Coronavirus فلوریدا: موارد بالا 30,000 و مرگ و میر بالا 1,000 جمعه

زک اندرسون ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 1:07 PM EDT Apr 24, 2020فلوریدا coronavirus آمار شیوع یک جفت از نقاط

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

فلوریدا coronavirus آمار شیوع یک جفت از نقاط عطف جمعه با بیش از 30,000 موارد و بیش از 1 ، 000 مرگ و میر در همان روز نیروی کار توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به ارائه توصیه هایی در مورد پایان دادن به یک ایالت مستند به دنبال پایان کار خود را.

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش داد صبح روز جمعه است که تعدادی از coronavirus موارد افزایش 526 یک شبه به 30,174. تعداد مرگ و میر با افزایش 27 به 1,012.

شده اند وجود دارد 4,699 بیماران بستری با COVID-19 در فلوریدا یک شماره است که افزایش 59 نفر یک شبه.

حتی به عنوان فلوریدا همچنان ادامه دارد به گزارش تعداد قابل توجهی از جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر در هر روز DeSantis شده است هل دادن برای بازگشایی دولت و پایان یک مستند که تحمیل شد در آغاز ماه آوریل است.

فرماندار اشاره کرده است که روزانه تعداد موارد جدید به نظر می رسد به plateaued و سیستم مراقبت های بهداشتی بوده است نه ضعف. ضمن اینکه اقتصاد کشور در حال ویران مستند.

روز جمعه DeSantis گفت: نگاه به جلو به بررسی توصیه های خود را دوباره باز فلوریدا نیروی کار بود که برگزاری آن نهایی جلسات در طول روز است.

"این واقعیت است که شما در حال قرار دادن چهارم تلاش برای واقعا نگاهی به برخی از این مسائل شاید از دیدگاه های مختلف بسیار مفید است برای ما" DeSantis گفت: وظیفه نیروی اعضای جمعه.

DeSantis گفت: قبلا در این هفته است که او ساخته شده است که تصمیم گیری و در عین حال در زمانی که برای پایان دادن به مستند.

کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند در برابر بازگشایی بیش از حد به سرعت.

"من می خواهم احتیاط بسیار به شدت این که آیا ما باید از بلند کردن اجسام که سفارش بیش از حد به زودی," دکتر گفت: سیندی Prins, متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا دانشکده بهداشت عمومی.

سناتور. ویلتون سیمپسون یک Trilby جمهوری خواه که نشسته بر نیروی کار روز جمعه گفت او معتقد است که دولت می تواند بازگشایی با خیال راحت.

"همانطور که ما حرکت به بازگشایی اقتصاد را به ما آموخته زیادی در مورد چگونه برای محافظت از ما مردم" سیمپسون گفت: "من محرم اگر ما این حق ما قادر خواهد بود برای باز کردن اقتصاد ما دوباره با خیال راحت."

سیمپسون رهبری یک بحث جمعه با بهداشت حرفه ای صنعت بیمه و صنایع دیگر به دنبال بازگشایی شده است.

بیمارستان پزشکان و دندانپزشکان در حال هل دادن دولت به دوباره اجازه می دهد روش انتخابی که ممنوع شد برای حفظ تخت بیمارستان و تجهیزات حفاظت شخصی.

براندون مراقبت از دندان صاحب رودی لیدل که در خدمت به عنوان رئیس جمهور فلوریدا انجمن دندانپزشکی هیئت امنا در روز جمعه گفت که برخی از دندانپزشکان در "teetering در لبه" و نگرانی وجود دارد که شیوه های دهان و دندان را نمی بازگشایی شده است.

"فلوریدا دندانپزشکان آماده برای بازگشت به کار و ایمنی کلید" لیدل گفت.

یک نگرانی عمده اگر فلوریدا بازگشایی ایمنی از افراد مسن که بیشتر در معرض COVID-19.

روز جمعه DOH گزارش داد که 2,576 دفاع کرد گرفته شد coronavirus موارد مرتبط شده اند به ساکنان و یا کارگران از خانه های سالمندان زندگی کمک جوامع و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با 281 مرگ و میر.

"ما باید به اقدامات احتیاطی اضافی برای محافظت از ما آسیب پذیر در خانه های پرستاری و ALFs و مردم با شرایط موجود و جلو ما-کارگران خط" سیمپسون ها در روز جمعه گفت.

تالاهاسی دموکرات خبرنگار جفری Schweers کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب