ساخت و ساز در بزرگراه 305 میدان در نورث کریک می تواند آغاز خواهد شد در این تابستان

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 6:04 PM EDT May 22, 2020ردموند – پیشرفت در عمده چند دلار تعمیرات اساسی به شر

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399

ردموند – پیشرفت در عمده چند دلار تعمیرات اساسی به شرق ورودی به ردموند در بزرگراه 305 نورد یک بار دیگر.

ساخت و ساز در این پروژه که اضافه کردن یک میدان و یک اتصال جدید به سمت شرق این شهر در بزرگراه تقاطع را با جانسون جاده می تواند شروع به محض این که این تابستان. بسته پروژه می تواند به عنوان طولانی به عنوان یک سال و نیم به پایان برساند و یک برچسب قیمت شکوه $20 میلیون, شهر ردموند اعلام از کار.

شهر شده بود آماده به حرکت به جلو در این پروژه سال گذشته اما دولت در بخش حمل و نقل برگزار شد تا یک تکه بزرگ از بودجه زیر نوامبر عبور از ابتکار 976 که برش خودرو, خودرو برگه هزینه ها و در نتیجه حمل و نقل دلار است. WSDOT منتشر شد دولت فدرال و بودجه برای این پروژه در اوایل این ماه پاکسازی راه را برای شهرستان به تبلیغ این کار به پیمانکاران شهرستان مهندس دایان Lenius گفت: اعضای پولسبو شورای شهر در هفته گذشته.

شهر انتظار برای دریافت جایزه پروژه به یک پیمانکار در اواسط ماه ژوئن. انعطاف پذیر پنجره اجازه خواهد داد که کار برای شروع به عنوان به زودی به عنوان در تابستان امسال و به عنوان دور به عنوان مارس 2021, Lenius گفت.

این شهرستان دارای حدود 20 میلیون دلار کنار گذاشته برای این پروژه Lenius گفت: با بودجه تکه های آینده از محلی و ایالتی و فدرال منابع.

شهر افتتاح مناقصه برای این پروژه در هفته گذشته و در حال حاضر دریافت چندین استعلام از پیمانکاران علاقه مند در این پروژه شهردار بکی اریکسون گفت.

محور پروژه میدان اما این کار همچنین شامل یک عابر پیاده تونل در زیر بزرگراه جدید در خیابان جانسون جاده که لینک با Noll جاده ها به اشتراک گذاشته شده-استفاده از مسیر جایگزین از گذشته باقی مانده ماهی عبور از مانع در Bjorgen Creek با ماهی پسند باکس کالورت و یک فضا برای یک هنر عمومی عنصر.

کار شده با هم گروه بندی می افتد در طی همان ماه-طولانی پنجره.

"این همه به اتفاق می افتد به نوعی در همان زمان" اریکسون گفت.

پیمانکار مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن دو خط از ترافیک در بزرگراه و هر خط بسته اتفاق می افتد در شب Lenius گفت. در حالی که خطوط باز باقی خواهد ماند انتظار نداریم که این روند به درد: کسانی که عبور از این منطقه باید انتظار برخی از تاخیر به عنوان کار درآمد حاصل.

همراه با میدان, پروژه kick off اولین مرحله از کار بر روی مدتها تلاش خواهد کرد که ایجاد یک ارتباط مستقیم بین بزرگراه 305 و لینکلن جاده ها است. یک پیمانکار ساخت جاده جدید در این میدان است که منحنی و ارتباط با Noll جاده و در نهایت اتصال مستقیم شمال به لینکلن. این Noll جاده پروژه در جریان بوده است برای سال در محدوده شهرستان قصد دارد به عنوان دور برگشت به عنوان سال 1992 با برنامه ریزی بیشتر در سال 2008 مطالعه با توجه به شهر را شرح پروژه.

جدید راهرو را ترافیک محدود برای پر جمعیت محله های مسکونی در این شهر از بزرگراه 305. زیادی مسیر همراه Noll جاده و تونل ساخته شده در زیر بزرگراه اجازه می دهد ساکنان آن محله به راه رفتن به راحتی به سوی آزادی خلیج اسکله.

"واضح است که پولسبو همچنان به رشد به خصوص در سمت شرق شهر که در آن برخی از بزرگ تحولات مسکن در حال رفتن در" اریکسون گفت. "این وعده ما به شهروندان برای بهبود زیرساخت های حمل و نقل به عنوان ما همچنان به رشد. این چیزی است که ما قرار است انجام دهد."

پولسبو ترافیک دایره برای اولین بار در یک سری از roundabouts که محلی و مقامات دولتی شده اند خانههای گلی خالی در امتداد بزرگراه 305 راهرو از ردموند از طریق Suquamish به باین بریدج ایسلند برای چندین سال پس از قانونگذاران ایالتی اختصاص $36.8 میلیون برای این منطقه در سال 2015 اتصال واشنگتن بودجه بسته است. WSDOT به تبلیغ پیشنهاد بهبود در امتداد بزرگراه به عنوان طراحی شده برای کاهش تصادفات و نگه داشتن مردم در حال حرکت از طریق راهرو.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب