ادعا می کند برای مزایای بیکاری در دولت باقی می ماند در سطح رکورد

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 2:38 PM EDT May 16, 2020المپیا (AP) — بیش از 585,000 مردم در واشنگتن به دنب

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

المپیا (AP) — بیش از 585,000 مردم در واشنگتن به دنبال مزایای بیکاری در هفته گذشته با 143,000 مردم پر ادعا برای اولین بار به عنوان کسب و کار بسته باقی می ماند و یا با محدود کردن عملیات به دلیل اقامت در خانه سفارش صادر شده با توجه به کروناویروس همه گیر مقامات وزارت امور خارجه روز پنجشنبه گفت.

در حالی که هفتگی ادعای شماره این هفته از آوریل 5-11 کاهش یافته و از هفته گذشته آن را هنوز هم سومین هفتگی تعداد ادعا می کند در رکورد با توجه به وضعیت اشتغال و امنیت بخش. بخش پرداخت شده حدود 272 میلیون دلار در منافع از اوایل ماه مارس با حدود 126 میلیون پرداخت می شود از هفته گذشته به بیش از 265,000 کارگران بیکار.

بیشتر: در حالی که فدرال کمک های اولیه می تواند کمک به Kitsap مستاجرها و هنوز هم بسیاری از چهره های آینده

در بیانیه ای استخدام امنیت کمیسر سوزی لوین گفت: "ما می دانیم که بسیاری از در حال انتظار که همان امداد."

"ما در حال گرفتن بسیاری از مراحل به کمک مردم منافع خود را," او نوشت.

لوین گفت که در روز شنبه در سیستم خود را به روز خواهد شد به طوری که قبلا فاقد صلاحیت کارکنان — مانند پیمانکاران مستقل و نیمه وقت کارمندان که کمتر از 680 ساعت — می توانید شروع به استفاده از مزایای زیر گسترش مزایای بیکاری تصویب شده توسط کنگره است. سیستم به روز خواهد شد و همچنین شروع به اضافه کردن عنصر دیگری از فدرال اقتصادی نجات بسته: اضافی 600 دلار در هفته در بیکاری کمک در بالا از آنچه گیرندگان از خود را دریافت متحده است. کارگران را نیز دریافت اضافی 13 هفته از مزایای فراتر از شش ماه از بیکاری کمک که اکثر متحده ارائه دهد.

در ایالت واشنگتن که در آن حداکثر هفتگی بهره مند است $790 یک هفته اضافی 600 دلار پرداخت خواهد شد عطف به ماسبق به مارس 29, مقامات گفت.

بیشتر: ضروری کارگران حفظ Kitsap را در بازار املاک و مستغلات ثابت در طول COVID-19 همه گیر

لوین گفت: از آنجا که به تازگی واجد شرایط کارگران خواهد شد که شروع به استفاده از مزایای این آخر هفته "ما انتظار می رود برای دیدن حتی بزرگتر خروش ادعا می کند در هفته های آینده."

دولت اقامت در خانه که بسته تمام غیر ضروری کسب و کار در حال حاضر یک بار تمدید شده است و در حال حاضر در محل از طریق ممکن است 4. رژیم صهیونیستی. جی Inslee هشدار داده است که ممکن است منظور ممکن است مجبور به تمدید یک بار agai و گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه است که هر بازگشایی اقتصاد را باید مرحله به مرحله در.

واشنگتن نرخ بیکاری افزایش یافته و به 5.1% در ماه گذشته و دولت را در اقتصاد از دست داده و بیش از 11 ، 000 شغل هر چند مقامات اشاره کرد که در حال انجام COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر نیروی کار نیست و به احتمال زیاد به طور کامل منعکس شده تا مارس گزارش ماه آینده منتشر خواهد شد.

در ماه گذشته حدود 22 میلیون آمریکایی در سراسر کشور ثبت شده اند برای کمک بیکاری با توجه به اثرات اقتصادی از coronavirus.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب