شیکاگو گی, همجنس باز خالکوبی

برای بزرگنمایی کلیک کنید صخره کلاغ خارج Sunset Strip تو مدت کوتاهی پس از خرید آن را از لایل تاتل— بیشتر وج

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Cliff Raven outside Sunset Strip Tattoo shortly after buying it from Lyle Tuttle— there are more Raven flash, memorabilia, and photos like this at Great Lakes Tattoo. - COURTESY NICK COLELLA/GREAT LAKES TATTOO
  • صخره کلاغ خارج Sunset Strip تو مدت کوتاهی پس از خرید آن را از لایل تاتل— بیشتر وجود دارد ریون, فلش, خاطرات و عکس های شبیه به این در دریاچه های بزرگ ،
  • حسن نیک Colella/دریاچه های بزرگ, تا تو,

"آنچه در مورد Stonewall?" مصاحبه کننده می پرسد.

"آنچه در مورد آن؟" صخره کلاغ می گوید.

"انجام داد که هر گونه اثر بر شما زمانی که این اتفاق افتاد در سال 1969?" خواندن متن شما تقریبا می توانید شنیدن کلاغ گرفتن کشیدن سیگار به عنوان او smirks در سوال.

"هنگامی که من واقعا به خالکوبی" او می گوید: "هنگامی که من تبدیل شد, شما ممکن است می گویند در آن موفق—آن را بسیار جذب از زمان. بنابراین من آگاه از همه فهم و outs و توطئه [از سیاست]."

این گفتگو بخشی از تاریخ شفاهی جمع آوری شده برای چرم بایگانی و موزه توسط تحسین چرم نویسنده و مربی جک Rinella. آن را بین او و یکی از با نفوذ ترین tattooers در تاریخ آمریکا که موفقیت بدهکار است, در بخش های بزرگ به مشارکت با گی شیکاگو است. اگر چاک Renslow شد قلب شیکاگو چرم جامعه کلاغ سیاه بود و شیر. او رفت جامعه ایده ها و نفوذ به یک حرفه ای است که بالا پیشه وری و ایمنی از خالکوبی; اما با لحن نرم و متوسط, یک مرد از "نپرس نگویید" نسل کلاغ سیاه به حداقل برسد این است. با خود حساب او فقط یک بسیار شلوغ tattooer.

قبل از تبدیل شدن به صخره کلاغ, که به استار تریبیون یک بار به نام "الویس از خالکوبی" او صخره Ingram یک کاتولیک بچه به دنیا آمد و در سال 1932 توسط یک کارخانه فولاد در شرق شیکاگو است. در اوایل او تا به حال یک ذهن برای جزئیات بیشتر. برخی از مورد علاقه خود را به خاطرات دوران کودکی از هم جدا شدند, لینکلن پارک وحش به راه رفتن در اطراف با مادرش همیشه یک بادکنک در دست savoring ویژگی های طلاکاری پست های لامپ و ویکتوریا دو آپارتمان. "زرق و برق دار," او می خواهم بعد از نوشتن در دفتر خاطرات خود را.

مادر او گرم و دعوت بچه های محله بیش از حتی قبل از کلاغ سیاه بود به اندازه کافی به بازی در حالی که پدر او شدید و دور در یک راه معمولی از مردان آن نسل. هنگامی که او خود را کشته سگ خانواده Shep برای "نشان دادن ترس است." که به معنای Shep شد ترسو پدرش توضیح داد و ترسو نمی تواند محافظت از خانواده اش. هنگامی که کلاغ فرار از مدرسه مبارزه پدرش شد سریع به برچسب زدن به او را ترسو ، این امر او امد و شد زیاد تا پایان روز است. کسی نالایق عشق اگر آنها ترسو? شما فقط باید خلاص شدن از آنها ؟

شاید این است که برخی از آنچه که سوار کلاغ دور از خانه. وجود ندارد بسیار شناخته شده در مورد خود و 20s به جز که او وحشی و مایل. 15 او داده بود خودش چوب-و-فشار با نوک انگشت یک بالدار چرخ و در 16 او جعلی پیش نویس خود را کارت به استخر شنای سرپوشیده. او شروع به کالج و سپس کاهش یافته است و فرار به نیویورک. اما او به شدت متصل به مادرش و برادر و خانواده. در سال 1957 مادر او beckoned او را به میانه به پایان مدرسه هنر در دانشگاه ایندیانا و پس از فارغ التحصیلی او به شیکاگو زندگی در تبلیغات. بیش از نوشیدنی یک شب ذکر شده وجود دارد بارها در نیویورک با "عجیب و غریب" مردم است. او تا به حال شنیده ام از این ؟ مردان در اطراف راه می رفت به طور کامل decked در چرم.

"من perked تا" او توضیح می دهد که به Rinella. با این نقطه کلاغ شد به طور منظم به گشت زنی Bughouse مربع به دنبال برداشت می شود توسط مردان در موتور سیکلت چرا که او دوست داشت بچه ها سخت و دشوار چیز است. "من آگاه از [جمله میله] زمانی که من در آنجا زندگی می کردند. من مطمئن هستم که اگر آنها واقعا وجود دارد. من اساسا گفت: "آه هی به من بگویید که در آن آنها, بنابراین من نمی خواهد اشتباه راه رفتن به یکی!'" سپس او برنامه ریزی شده نیویورک گریز به آنها را پیدا کنید.

مدت کوتاهی پس از آن او ملاقات Renslow و شریک زندگی خود را Dom Orejudos شاید بهتر شناخته شده تحت هنر خود monicker "اتین" به عنوان یک پیشگام پر گوشت, گی, تصاویر معمولا نسبت به تام فنلاند. آن 1959. Renslow و Orejudos شد و در حال حاضر در حال اجرا کریس استودیو محبوب هاردکور, عکاسی, نقطه, و, یک, که آنها را نگه داشته عمیقا عرضه شده با مجسمه مدل. کلاغ آورده Renslow برخی از وابسته به عشق شهوانی, نقشه, امید کریس ممکن است استفاده از آنها. به جای او دعوت کردم به عیاشی. به سرعت چیزی شکوفا بین Renslow و کلاغ و Renslow خواسته Orejudos اگر او می تواند کلاغ به خانه خود را به عنوان یک دوم عاشق. نه thruple او توضیح داد اما بخشی از خانواده خود را. Orejudos با کمال میل جایگزین "خانواده" متولد شد.

Renslow شد به بردگی و زاغ شد, یکی از گام درس. به عنوان Renslow توضیح به خواننده ناشر تریسی Baim و اوون Keehnen در این Leatherman: "ما شخصیت ها به خوبی کار می کرد با هم. او بسیار منفعل; که مهم بود. من گفت: 'پسر و سگ باید مطیع.'"

جسارت خود را غوطه ور شدن در یک erotically به اتهام رابطه جنسی خشن-پسر جهان ریون, احساس, از جان گذشته برای یک خال کوبی. کلمه در خیابان بود که این پسر فیل اسپارو پس از آن در نظر گرفته شیکاگو انجام شده tattooer, خواهد تجارت ضربه شغل برای خالکوبی بنابراین کلاغ سیاه امید او ممکن است تجارت وابسته به عشق شهوانی, نقشه برای جوهر بیش از حد. گنجشک بهتر شناخته شده به عنوان ساموئل مباشر, موضوع راز مورخبه او دو اینچ پروانه بر روی ساعد خود را و آن را بیش از بدن خود را.

گنجشک در حال حاضر دوستانه با Renslow و با کلیف اضافه شده بهره هر مردی را دیدم چیزی جدید در او: برای کلاغ حرفه ای به آرزوی نسبت; برای Renslow بالقوه goldmine. در آن زمان, خالکوبی خطرناک خط کار می کنند اما موجود به عنوان بخشی از یک عالم اموات ساخته شده آن را احساس می کنم مثل یک کار امن برای یک مرد که می خواست به بیشتر آشکارا همجنسگرا. به علاوه برای اسپارو نیز بی علاقه مندان خالکوبی احساس جنسی: تبادل مایعات و فیزیکی قوی احساس یک فرد تمایل درد و توزیع کنترل خود را به دیگری.

این ممکن است برخی از آنچه که علاقه مند Renslow که اصول اولیه را یاد گرفت از گنجشک اما به سرعت علاقه از دست رفته. اما کلاغ دیدم خالکوبی' هنری بالقوه است. Renslow آموخت آنچه او می دانست که به کلاغ سیاه و استعدادهای خود را به سرعت تحت الشعاع پدر خود را. در حال حاضر کار به عنوان یک آزاد تجاری, هنرمند کلاغ در زمان آخر هفته فرفره خالکوبی. آن را در ترکیبی penny arcade/برگر مشترک دو ساعت در جنوب, توسط پونی پایگاه نیروی هوایی.

بر خلاف افسانه هاو روایات قومی کلاغ نیست فرض کنیم نام خانوادگی خود را به عنوان اشاره به اسپارو و یا دیگر tattooers با پرنده monikers. خالکوبی در نظر گرفته نشده بود محترم کار و بسیاری از استفاده از نام مستعار برای جدا کردن زندگی شخصی و حرفه ای به خصوص به فراغت خانواده ها هیچ شرم یا خجالت کار خود را ممکن است باعث شود. از طریق یک عجیب و غریب, لنز تغییر نام را می توان به عنوان یک عمل تعیین سرنوشت—جدایی نادر از زندگی در دیگر شرایط در مقابل یک زندگی است. کلاغ هرگز اظهار داشت: در این. آنچه او گفته است که در حال رشد پدرش توضیح داد: "Ingram" به معنای "کلاغ سیاه" در انگلیسی. اگر یک tattooer او معتبر ترین خود او هنوز هم برگزار می شود تولد او خانواده نزدیک است.

Renslow بود مشاغل فرد کسب و کار, اما هر کس در خانواده—که اصل و نسب رشد و تغییر را در طول سال—بخشی از Renslow خانواده شرکت. این کمک اعضا به اشتراک گذاری منابع از جمله نام برای کارهای اداری پس از ضد همجنس دستگیری محروم از جمله Renslow از نظر قانونی با فرض اینکه برخی از مسئولیت. به نوبه خود این رشد همه نفوذ و ثبات اقتصادی از جمله ریون.

کلاغ تا به حال این ایده برای شروع یک چرم و ناهار و هنگامی که این گروه رو لگد از نوار پس از نوار Renslow تصمیم به خرید نوار ساحل طلا به طوری که آنها می خواهم که دائم سایت جامعه. جالب اینجاست که این کلاغ سیاه بود در برابر این به دلیل خطر مالی ممکن است تغییر اولویت های فضایی, اما او outvoted. (تا زمانی که مرگ او Renslow اصرار Gold Coast هرگز به عمد و یا به طور تصادفی یک moneymaker—همیشه فقط یک هدیه به جامعه خود.) کلاغ سیاه نیز copartner در کوتاه مدت حمام و ناشناس هنر مدیر Renslow بدنسازی مجلات پیروزی و مریخ.

در سال 1963 در میان هپاتیت شیوع نگرانی در مورد شرایط غیر بهداشتی و nuisances ظاهرا جذب خالکوبی, ایلینوی مطرح خالکوبی سن از 18 به 21. به سختی حقوقی ارتش استخدام شد tattooers " نان و کره و خیلی از هنرمندان یا رها تجارت و یا نقل مکان کرد. با توجه به یک سال 1974 نسخه از شیکاگو راهنمایشهر رفت و از حدود 20 کار هنرمندان در سراسر شش مغازه ها در امتداد خیابان دولت به هیچ کدام—به جز کلاغ سیاه. او عاشق خالکوبی بیش از حد, و او تا به حال یک جامعه قوی و علاقه مند به جوهر دائمی. به علاوه او می تواند تنها در شهر.

تحت Renslow خانواده شرکت او خود راه اندازی اولین فروشگاه, شهر, تا تو, سالن, در یک نمای از ساختمان آپارتمان در Larrabee خیابان. هنگامی که آنها از دست این ساختمان به gentrification آنها نقل مکان به یک نقطه مختصر و مفید در بلمونت و باز در نهایت چه شد شیکاگو امضا شرکت است که هنوز هم در کسب و کار امروز است. این است که کلاغ شروع به احساس از حذف به عنوان او می گویند "فهم و outs و توطئه" از یک بزرگتر گی اما جامعه خود بود و همیشه خود را از نیروی زندگی است.

بخشی از گنجشک را تشویق کلاغ در زمان به ژاپنی-تحت تاثیر قرار خالکوبی. نیک Colella صاحب دریاچه های بزرگ و غیر رسمی مورخ از همه چیز شیکاگو, خال کوبی, معتقد است این, بود به دلیل, ژاپنی, خالکوبی وام خود را به پیچیده سفارشی در مقیاس بزرگ کار می کنند. در دهه 1970 کلاغ اد هاردی (apprenticed توسط اسپارو) و همین نولان بودند شناخته شده به عنوان "سه بزرگ" از آنجا که آنها ریخت و بیش از هنر ژاپنی و خالکوبی و ذوب آن با مدرسه های آمریکا برای تغییر, ایده های افراد از چه artform می شود. برای آنها گرفت و تمام جوایز برتر در تاتو کنوانسیون به دلیل آن است.

اما در حالی که هاردی بسیار سخت بود در مورد سنتی ژاپنی تصاویر و رویکرد حتی هزینه های گسترده در زمان تحصیل در ژاپن و نولان اریب بیشتر Americana, ترکیب, ژاپنی, کامپوزیت روش با غرب بصری واژگان ریون یافت الهام به فشار خالکوبی زیبایی. در نهایت او را رها stencils به نفع نقشه کشی به طور مستقیم بر مردم بدن. کل زندگی کاری او معامله راهنمایی و مکاتبات با ژاپن مهم ترین tattooers را به عمق و پیچیدگی به کار کرد.

"توانایی خود را به ترکیب و بسته بندی بسیار رنگ در پوست با ابزار آنها در 70s بود دیوانه" Colella می گوید.

در Colella خصوصی بایگانی, عکس ها وجود دارد که ثبت نام raven's قطعه به عنوان یک ادای احترام به این مرد شکل: در یک, بزرگ, بنگال, ببر حرکت در طول منحنی از یک مرد ران تاکید بر باسن خود را آن دم snaking پایین لگن و سپس در زیر و اطراف بر روی آلت تناسلی مرد; و در دیگری یک حلقه از گل به آنها ارائه شده و به قاب اندام تناسلی در حالی که برجسته جنبش از نفس است. این کار است که نشان می دهد مهارت های honed از اعتماد عمیق و حساسیت به مردان بدن.

این نوع از تمرکز حواس است و آنچه قرار دادن بهداشت و درمان در خط مقدم ریون ذهن است. تا اواخر 60s tattooers خود را ساخته جوهر و سوزن. این شدیدا محافظت اسرار تجاری است که برجسته برخی از هنرمندان بیش از دیگران بلکه ساخته خالکوبی کمی غیر قابل پیش بینی و حتی خطرناک است. واکنش های آلرژیک و عفونت از جوهر مشترک بودند به استفاده مجدد از سوزن و جوهر چون از زمان و نیروی کار مورد نیاز برای ایجاد امکانات جدید. با کمک و سپس صاحبان شرکت دوستان McFall و دیل گراند ریون, آغاز شیکاگو, تا تو, عرضه, یکی از اولین شرکت های تولید انبوه جوهر و سوزن. در حالی که tattooers مخلوط کرده احساسات گسترده توزیع تجهیزات در حال رشد در دسترس بودن منابع آنها را مجبور به راه های مقابله با آنها شده بود شکست مشتریان.

این هم یک دلیل کلاغ اولیه بود وفق خالکوبی با دستکش. او در سال 1976 خریداری Sunset Strip خالکوبی از افسانه ای tattooer لایل تاتل و به لس آنجلس نقل مکان—حرکت او شده است می خواهم خواب از دوران کودکی هنگامی که یک پسر در سواحل غرب خواهد ارسال کارت کریسمس با درختان نخل. او به عنوان توضیح داده شده در مجله پول و جامعه در شیکاگو بودند بسیار دشوار است اما او مدت زمان طولانی تر برای آفتابی زمستان و سواحل است. یک بار در کالیفرنیا کار کرده از نزدیک با یک پزشک که ارائه شده پزشکی بینش به در حال اجرا تمیزترین و امن ترین فروشگاه امکان پذیر است که شامل چیزهایی مانند پوشش سطوح با تک-استفاده از موانع حفاظتی.

زمانی که اچ آی وی پدید آمده استودیو شروع به امتناع همجنسگرا مشتریان و بسیاری گی tattooers چپ این زمینه است. در نامه ای به کلاغ, یک هنرمند توضیح می دهد که احساس امداد که به یمن بسته او را. "من علاقه داشتن به کار به طور مستمر با مردم BLOOD on my hands در این طاعون روز از غم و اندوه و ویروس ها است که آنها . . . نمی دانم گه در مورد" او می گوید. خود جامعه قابل لمس اضطراب تقویت ریون تعهد به ارائه یک پزشکی-درجه در محیط استریل و آن را امن او را به عنوان یک فانوس دریایی برای مردان همجنسگرا که می خواستم جوهر.

پت ماهی, آخرین tattooer آموزش توسط کلاغ, به یاد می آورد او گفت: سه چیز لازم است به خوبی تاتو هنرمند: هنر و صنعت و اخلاق. بخشی از اخلاق به معنای اولویت بندی مشتریان بهداشت.

"او ساخته شده من خرید اتوکلاو قبل از او به من اجازه خرید یک دستگاه خال کوبی," او می خندد. این بود که در سال 1985. به گفته او دستکش و حتی صنعت استاندارد تا زمانی که یک دکتر به رهبری یک کارگاه آموزشی آن در یک خال کوبی کنوانسیون در سال 1986—هر چند Greg James دیگر tattooer که مشغول به کار با کلاغ می گوید: آنها به آرامی تبدیل شدن به رایج در اوایل 80s. کلاغ شروع به پوشیدن آنها در اواخر 70s و او با استفاده از اتوکلاو دستگاه بيمارستان استفاده برای استریل قابل استفاده مجدد تجهیزات در اوایل سال 1970.

در زمان او خریداری Sunset Strip, خالکوبی تاتل خندید و گفت: کلاغ سیاه خواهد بود خوش شانس به در خالکوبی به تنهایی. به طور خلاصه این فضا نیز عمل به عنوان یک سالن مو برای شریک زندگی خود را Pierre میچل که تفننی در خالکوبی به عنوان باب کلاغ سیاه, کلاغ سیاه را "برادر." اما او این فروشگاه برای حمایت از هنرمندان متعدد در نهایت فروش آن برای حمایت رابرت بندتی در سال 1985 و بازنشستگی به اجرا استفاده می شود و کتابفروشی و خصوصی استودیو با میچل در شهر خواب آلود از توئنتی ناین پالمز. با تشکر از راهنمایی از کلاغ شبکه و بودن در "جای مناسب, زمان مناسب" بندتی و جیمز شد والاتر tattooers از نوار غروب آفتاب مارک امثال Ozzy Osbourne, Mötley Crüe و اسلحه N' گل سرخ. Axl Rose حتی می تواند دیده می شود پوشیدن, فروشگاه پیراهن در این ویدئو را برای "کودک شیرین من است."

همجنسگرا بودن و داشتن یک میراث بسیار قوی آن را حتی قابل رویت در موسیقی فیلم باعث شده است که برخی به جشن کلاغ سیاه به عنوان یک آشکارا عجیب و غریب پیشگامی. اما این دقیقا دقیق است. بسیاری از تمایلات جنسی خود مستند به دلیل نزدیکی به Renslow—آنها حتی فیلم برداری برده و صحنه با هم برای Kinsey Institute!—اما پس از ترک خانواده وجود دارد اندک اطلاعات عمومی در مورد آن بخش از کلاغ زندگی. همه حساب کسانی که قرار بود به می دانم که او همجنسگرا بود در آن زمان می دانستند. اما هر کس دیگری نیست.

این به همان اندازه برای ریون شخصی و حرفه ای ایمنی آن را به عنوان یک میل برای حفظ حریم خصوصی. به عنوان هاردی Ed گفت: تو بایگانی کلاغ بود "همیشه خصوصی است." به طوری بسیاری حتی نمی دانند که او عمیقا معنوی. او رها کاتولیک در تاریخ بالا اما همچنان دعا و نظر خدا تا پایان عمر خود را. او حتی نگهداری گسترده مذهبی مکاتبات با او مؤمن کاتولیک ، جیمز او را به عنوان کسی که می تواند با اتصال به یک دبیرستان ترک تحصیل مکانیک به عنوان بسیار به عنوان یک آیوی لیگ تحصیل وکیل اما کلاغ مراقب بود که چقدر از خود او نشان داد و به آنها.

در سال 2001 کلاغ سیاه مرده هپاتیت C با میچل معشوق خود را از 27 سال در کنار او. در annals, تا تو, تاریخ, هر چند او جاودانه است. v

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن