نزدیک به دلیل COVID-19? به هیچ وجه. این رستوران دو برابر کردن و بازسازی است.

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 8:29 AM EDT Jun 8, 2020برمرتون — یک تخته سیاه در یکی از این شهر طولانی ترین در

توسط ABESTANEWS در 19 خرداد 1399

برمرتون — یک تخته سیاه در یکی از این شهر طولانی ترین در حال اجرا ثابت اعلام کرد که در پی COVID-19 نوار نام کمی تغییر کرده است.

این مونیکا اجتماعی فاصله باشگاه در حال حاضر هیئت مدیره می گوید.

مانند بسیاری از eateries و آبیاری سوراخ در اطراف شهرستان Kitsap و ملت مونیکا اجتماعی باشگاه صاحب مونیکا Capps تا به حال به تصمیم گیری زمانی که رمان coronavirus موجب نامحدود تعطیلی: برش و اجرا و یا اقامت در این دوره تحت مقررات جدید. او تصمیم گرفت که دومی برای او 35 سال از استقرار.

"من خیلی سمج" Capps گفت. "من دوست ندارم به تسلیم شدن نیست."

اما در طول 2 1/2 ماه از کسب و کار صاحبان نیز تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا به حفاری حتی عمیق تر به جیب خود را برای بهبود به طور معمول دشوار است برای تکمیل در طول ساعت باز. و آنها تا به حال به نصب اجتماعی-فاصله اقدامات و عامل کاهش ظرفیت فقط 50 درصد از حد نرمال است. Capps و برخی از خانواده و دوستان جدید نصب شده قاب روی دیوار ایجاد یک گودال آتش در باغ آبجو داد و خارجی یک رنگ جدید در آن خیابان ششم نما که هنوز هم در حال پیشرفت است.

نه هر رستوران و بار جان سالم به این بیماری همه گیر. نه محبوب تلفات Manette روزانه یک کافه که صاحب کیمبرلی کمپبل گفت که او نمی تواند نگه داشتن درب باز — با وجود رشد فروش در هر ماه.

رستوران شد بدهی رایگان از مارس 16. سپس همه گیر رسید. از نبود رفتن به آن را قطع کمپبل گفت:. بیمه لازم نیست توسط دولت برای پوشش ضرر و زیان کسب و کار او می خواهم وارده — که کمپبل گفت: ناقوس مرگ. آنها "نمی تواند این شانس را که ما را مجبور به فروش مورد نیاز در فاز 2 برای پوشش هزینه های عادی به علاوه بدهی."

آنها فقط می تواند مناسب 10 نفر به رستوران در گوشه ای از شرق خیابان 11th و پیت خیابان, او گفت:.

"هیچ راهی برای خارج شدن از سوراخ," او گفت:. "بنابراین ما تصمیم به اجازه دهید آن را دریافت عمیق تر است."

'مخفی مثبت'

اما برای برخی از کسب و کار شاید همه گیر برگزار شد یک پوشش نقره ای.

"مخفی مثبت است که آن را اجازه می دهد تا شما را به مسائل شما فقط نمی توانید انجام دهید زمانی که شما باز" با اشاره به راب مک گی پیمانکار و مالک ویسکی دره گود و باریک در آناپولیس.

یک بار فقط یک کافی شاپ رستوران متعلق به مک گی و Huck خانواده شده است را به دو طبقه gastropub و نوار چوب بیرونی بوده است repainted و ترمیم یک حمام جدید اضافه شده و حتی یک نوار جدید کامل با 20000 سکه بر سطح آن است. جدید نقاشی های دیواری گریس دیوار بیش از حد و یکی از سالمندان در جنوب Kitsap دبیرستان به زودی رنگ در جلو نمای نزدیک در ورودی.

با داشتن مقدار زیادی از فضای باعث می شود آن را آسان تر به کار زیر 50 درصد ظرفیت مورد نیاز از فاز 2 McGee گفت.

صاحبان اعتباری توانایی دو خانواده به گرد هم می آیند و انجام بسیاری از کار خود را. این "تازه کردن" کامل خواهد بود در زمان برای بازگشایی ژوئن 15.

جیمی D را در Gorst بسته شد تا 2 1/2 ماه, دادن, زمان, برای, جدید, رنگ, روشنایی, بهبود به باغ آبجو و حتی جدید احساس میز بیلیارد. همه که بازسازی می تونستیم انجام شده است اما این بیماری همه گیر را ممکن ساخته است "به آن را انجام همه در یک بار گفت:" جی جی Zueger آن متصدی بار.

یک "beachy ملاقات صنعتی" احساس را خوش آمد می گوید مشتریان جدید نگاه جنوب اقیانوس آرام در نزدیکی برمرتون فری ترمینال. جدید تلویزیون های روشن تر رنگ و یک مقدار باز تر طرح در حال حاضر پر کردن دیوارها به سقف بلند. صاحب Mary Jo رز گفت: آنها می خواهم در حال حاضر مشغول به کار در نوسازی, اما این بیماری همه گیر به معنای اضافه کردن برخی از پلکسی گلاس بین غرفه و فاصله جداول ،

"فقط باید سوار موج" رز گفت. "و انجام بخشی از ما مانند هر کس دیگری."

مونیکا می آید و به زندگی

پشت در ششم خیابان Capps تمایل نوار جمعه, ریختن whiskeys محبوب ترین فروشنده وجود دارد از طریق پلکسی گلاس نصب به آب و همه گیر در پشت نوار.

بومی نیوفاندلند کانادا Capps آمد به برمرتون در سال 1984 با یک دوست. او مورخ باب سکستون که باز اجتماعی باشگاه در اواسط 70s اما خادم سلامت رو به وخامت گذاشته و Capps تا به حال به را انتخاب کنید. او نیاز به کمک به او برای اجرای نوار خود را. او تمایلی به انجام این کار برای اولین بار در. اما این بار محبوب بود و به طور منظم از جمله خیل هنگامی که ملوانان کشتی ها بودند در رشد او.

"من برنامه ریزی در ماندن," او گفت:.

سریع به جلو و 35 سال است. او بازنشسته برای مدت زمان, اما پس از بازگشت به نگه داشتن نوار. او تلاش می کرد به عنوان یک افزایش هجوم بی خانمان ساکنان را به دنبال خدمات در این نزدیکی هست, او گفت:. اما به طور منظم آن را ارزشمند. کاربران را به طبخ استیک در درخت-canopied باغ آبجو جدید آجر به صف گودال آتش. استخر و دارت و شیطان پین بال دزد مسابقات نگه داشتن چیزهای پر جنب و جوش.

ساکن شرق برمرتون او می خواهم زمان بیشتری برای سفر فروشگاه و تمرکز بر روی یک روال تمرین او را دوست دارد و به شدت به شرح زیر است. اما او حداقل یک سال دیگر در سمت چپ مرکز شهر. او پسر Troy Wilmont کمک کرده است با بهبود. دیرین مشتری و بازنشسته و جوشکار Bob Ross شده است از نقاشی جدید خود نما. مونیکا نام به زودی دوباره فضل سمت ساختمان.

به عنوان کاربران ثبت در روز جمعه یکی از آنها دنیس هارمن به یاد می آورد خاطرات از رقص و خوشگذرانی وجود دارد. "این جایی است که یک شیرجه نوار," او گفت: می خندد. Wilmot به سرعت شروع به پریدن کرد در: "و آن است که چرا ما نیاز به نگه داشتن رفع این مکان است."

خبرنگار جاش فارلی را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب