پلیس به نظر می رسد به نقض استفاده از زور قوانین ده ها بار در تظاهرات

برای بزرگنمایی کلیک کنید بروک هامر در ژوئن 15, شهردار لری Lightfoot بود در یک تریبون در شهر هال به اعل

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید BROOKE HUMMER
  • بروک هامر

در ژوئن 15, شهردار لری Lightfoot بود در یک تریبون در شهر هال به اعلام یک جامعه جدید گروه کاری برای بررسی به اداره پلیس شیکاگو استفاده-از-نیروی سیاست. اعلام این خبر پس از یک مشکل کشش برای گروه با فعالان و وکلا و دیگران انتقاد از استفاده از زور علیه معترضان و کنگره بابی راش خواستار افسران برای چرت زدن در دفتر کار خود در حالی که در نزدیکی کسب و کار را غارت کردند.

پلیسی, قاب, گروه جدید به عنوان بخشی از انجام تعمیرات اساسی از CPD است که عامل تحت یک دادگاه نظارت اصلاحات فرایند شناخته شده به عنوان یک رضایت حکم اعلام کرد: "من واقعا بر این باورند که رضایت فرمان به ما می دهد یک فرصت منحصر به فرد—شاید یک بار در یک نسل فرصت—برای تبدیل همه چیز در مورد پلیس در شیکاگو است."

یک تحقیق جدید توسط نامرئی موسسه منتشر شده در همکاری با خواننده پرسش در مورد ادامه اجرای پلیس اصلاحات. نامرئی موسسه خواسته های عمومی به ارائه حساب از خشونت پلیس در تظاهرات اخیر با تمرکز بر دوره بین 30 مه و ژوئن 1 و ترکیب بیش از 60 ارسالی با حوادث دیگر دستگیر شده از طریق قبل از گزارش و یا در رسانه های اجتماعی.

به سختی سه ماه پس از CPD برقرار قوانین جدید در اطراف استفاده از باطوم ما گزارش مستند 83 باتون حملات حداقل 32 نفر مختلف توسط افسران ترین اسیر ، تقریبا همه به نظر می رسد برای نقض این سیاست جدید با بیش از نیمی از حملات تصویری مربوط به پلیس ضرب و شتم افرادی که در حال حاضر بر روی زمین است. فیلم های چندگانه نیز نشان می دهد افسران هدف قرار دادن معترضان در سر با باتوم با وجود قوانین محدود کننده این حملات به شرایط نیاز به نیروی کشنده. حوادث در محل مشاهده کامل CPD سرپرستان از جمله عوامل و بالاتر دیگر مقامات رده که به ندرت مداخله خود را به عنوان افسران زده شد. آن را نیز معلوم نیست اگر افسران گزارش اقدامات خود را: CPD جدید استفاده از نیروی داشبورد گزارش فقط 12 باتون حوادث در سراسر ماه مه بیشتر در محله های دور از تظاهرات.

یکی از تظاهر کنندگان Copeland ماری اسمیت گفت: او را دیدم یک خط از افسران پیشرفت در صدها نفر از معترضان مسالمت آمیز در تقاطع بدست آورد و Larrabee در ژوئن 1, با چند پلیس بارها و بارها نوسانی خود را باتوم به جمعیت. با توجه به اسمیت افسران چرخش "سخت و سریع و آنها اهمیتی نمی دهند چه آنها نداریم کسی را بزنیم."

تانیا واتکینز سرپرست و رهبری سازمان در Southsiders سازمان یافته برای وحدت و آزادی (روح) گفت: "این عادلانه نیست که راه CPD به کار گرفته معترضان اما تعجب آور نیست. این است که چگونه آنها نشان می دهد تا در جوامع است. این اتفاق می افتد خارج از سیاست. بنابراین مشکل این است که با سیاست و یا مشکل با پلیس?"

گزارش ما متمرکز بر روی باتون اعتصاب در بخشی به دلیل آنها یکی از جدی ترین انواع از نیروی موجود به افسران و چون در اواخر فوریه در اداره پلیس شیکاگو رونمایی از جدید باتون سیاست به عنوان بخشی از رضایت فرمان. قوانین جدید مشخص شده در محدوده زمانی که افسران می تواند با استفاده از باطوم و تاکید د-تشدید و ارائه هشدار به شهروندان قبل از توسل به باتوم اعتصاب. قوانین جدید نیز موظف است که هر یک جداگانه اعتصاب بود به عنوان توجیه متمایز استفاده از زور و ممنوع اعتصاب به سر و یا گردن "به جز زمانی که نیروی مرگبار توجیه است."

اگر ما نقد و بررسی فیلم نمی تواند قطعی ارزیابی افسران استفاده از زور در بسیاری از موارد ما قادر به ارزیابی شرایط است که قبل ماموران با استفاده از نیروی.

تجزیه و تحلیل ما از 51 باتون حملات دستگیر شده در ویدئو نشان می دهد که حداقل 47 از این به نظر می رسد در نقض بخش سیاست که حد باتون حمله به افرادی که "استفاده و یا تهدید استفاده از زور علیه یک فرد یا خودش است که به احتمال زیاد به علت آسیب فیزیکی." بیست و شش نفر از اعتصاب دستگیر شده در ویدیو نشان می دهد افسران ضرب و شتم افرادی که در حال حاضر بر روی زمین است.

صحنه در تقاطع کلارک و هوبارد در رودخانه شمال در شب جمعه, مارس 31 فراهم می کند یک مثال واضح. یک شاهد عینی که خواست ناشناس بماند گفت که پلیس منتقل شد به شدت نسبت به یک تظاهرات مسالمت آمیز احتمالا در پاسخ به توهین از جمعیت است. "آن را مانند آنچه که من دیده ام در دیگر تظاهرات که در آن پلیس می گویند به عقب بر گردیم و سپس آنها را فشار. وجود ندارد بسیار صحبت, آنها فقط خود را برداشته تا باطوم و شروع به حرکت."

نامرئی موسسه دریافت تصویری از حادثه ای که نشان می دهد افسران قابل توجه چهار نفر در مجموع 18 بار. هیچ یک از معترضان به نظر می رسد حمله به افسران. یک نفر زده چند بار پس از سقوط آنها به زمین است. یک افسر حملات دیگری افتاده معترض در سر یک سطح از زور که CPD قوانین رزرو برای موقعیت هایی که نیاز به نیروی کشنده. با وجود ده ها تن از ماموران در صحنه از جمله سرپرستان هیچ پلیس و تلاش برای مهار همکار خود کردند.

پاسخ پلیس به تظاهرات در هاید پارک در همان روز نشان داد الگوهای مشابه. فیلم های متعدد نشان می دهد ماموران به تعقیب کردن فعال مالکوم لندن و ضربه او را با باطوم تقریبا ده بار از جمله حملات به عنوان او می گذارد روی زمین. دیگر معترضان اقدام به مداخله نیز رخ داد. آریل اتکینز یک رهبری سازمان به صورت سیاه و سفید زندگی می کند توجه به شیکاگو می گوید که برخی از مردم به استقبال روز "نبرد هاید پارک" به خاطر چند سازمان که دچار صدمات ناشی از اقدامات پلیس. پلیس مدیره رئیس جمهور Ghian مباشر, بود که در یک راهپیمایی چند بلوک دور نیز گزارش داد که پلیس او را زده چند بار با باطوم.

نامرئی موسسه تحلیل ویدئوها از تظاهرات گسترده در مرکز شهر شیکاگو در مه 30 در بر داشت ده نمونه از افسران قابل توجه مردم با باتوم از جمله یک مرد دوچرخه سواری دور از افسران و مرد برگزار شد در زمین متعدد دیگر افسران. در سه مورد به معترضان در زمان عملیات علیه پلیس اما دو—پاشش آب و پرتاب خاک—به نظر می رسد به سقوط کوتاه از استاندارد مورد نیاز برای نیروی جدی. در مورد سوم یک مرد اقدام به پانچ یک افسر که در پاسخ با باتوم اعتصاب به سر خود را.

این ویدئوها سند تنها برخی از CPD استفاده از زور. شش نفر نیز نوشته شده به حساب پلیس هدف قرار دادن آنها را و یا دوستان خود را با باطوم در حالی که اعتراض در 30 مه. یکی از معترضان که خواسته بود خود را شناسایی حروف V. G. گفت که ماموران زده و آنها را بیش از 15 بار در طول تظاهرات در Wabash پل. "این در واقع اولین اعتراض است که بدست واقعا خشونت آمیز برای من . . . واقعا حقیقی" V. G. گفت.

ممکن است وجود دارد هرگز یک مقام نقد و بررسی این باتون اعتصاب. با توجه به CPD استفاده از نیروی داشبورد که Lightfoot تبلیغ به عنوان یک بخش کلیدی از اصلاحات تلاش ماموران گزارش فقط سه باتون استفاده می کند در ماه مه در محله ای که ما بررسی تصویری و یا نوشته شده به حساب باتون اعتصاب.

در حالی که ممکن است که بعضی از افسران ممکن است گزارشات قبل از پایان ماه به خصوص برای استفاده از زور در اواخر مارس 31 دانشگاه شیکاگو قانون پروفسور کریگ Futterman, اجرا می شود که حقوق مدنی و پلیس پاسخگویی پروژه با اشاره به این که CPD دستورات تماس برای استفاده-از-نیروی گزارشات واصل شود و قبل از پایان یک افسر شیفت. او همچنین نگرانی در مورد عدم اقدام از CPD سرپرستان که شاهد باتوم اعتصاب. "دستگاه انکار هنوز هم وجود دارد . . . نه فقط توسط رتبه-و-فایل افسران پوشش برای یک دیگر اما چیزی که می رود تمام راه را تا زنجیره ای از فرمان" او گفت:.

نیروی بیش از حد در تظاهرات نیز محدود به باطوم. ویدئوها نشان داد نمونه از افسران مشت زدن معترضان به رانندگی اتومبیل خود را از طریق جمعیت از معترضان و در یک مورد رسیدن به یک جمعیت برای گرفتن یک زن توسط مو و کشش او به سمت افسران. چند فیلم نیز نشان می دهد که در آن دستگیری افسران پنجه معترضان که نمی شد مقاومت در برابر و یا در حال فرار در یکی دیگر از نقض بخش قوانین.

Futterman همچنین ابراز نگرانی در مورد پیامدهای خشونت پلیس در تظاهرات پلیس در شیکاگو محله. "اگر این نوع از خشونت های پلیس است که ما در طول این تظاهرات رخ می دهد تا گستاخی در باز" او پرسید: "چه چیزی اتفاق می افتد در سیاه و سفید و قهوه ای و محله های خارج از دوربین؟"

پس از انتشار این اداره پلیس شیکاگو از طریق پست الکترونیکی یک بیانیه گفت: "تقدس زندگی و د تشدید خدمت به عنوان اساس پلیس شیکاگو بخش (CPD) استفاده از زور در سیاست. هر گونه حوادث از نیروی بیش از حد از CPD اعضا قابل تحمل نیست و اگر هر گونه تخلف کشف شده است, افسران پاسخگو خواهد بود. هر کسی که احساس می کند آنها شده جامعه توسط یک CPD افسر را تشویق به تماس 311 و شکایت با کوپا خواهد شد که بررسی اتهامات سوء رفتار."

دفتر شهردار نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

تانیا واتکینز از روح گفت: خشونت پلیس به سمت معترضان در معرض نقص در رضایت فرمان رویکرد به اصلاحات با این استدلال که "این سیاست می تواند به عنوان زیبا به عنوان تخیل خود را می توانید ایجاد کنید اما اجرای آن در یک گروه است که در طول تاریخ نژادپرستانه و ضد سیاه شده تا کنون به نظر می رسید غیر ممکن است. پس آیا وقت آن برای شیکاگو به رها کردن این ایده که ما می تواند تبدیل به یک نژادپرست اداره پلیس نوشته شده توسط سیاست؟"

Futterman گفت که "سیاست در شیکاگو ثابت کرده است که همه بیش از حد به طور منظم نه ارزش مقاله در آن چاپ شده است چرا که هیچ کس در حال برگزاری افسران پاسخگو باشد." حتی پس از, او امیدوار است که ترکیبی از نظارت قانونی و جامعه فشار می تواند فشار گروه برای ایجاد تغییرات عمده. Futterman و واتکینز هر دو بخشی از شهردار جدید کمیته برای بررسی استفاده از نیروی قوانین هر چند Futterman اشاره کرد که این گروه تنها پس از تشکیل رضایت فرمان مانیتور با انتقاد از CPD برای جامعه به دنبال دخالت در استفاده-از-نیروی سیاست های به عنوان مورد نیاز است.

اتکینز از پل شیکاگو کمتر صبر برای اصلاح فرایند فشار به جای defunding پلیس. "شما نمی توانید اصلاحات خشونت است. وقتی که من شنیدن اصلاحات می شنوم من فقط می خواهم کمی کمتر خشونت" گفت اتکینز. "اگر بنیاد پلیس خشونت سفید برتری شما نمی توانید تغییر دهید که پایه و اساس. شما خلاص شدن از پایه و اساس کل ساختمان را از هم جدا می افتد. شما می دانید که ما نیاز به حرکت به جلو. ما نیاز به چیزی کاملا متفاوت است." v

اما پرز و الن Glover کمک گزارش.

یادداشت سردبیر: این داستان به روز شده است که شامل نظر از اداره پلیس شیکاگو.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن