزئیات در مورد فرد و نه اظهار نظر در مورد موارد فردی مطابق با فدرال قوانین حفظ حریم خصوصی.

این فرد با این حال به نظر نمی رسد به بینبریج افسر پلیس Kurt Enget که درگذشت مارس 10 بعد از اینکه بستری برای علائم تنفسی; Enget بود 49 سال است.

هر چند Enget بود برای درمان نشانه های سازگار با COVID-19 تشخیص است هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است. Kitsap County پزشکی قانونی جف والیس گفت: هفته گذشته که نتایج حاصل از یک COVID-19 تست های انجام شده در بیمارستان برگشتم منفی که برگ Enget را علت مرگ مشخص نیست در حال حاضر.

نیروی دریایی: USS Carl Vinson ملوان مرده یافت, کشتی; مقامات بر این باورند که ربطی به COVID-19

Kitsap گزارش اول خود را شناخته شده COVID-19 مرگ در اوایل این ماه: 80 ساله جوآن شکارچی دیرین برمرتون ساکن شناخته شده به خانواده و دوستان به عنوان "عوض کردن جو." بهداشت و درمان منطقه نیز فاش نمی کند شکارچی نام با استناد به قوانین حفظ حریم خصوصی.

وجود دارد 141 موارد COVID-19 در Kitsap تایید کرد که از روز شنبه هر چند مقامات بهداشتی هشدار می دهند که به احتمال زیاد تنها بخشی از کل تعداد که می تواند این ویروس اما نه بدست تست شده است. اساسا بوده است وجود دارد هیچ راهی برای کشف چگونه بسیاری از مردم در واقع COVID-19 چون تست باقی مانده است محدود در سراسر کشور.

در هفته های اخیر وجود داشته است کمتر مثبت جدید COVID-19 موارد در Kitsap هر چند Kitsap افسر بهداشت می گوید آن را خیلی زود به بگویید اگر این روند ادامه خواهد داد. با بیش از 2,980 تست های انجام شده در Kitsap تنها در حدود 5% باید دوباره مثبت برای COVID-19 با توجه به بهداشت منطقه.

"آنچه که ما می گویند این است که ما قطعا شاهد موارد کمتر. به نظر می رسد فلات و کاهش تعداد موارد گزارش" ترنر گفت: در مصاحبه جمعه. او گفت: "ما نمی دانیم که چه داده ها را نشان می دهد فردا."

سلامت منطقه تشویق Kitsap ساکنان به ادامه ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است به منظور کاهش سرعت گسترش ویروس بیماری و محافظت از افرادی که بیشتر در معرض خطر است.

"ما واقعا می خواهیم مردم را به ایستادگی سریع و به دنبال راه های تازه آنها می تواند همچنان به اجرای این اقدامات و هنوز هم به رشد خود در خانواده و رشد در خانه در حالی که حفاظت از خود و دیگران" ترنر گفت.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن