Coronavirus: چگونه Kitsap County شد PPE-تولید نیروگاه

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 5:20 PM EDT Apr 17, 2020برمرتون — رمان coronavirus موجب جان Broshears برای شروع

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

برمرتون — رمان coronavirus موجب جان Broshears برای شروع یک مزرعه.

آنچه که او رشد می کند و در, Kitsap, دریاچه, خانه, نیست در انگور یا درختان; نه آن است که شخصی, دنده محافظ, تولید لایه های زیر برای تلفن های موبایل از پنج زمزمه نوسانى سه بعدی, چاپگر است که کار در سراسر ساعت در صورت یک بیماری همه گیر.

"من هیجان زده برای دیدن آنچه که من قدرت لایحه خواهد بود" شوخی 1999 Klahowya دبیرستان فارغ التحصیل است که در دراز مدت خود را خودکار نگهداری کسب و کار. "اگر ما هر گونه بزرگتر ممکن است ما نیاز به حرکت این عملیات به چهار-گاراژ ماشین."

مانند بسیاری از طی این همه گیر Broshears شد به دنبال راه هایی برای کمک به. او تولید صدها سپر چهره و مطرح شده بیش از $3,000 به سمت تلاش. اما او در نهایت پیوست بیشتر علت: یک ارتش کوچک از Kitsap ساکنان شبه جزیره است که به سرعت در حال سازماندهی یک زنجیره تامین برای ایجاد و توزیع 3D چاپ تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

"چه کسی می دانست که ما تا به حال یک جامعه "تولید توزیع شبکه" حق در اینجا در حیاط خلوت خود ما?!" با اشاره پرینتر برایس وبر یک مدیریت تکنولوژی در کیپورت و همکار پرینتر در تیم Facebook صفحه 260-به همراه اعضای.

در این مرحله به لطف برخی از اختصاصی بنیانگذاران آن یک ماشین خوب روغن. این Kitsap COVID-19 PPE ساز تیم آغاز شده و تنها سه هفته پیش مطرح شده است و نزدیک به $17,000 و تولید بیش از 3000 قطعه از PPE. آن است وب سایت خود را. وجود دارد روزانه یک مسیر برای وانت به پایان رسید و PPE و رها کردن-آف از چاپگر رشته از بازار مرکزی در ردموند به اشلی میخانه در مرکز شهر برمرتون بنابراین این پرینتر می توانید اقامت در وظیفه.

اعضای گروه متوقف نمی در شبه جزیره نیازهای; آنها در حال حاضر توزیع دنده در سراسر کشور به مکان هایی از جمله قیصر رادیولوژی سن خوزه, کالیفرنیا, تیلور بیمارستان در ریدلی پنسیلوانیا و کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا به نام چند.

Broshears خود داستان کمک کرده است مشابهی برای کسانی که در اطراف کشور است. او می داند که متخصصان پزشکی در بیمارستان های منطقه نگران هستند که آیا آنها می توانند آب و هوا coronavirus فعلی خود را سهام از PPE. او همچنین شناخته شده افرادی که افتاده ام بیمار به این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19.

"ما باید برای حفظ این کارکنان مراقبت های بهداشتی, سالم و بی خطر," او گفت:. "کسی چه می داند ؟ در برخی از نقطه من و فرزندان و یا خودم مریض ممکن و به آنها نیاز دارید."

اعضای تیم نیز مشاهده آن را به عنوان توانمند سازی "در یک زمان که در آن من فکر می کنم بسیاری از ما احساس کمی درمانده گفت:" Ellie D. جالینوس هوسی یک توسعه دهنده نرم افزار و تحلیلگر سیستم به صورت یک مدرسه محلی است که تولید سپر صورت فریم به ارمغان آورد یک دسته از ماسک گوش امداد باند Harrison مرکز پزشکی در برمرتون.

برای پل الماس که با این نسخهها کار برای مایکروسافت نیاز برای PPE بازدید نزدیک به خانه. پدرش پزشک و مادرش پرستار بازنشسته. بنابراین او "حفر کردن چند ساله شکسته 3D printers من تا به حال تخمگذار در اطراف و شروع به پریدن کرد و اقدام به تعمیر آنها و گرفتن آنها را تولید پس از پیدا کردن این گروه," او گفت:.

نیز وجود دارد امکان که این گروه در حال حاضر ایران می تواند ادامه همکاری در یک پروژه زمانی که تهدید رمان coronavirus متهم گفت: تیم Villalpando غرب برمرتون ساکن که ساخته شده این تیم را در وب سایت.

"امید من این است که پس از ویروس اجرا شده آن دوره یک جامعه جدید از سازندگان در Kitsap ایجاد خواهد شد و قادر به استفاده از وب سایت من ساخته شده است رفتن به جلو" گفت: Villalpando که با این نسخهها کار به عنوان یک توسعه دهنده وب در Redfin در سیاتل است و همچنین معاون رئیس جمهور از Kitsap های بنیادی در ترویج غرب صدا, انجمن تکنولوژی.

پولسبو: مرد استفاده می شود 3-D چاپگر را بحرانی دنده محافظ. پس از آن به نیروی دریایی پیوست.

'یک دسته از حرفهایها و پیشرفته محوری هم به صرفه جویی در روز'

این هیچ راز است که وقتی که می آید به مهندسی Kitsap County, مشت بالاتر از وزن خود را. بین Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی نیروی دریایی زیردریایی پایه و زیراب جنگ مرکز در کیپورت و بسیاری از کسانی که رفت و آمد به سیاتل برای فناوری شغل, شبه جزیره شناخته شده است سر چشمه علم و تکنولوژی فکر.

"Kitsap County دارای تعداد نسبتا زیادی از مهندسین گفت:" الیزابت, دادگاه مدیر المپیک نیروی کار شورای توسعه با اشاره به دولت داده است.

در فناوری غنی King County حدود 1.5 درصد از موقعیت های مهندسین دادگاه گفت: از داده های ارائه شده توسط واشنگتن امنیت اشتغال در بخش بازار کار و اقتصادی تجزیه و تحلیل شعبه دارد. در Kitsap County, همان رقم تخمین زده می شود در شمال 2 درصد.

شاید این جای تعجب نیست که بسیاری از پرینتر 3D اینجا ماشین آلات است که تقریبا به عنوان ساده به عنوان دو بعدی همتایان خود به کار گیرند.

"این شگفت انگیز است برای دیدن چگونه بسیاری از مردم با استفاده از پرینتر 3D در جامعه ما" گفت: غنی پوست بازنشسته کیپورت مهندس که در خدمت به عنوان مدیر Kitsap ایجاد محلی غیر انتفاعی متمرکز بنیادی آموزش و پرورش است.

"این ایده از یک دسته از حرفهایها و پیشرفته محوری هم به صرفه جویی در روز بسیار عالی است!" اشاره کرد کارلوس Soto, نیروی دریایی جانباز و اضطراری برنامه ریز در کشتی سازی که امیدوار به چاپ 100 قطعه از PPE بار دوم خود را با چاپگر تحویل داده شده است.

آن است که فقط علاقه مندان به این رشته شده اند که چاپ در شبه جزیره. تولید افزودنی در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی و دریایی زیراب جنگ مرکز را گذراند منحصر به فرد موافقت نامه های خود را صنعتی-دستگاه های اندازه برای کار, برای خاطر کارکنان مراقبت های بهداشتی.

مهندسین در کیپورت تحت توافق با نیروی دریایی بیمارستان برمرتون و چی فرانسیسکن شده اند ساخت سپر چهره از جمله استادانه طراحی تصفیه هوا تنفس (PAPR) هود با توجه به کریستین کارور کیپورت سخنگوی.

"من همچنان به الهام و تحت تاثیر قرار Kitsap جامعه سخاوت تمایل و توانایی برای حمایت از ما مراقبت های بهداشتی حرفه ای که در حال مبارزه با COVID-19 گفت:" دیوید وایس, MD, کاردانی افسر ارشد پزشکی برای هریسون مرکز پزشکی و بیمارستان سنت آنتونی.

برخی از اعضای Kitsap تیم نیز رسیده به عملیات های مشابه در اطراف Puget صدا. هنوز هم دیگران پیدا کرده اند سازمان ملی زمین به. داگ Salot یک استودیو سرب در بینبریج صنعتگر منابع شبکه گفت: آن را تبدیل آن پرینتر 3D شل در انواع پروژه های شامل, ماسک, سپر, کلیپ برای آنها بیشتر است. یک شل کانال ده ها تن از جزیره نشینان است با هم مرتبط شده است و برای چاپ masksfordocs.com سراسر کشور منابع ،

هر چیزی برای کمک به در گره جامعه مانند بینبریج به نظر می رسید عاقلانه Salot گفت.

"ما یک جزیره بنابراین ما احساس نوع جدا شده," او گفت:.

Coronavirus: برمرتون COVID-19 تست سایت گسترش واجد شرایط بودن برای آزمایش رایگان

رسیدن به خبرنگار جاش Farley در josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن