شیکاگو از طریق لنز های عجیب و غریب رمان

غرور فصل در شیکاگو معمولا به معنی جشن و رژه فروشندگان و دیگر نمایش عمومی از جامعه آزادی است. در این سال برای ب

توسط ABESTANEWS در 9 تیر 1399

غرور فصل در شیکاگو معمولا به معنی جشن و رژه فروشندگان و دیگر نمایش عمومی از جامعه آزادی است. در این سال برای بسیاری از دلایل غرور متفاوت به نظر می رسد اما ماندن در قرنطینه ندارد به معنی محروم کردن خود از شیکاگو عجیب و غریب جامعه است. برای کسانی که فوق العاده دلتنگ برای قدم زدن رنگین کمان-پرچم-صف خیابان های محله مثل Boystown و Andersonville این ماه, محلی, نویسنده دیوید جی Collins دو LGBTQ رمان که حمل و نقل خوانندگان دقیقا وجود دارد.

کالینز است که در شیکاگو ساکن نویسنده و هنرمند که با این نسخهها کار در دانشگاه نورث وسترن و برای او ایجاد کار در اطراف این شهر است که حتی یک سوال.

"محله هستند شخصیت های. من می خواهم به خواننده احساس از شیکاگو آیا یا نه آنها شده است به Boystown یا Andersonville. من نمی توانستم مجموعه رمان های من در هر شهر دیگر و من نمی توانستم اختراع کرده اند از جمله غنی لایه جوامع است که در آن به گفتن این داستان است."

Boystown است که زمینه برای Gaybash, یک رمان است که می گوید داستان از مت Tompkins محفوظ و متعلق به یک مرد همجنسگرا راحت اما نشده در زندگی است. جسارت دوست خود گرگ شروع به مت حسود هنگامی که او مواجه با دو حمله مت کانال های گرگ در نتیجه یک واکنش تقسیم دوم که تغییرات مت زندگی در راه های خوب و بد.

با توجه به کالینز "این رمان بر محور شخصیت همجنس گرا که منجر به شرایط فوق العاده. هر خواننده می تواند با شناسایی شخصیت اصلی عاطفی در سفر و هر کسی می تواند مربوط به احساس خارج از یک جامعه یا یک خانواده به عنوان این شخصیت ها انجام دهید. Gaybash مورد اعتماد خود و اعتقاد خود را مهم نیست که شما هستند."

سمت شمال به Andersonville سوئد, عجیب و غریب محله نقش میزبان را به Sylacauga, کالینز کار از تجاوز ترسناک. آن را ویژگی های چهار و آقای McGreevy های مخالف صاحبخانه از Sylacauga, خانه, به عنوان آنها در مقابله با مسائل در جامعه همجنسگرا از جمله نژادپرستی و زن ستیزی, سوء مصرف مواد و خشونت خانگی.

کار تفسیر اجتماعی که Collins احساس ترسناک است در بهترین حالت آن است. او هیجان زده پتانسیل این نوع, به خصوص به عنوان یک LGBTQ نویسنده: "خوانندگان از وحشت به من گفت که آنها طلب متنوع داستان و قصه گوهای. به عنوان یک فروشنده در جشنواره تابستان, من می توانم به شما بگویم که هیچ راهی برای پیش بینی که رفتن به هیجان زده در مورد یک تجاوز ترسناک رمان. خوانندگان به وحشت نویسندگان بسیاری از طول و عرض زیرا آنها می خواهند به گرفته شود تعجب آور سفر. من به خصوص افتخار به مرکز Sylacauga در شخصیت های که همجنسگرا هستند و که با انجام این کار من را چیز دیگری نسبتا منحصر به فرد در این ژانر—ترسناک رمان که در آن مردان نمی, کودکان و یا زنان که در حال ترس و وحشت."

Gaybash و Sylacauga در حال حاضر در دسترس و دوم Sylacauga رمان منتشر خواهد شد در ماه اکتبر 2021.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب