شیکاگو پانک متولد عجیب و غریب

تلاش گی دیسکو لا صرف Vipere شد شیکاگو برای اولین بار پانک بار با یک شب به نام "هرج و مرج در La Mere" در 8

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
Struggling gay disco La Mere Vipere became Chicago's first punk bar with a night called "Anarchy at La Mere" on May 8, 1977. - ILLUSTRATION BY FRANK OKAY
  • تلاش گی دیسکو لا صرف Vipere شد شیکاگو برای اولین بار پانک بار با یک شب به نام "هرج و مرج در La Mere" در 8 مه سال 1977.
  • تصویر توسط فرانک خوب

تپانچه جنسی rewired تعداد زیادی از ذهن جوان در سال 1976 زمانی که آنها شروع به خود را scorched-earth صعود به رسوایی در لندن و در ظرف کمی بیش از یک سال موسیقی خود را نیز تغییر زندگی یک زن 24 ساله در شیکاگو به نام تری فاکس. در یکشنبه شب در ماه اوت سال 1977 روباه و یک زن و شوهر از دوستان راه رفتن بودند شمالی در Halsted خیابان در لینکلن پارک وقتی کسی باز جلوی درب چمباتمه زدن یک قاب نزدیکی و پشت سر هم از سر و صدا عجله. "این صدا مانند TNT رفتن وجود دارد فلاش چراغ های نئون—و پس از آن درب بسته" فاکس می گوید. هر چند او احاطه شده توسط music در زمان او تا به حال یک انبار کار با M. S. توزیع شرکت در مورتون گرو—او هرگز شنیده ام هر چیزی شبیه به این صدا.

"من درب را باز کرد و کنی الیس—بود که دربان—ایستاده بود وجود دارد," روباه می گوید. "من گفت:" این مکان چیست؟' و او می رود " لا صرف Vipere—آن را از مار.' و من به چه نوع موسیقی است؟' او گفت: "پانک راک ، آن را سرد.'" و اگر آن را ممکن است به نظر می رسد بیش از حد بر روی بینی درست باشد, Fox سوگند آهنگ آورده است که او به La Mere بود Sex Pistols' اولین تک "هرج و مرج در انگلستان"

در ماه اوت سال 1977 the Sex Pistols در حال حاضر امضا شده است و پس از آن کاهش یافته است توسط یک زن و شوهر عمده برچسب های در UK اما آنها هنوز برای بستن قرارداد خود را با کمپانی برادران وارنر است که که در ماه نوامبر خواهد انتشار نسخه ایالات متحده از اولین و تنها مناسب, آلبوم هرگز به ذهن Bollocks, در اینجا Sex Pistols. EMI صادر کرده است "هرج و مرج در انگلستان" در انگلستان در ماه نوامبر 1976 اما روی برچسب محلول قرارداد خود را با این گروه کمتر از دو ماه بعد. شرایط آن را سخت به شنیدن اسلحه در ایالات متحده هرگز به ذهن شیکاگو است. دشوار است اما غیر ممکن نیست: شما می توانید آنها را در لا صرف Vipere شیکاگو اولین پانک دیسکو.

واقع در 2132 N. Halsted La Mere Vipere تا به حال فقط رفته پانک زمانی که فاکس تصادفا در سراسر آن. اولین پانک شب "هرج و مرج در لا صرف" بود که در مارس 8, 1977. شب به سرعت تبدیل به یک هفتگی اتفاق می افتد و لا صرف شروع به جذب یک چیز درهم و برهم از تازه واردان مشتاق به رقص به تپانچه the Ramones و بلاندی. در پایان ماه ژوئن لا صرف انداخت سه شب حزب به نام "پانک-o-Rama" اتمام انتقال آن. مرکزی برای موفقیت این باشگاه و با هویت جدید بود و آن پیر هویت: لا صرف Vipere باز کرده بود در Februrary سال 1976 به عنوان یک گی بار. به دلیل آن بود در حال حاضر یک فضای استقبال مردم از قطع جریان اصلی آن ساخته شده است یک خانه برای یک حاشیه خرده فرهنگ با ریشه های عجیب و غریب.

لا صرف تنها به عنوان یک پانک دیسکو برای کمی بیش از 11 ماه—این بسته پس از یک آتش سوزی مرموز در مارس 1978. اما مختصر آن اجرا شده است برای چندمین بار برای چند دهه در شیکاگو و فراتر از آن. آن را پرورش یک صحنه محلی که تحت تاثیر قرار است که هنوز هم احساس بودن: در میان به طور منظم بودند پانک پیشگام جیم Skafish و مقابله کردن pranksters توتو و دزدان دریایی (یکی از چند محتمل نامزدها برای شیکاگو اولین گروه پانک) و چند تن از اعضای این glammy R&B-inflected B. B. چرخش کار در نوار. در یک سفر در اینجا از New York, Steve Maas خیلی تحت تأثیر قرار نمیگیرند با یک فرصت مراجعه به La Mere که او الهام بخش برای ایجاد چیزی شبیه به خانه cofounding معروف Mudd باشگاه در اکتبر سال 1978.

لا صرف نمی میزبان موسیقی زنده ، در اولین صحنه پانک coalesced در اطراف سوابق و دی جی نه را نشان می دهد—در آن زمان باشگاه رزرو عمدتا پوشش باند و به سختی هر محلی گروههای پانک وجود داشته و در عین حال به هر حال. از آن جایی که افرادی که عاشق ظهور پانک counterculture می تواند شنیدن موسیقی و رقص به آن است. باشگاه خیلی مهم در حال ظهور پانک جامعه شد که در آن نام و نام خانوادگی-بررسی شیکاگو برای اولین بار پانک fanzine, the La Mere Gabba Gabba روزنامه.

پس از آتش بسته La Mere, دو, دیگر, میله, پر, آن تو رفتگی در دیوار: O'Banion را در رودخانه شمال و اونس در راجرز پارک که بعد از نقل مکان به رودخانه های شمال و سپس Lakeview. توسط 1979, آنها می خواهم هر دو شروع به میزبانی ظهور گروههای پانک محلی که اغلب تا به حال در هیچ جای دیگری به بازی. بسیاری از کسانی که گروههای کمک به زنده 1981 آلبوم تلفیقی ثبت شده در اونس سوم و نهایی محل به نام گران در اوز—یک نقطه عطفی سند از شیکاگو پانک صحنه این ویژگی در برخی از اولین های ضبط شده توسط امثال برهنه Raygun نقره سوء استفاده و Effigies. هر چند نه O'Banion است و نه اونس خواهد زنده ماندن گذشته 1982 آنها بحرانی به کمک پانک شکوفا در شیکاگو—و مانند لا صرف آنها آغاز شده و به برخی از درجه ای به کار ادامه داد به عنوان میله گی.

  • دو تا از چهار تا از آهنگ های که برهنه Raygun کمک به گران در اوز

در اخیر کتاب, زرق و برق تا تاریکی: چگونه موسیقی پاپ را شکست دودوییموسیقی منتقد و خواننده کمک کننده ساشا گفن فراهم می کند بینش دقیق به روش های عجیب و غریب و جنسیتی-nonconforming هنرمندان به شکل موسیقی پاپ—از جمله پانک و آن سابقه گلم راک. گفن کتاب من کنجکاو در مورد تقاطع میله گی و صحنه پانک در شیکاگو است. پانک و عجیب و غریب مردم بودند و هر دو به حاشیه رانده شده اما به دلایل بسیار متفاوت. چگونه و چرا این تقاطع اتفاق می افتد در وهله اول ؟ و چگونه عجیب و غریب, فرهنگ, تاثیر شخصیت شیکاگو پانک ؟

"من همیشه با اشاره به این واقعیت است که پانک واقعا رشد در شیکاگو از عجیب و غریب, فرهنگ," می گوید اونس صاحب Dem هاپکینز که رزرو نوار گروهها و به طور خلاصه مدیریت Effigies. در چشمان او وجود دارد شکی نیست که در آغاز پانک و عجیب و غریب, فرهنگ, دست در دست رفت. "آنها به طور جدایی ناپذیری" او می گوید. "اگر میخوای نگاه عجیب و غریب نوار فرهنگ در 70s وجود دارد دو راه: یکی به دیسکو و یکی به پانک راک."

زمان لا صرف Vipere صاحبان نوح "نو" Boudreau و تام Wroblewski birthed اولین بار در شهرستان پانک, دیسکو, آنها تا به حال شده است در حال اجرا یک گی بار در 2628 N. Halsted به نام گودال مار برای سال. "این واقعا یک sleazy کمی شیرجه بار است که اساسا تزئین شده بود برای هر تعطیلات. آنها هرگز در زمان این مسائل را—آنها را نگه داشته و اضافه کردن آن را به طور مداوم می گوید:" گودال مار منظم مایک "درخشش" رودخانه که می خواهم به شیکاگو نقل مکان کرد از دیترویت در اوایل دهه 70 با شریک زندگی خود را, جان "تاکو" مورالس. رودخانه ها به خصوص دوست گودال مار را التقاطی jukebox که انتخاب شامل Barry White David Bowie و Roxy Music—Boudreau و Wroblewski حتی اجازه دهید مردم را در سوابق خود را به بازی در آن است.

این گودال مار به خود جلب کرد هتاک جمعیت و مستقیم با مردم از جمله بسیاری از هنرمندان و بازیگران. آن ایستاده بود در مقابل Dugan را در بستر یک رودخانه در شمال, گی دیسکو بود که در سال 1973 افتتاح شد. این گودال مار و صاحبان آن نمی آرزوی به زرق و برق اغذیه فروشی و مشروب فروشی و یا دیگر جریان اصلی فضاهای عجیب و غریب; موسیقی و در غیر این صورت آنها با هدف چیزی غریبه و sleazier و آنها باز به راست هنرمندان که مشترک این نگرش است. نوار را براندازی در حال حاضر خرابکارانه counterculture اعتراض به رودخانه و او شروع به عهد بوق وجود دارد یک زن و شوهر شب در هفته.

"مار گودال تنها چنین عجیب و غریب نوار" رودخانه می گوید. "در آن زمان, گی مردم بسیار محافظه کار چون خیلی از آنها مجبور به زندگی در گنجه—اما زمانی که آنها همجنسگرا بودند, آنها مانند, واقعا , گی. اولیه بخشی از زندگی من بود هرگز که من همجنسگرا هستم, چون من هرگز مراقبت که من همجنسگرا هستم."

رودخانه ها نیز برگزار کردن یک شغل در برای تلفن های موبایل سوابق خوب در برادوی در نزدیکی بلمونت که ذخیره مقدار زیادی از دیسکو 12 اینچ و گلم-rock, آلبوم برای محله گی مشتریان از جمله یک انتخاب سالم از واردات است. توسط 1976 رودخانه ها تا به حال تبدیل شدن به یک دستیار مدیر در فروشگاه و به عنوان پانک شروع به شکستن در انگلستان برای تلفن های موبایل خوب آغاز فروش تپانچه جنسی, the Ramones و دیگر پانک منتشر شده از هر دو طرف حوض. رودخانه ها دیدم پانک به عنوان یک فرمت از بری او دوست داشت و در عرض یک سال خوب برای تلفن های موبایل تا به حال تبدیل شدن به یک مقصد برای طرفداران از مردم روستا و همچنین طرفداران ریچارد جهنم و Voidoids. "این نوع مانند یک فرهنگ برخورد اما دو فرهنگ شد و هر دو بر اساس اقلیت فرهنگ," او می گوید. "به همین دلیل من فکر می کنم صحنه پانک بود تا از پذیرش تمام گی های جانبی آن است."

فروشگاه همجنس دیسکو طرفداران به نظر نمی رسد به ذهن پانک. "آن زحمت برخی از مردم مستقیما از آنجا که گاهی اوقات ما می تواند بازی را—آن را فقط یک متفاوت پرنیان می گوید:" جان Molini دیگر برای تلفن های موبایل مدیر خوب. "شما میخوام انفجار" خدا ملکه را حفظ کند " در شلوغ شنبه. من فکر نمی کنم Carly Simon جمعیت است کاری شبیه به آن."

پانک باقی مانده حاشیه نگرانی محلی در سال 1977. که بهار Boudreau و Wroblewski در حال حاضر در حال تلاش برای ماندن در سیاه و سفید در لا صرف Vipere. آنها می خواهم آن را باز به عنوان یک دیسکو با همان دگراندیشان نگرش به عنوان گودال مار با یک نوار در طبقه دوم نئون درختان نخل و فلامینگو در و دیوار و barstools decked در چاپ پلنگ. طبقه رقص جداره در معرض آجر در زمان بسیاری از طبقه همکف و دی جی' مجموعه شامل Isley Brothers, Donna تابستان و عشق نامحدود است. اما لا صرف فقط نبود یک قرعه کشی بزرگ. "از آنجا که آن را تام و نو نوار خیلی بزرگ, گی, جمعیت رفتن نیست وجود دارد," رودخانه ها می گوید. "از آنجا که آن را 'سرد است.' نبود 'واقعی' گی نوار."

رودخانه شد bartending در لا صرف زمانی که او تن به تن Boudreau و Wroblewski ایده میزبانی پانک شب. آنها تصمیم به گرفتن یک قمار بر یک یکشنبه شب—روز مادر به دقیق—پس میله گی نمی رسم یک مقدار زیادی از ترافیک پا در روزهای یکشنبه هر حال. Molini و همکار خوب برای تلفن های موبایل کارمند ریک فاوست کمک رودخانه ها طرح چه شد و مرج در لا صرف. آنها در زمان تبلیغ در خواننده و گسترش کلمه از طریق فروشگاه. آنها به اتهام $1 جلد که Molini جمع آوری شده در درب ها و رودخانه ها و فاوست کمک DJ.

La Mere اولین پانک شب نمی زیادی ایجاد اغتشاش در شیکاگو جریان اصلی, گی جامعه به حدی است که هر کسی آن را متوجه شده و در همه. این باشگاه در حال حاضر پانک hot spot زمان رالف پل خطاب آن قبل در شیوه زندگی خود را ستون برای اکتبر 1977 شماره گی شیکاگو اخبار/مقالاتو یادداشت کوتاه برای تلفن های موبایل بیشتر ژولیده و کنجکاو از جرم: "حرکت از یک امتحان کنید در حال گی, disco La Mere Vipere تبدیل به تیتر پانک راک کاخ برای شهر باد می وزد. پانک به من گفته شده است که هیچ ترجیح جنسی اما از آن است که جذب بسیاری از کنجکاو در مورد موج جدید است."

آینده اونس مالک Dem هاپکینز همچنین به نظر می رسد که در ماه گی شیکاگو اخبار/مجله. او می خواهم چراغ همه شب زنده داری خارج تریبون برج پس از تریبون حاضر به اجرای یک آگهی برای قرض دادن-یک-مرد (بعد از تغییر نام معیار) یک گی آژانس استخدام شرکت او متعلق به. اوت موضوع GC اخبار/مجله در حال حاضر گزارش داد در قرض دادن-یک-مرد مشکل در قرار دادن تبلیغات در جریان اصلی مقالات; در ماه اکتبر از آن منتشر شده یک نامه از هاپکینز شریک کسب و کار, کیر نیلسن, خوانندگان به روز رسانی با اخبار که تریبون حمایت کرده بود و توافق برای اجرای یک کمی تغییر ad.

هاپکینز خواهد اجرا گرفتار حداقل بخشی از جریان اصلی جامعه همجنسگرا در اواسط سال 1978 پس از او تبدیل Greenleaf گی بار او متعلق به اونس. "وجود دارد مردم در عجیب و غریب جامعه—به خصوص تاسیس رسانه های عجیب و غریب—که احساس مانند آن را نوعی خیانت نمی رفتن همراه با دیسکو شوق" هاپکینز می گوید. "آنها نمی مانند این واقعیت است که وجود دارد بیشتر و بیشتر straights در باشگاه است. من فکر کردم که یک چیز عالی بود اما در زمان های عجیب و غریب میله بسیار تفکیک شده. آنها واقعا نمی شد به دنبال به مردم راست خود را در میله های زندان."

هر چند برخی از عجیب و غریب Chicagoans نمی خواهم این ایده از پانک مصرف بیش از میله گی دیگران را در نظر نمی امثال اونس و لا صرف مناسب میله گی در وهله اول. که شکاف در جامعه—همراه با نوار صاحبان نیاز به پیدا کردن مشتریان در هر کجا که آنها می تواند—مجاز شیکاگو پانک به رشد است.



کلمه ای که یک گی بار بود که میزبانی پانک شب رسیده مری آلیس Ramel-Hoeksema از طریق یک همکار در محل در مرکز شهر از رولینگ استونز ، "من شیفته زیرزمینی صحنه که قرار بود در نیویورک و لندن—پانک مسائل—و لحظه ای ما تا به حال فرصتی برای انجام کاری در, شیکاگو, من شروع به پریدن کرد و در آن" او می گوید. Ramel-Hoeksema رفت و به هرج و مرج در لا صرف جایی که او به ملاقات زنی که می خواهم تبدیل به بهترین دوست او در صحنه جین جن. در ظرف چند هفته آنها تا به حال دوست Boudreau و با هم به راه اندازی یک fanzine: این لا صرف Gabba Gabba روزنامه. Ramel-Hoeksema شد سردبیر جن بود دستیار سردبیر و Boudreau نوشت: این شایعات بی اساس ستون.

Ramel-Hoeksema شده بود scenester در حالی که قبل از او وارد La Mere—او می خواهم حتی تبدیل شدن به دوستان با راجر پاول مصنوعی بازیکن در تاد Rundgren گروه Utopia—اما او به نظر نمی آید ، او فکر خودش را به عنوان ساده و او را امتحان کنید نه به جا—او هرگز حتی به زحمت سعی کنید در یک ژاکت چرمی سیاه و سفید. در لا صرف آن مهم نیست.

"یکی از چیزهایی که من همیشه به یاد داشته باشید که زمانی که جین به من نگاه کرد و گفت:" اوه خدای من به اطراف نگاه ما بچه ها هیچ کس نمی خواست به دوستان با در دبیرستان—ما بورس,'" Ramel-Hoeksema می گوید. "من نمی دانم که من را توصیف خودم که راه اما در آن محیط است که بسیار درست است. من بود چون من اتصالات به هر صحنه است که من می توانم از فکر می کنم. زمانی که من آنجا بودم در آن بود وجود دارد هیچ قضاوت—فقط سرگرم کننده موسیقی است."

مونیکا لینچ شد که یک متصدی بار در La Mere پس از آن رفت و پانک, اعتبار, این باشگاه را به موفقیت به عنوان یک پانک دیسکو به آغاز آن به عنوان یک countercultural گی نوار. "من فکر می کنم آن را واقعا کمک مجموعه ای از تن از شمول" او می گوید. "این عجیب و غریب بچه ها که لزوما مناسب در درون زیبایی از دیسکو و خود دوستان است. و افرادی که مطالعه در مورد ظهور پانک صحنه و نمی لزوما باید یک صحنه خود را."

لینچ قبلا مشغول به کار در اغذیه فروشی و مشروب فروشی به باشگاه زن اول برو رقصنده. در حالی که او پرتاب نوشیدنی در لا صرف او نیز مشغول به کار به عنوان یک مدل برای طراح بیلی شاهین. برای دومین شب از لا صرف پانک,-o-Rama اغراق در ماه ژوئن سال 1977 او cohosted پانک مد نشان می دهد با دوستان خود استیو "چرخش" Miglio. صحنه نشده بود و در عین حال طراحی و توسعه یک "نگاه" تا مدل های لباس با این حال آنها خوشحال Miglio عینک چتر نجات مجهز به بدن خود را مانند یک روپوش دار قبا با تکه های گوشت خام دوخته شده به جلو. "این است که شیکاگو پس از آن کمی تامر, بصری, اما وجود دارد بسیاری از کودکان و نوجوانان وجود دارد که فقط به انجام چیزی که خود" لینچ می گوید. "وجود ندارد جای دیگری برای Skafish به انجام چیزی است."

جیم Skafish در حال حاضر زمانی چشمگیر درجه محلی رسوایی زمان لا صرف میزبانی آن هرج و مرج شب. موسیقی او رونق در رویارویی—او anti-gay-هجوم دانلود آهنگ "همجنس باز" برای مثال به تصویب رسید منظر متخاصم ای ، زمانی که گروه خود را نیز به نام Skafish باز برای Sha Na Na در Arie تاج تئاتر در 4 فوریه سال 1977 آنها باعث بوس و تگرگ از پرتابه از مخاطبان است. "من ساده را به یک بانوی پیر قدیمی یک تکه لباس شنا با تطبیق باطل, استفاده از رژ لب به صورت من و مخاطب به طور کامل فوران" Skafish می گوید. "آنها حق داشتند در آستانه عجله مرحله—پلیس شیکاگو متوقف شد نشان می دهد." در یک haughtily بی اعتنا بیلبورد نقد و بررسی Alan Penchansky تقریبا اعتراف کرد که او در آن نیست اما در عوض بیشتر تثبیت شده در Skafish را "تغییر جنسیت خودشیفتگی" و به شدت عجیب و غریب جنسیت ارائه شده است.

هنگامی که لا صرف رفت و پانک چند ماه بعد Skafish در مورد آن شنیده از طرفداران او و او شروع به بازدید اولیه در این باشگاه کوتاه اجرا شود. "آن بهشت," او می گوید. "من می خواهم به آن اشاره خواهم از سبک پانک—آن را دقیقا آنچه در آن بود. شما می تواند همجنس باز و دگرجنسباز, transgender, شما نمی خواهید به توان طبقه بندی شده, شما ممکن است با تغییر جنسیت و شما ممکن است در کشیدن بچه ها در طبقه رقص رقص با دختران رقص با دختران و بچه ها با استفاده از دختران در حمام, دختران با استفاده از بچه ها حمام—که راه آن رفت. خوب؟"

La Mere همچنین ارائه Skafish یک محل برای بیان خود را بدون ترس از خشونت آزار و اذیت. "برای کسی مثل من که مورد آزار واقع شدند و هر روز مورد حمله روی صحنه خارج از صحنه نمایش داشتن اسلحه کشیده مرا, مردم, حمله به من در همه زمان ها," او می گوید: "این جایی است که من احساس امن است."

Skafish یکی از تنها تعداد انگشت شماری از نوازندگان برای اجرای زنده در La Mere—نیز در آن لیست کوتاه هستند توتو & دزدان دریایی و B. B. چرخش که اعضای آن شامل Molini, Miglio و لینچ (که با اشاره به نقش خود به عنوان "منجر مدل موی"). دی جی عالی حاکم بود در لا صرف هر چند ماهیت موسیقی ساخته شده و شغل خود را غیر منتظره و مالیات. "آن را مانند شما در هفت دقیقه, دیسکو, آهنگ," رودخانه ها می گوید. "شما تا به حال دو و سه دقیقه punk آهنگ ها; شما مجبور به انجام یک اسلم مخلوط به آهنگ بعدی. شما فقط می خواهم DJ برای یک ساعت در یک زمان و سپس شخص دیگری خواهد برد."

Punk آهنگ ها به طور کلی نمی خاص حرکت می کند و یا رقص که با آنها رفت—pogoing, shimmying و انواع ناهماهنگ آور و پریدن در اطراف بودند همه خوش آمدید در لا صرف Vipere. یک چیز رقصنده نیاز بود هر چند بود و استقامت. "این بود که" چگونه بسیاری از شما می توانید ، شما می توانید برای 30, 40 دقیقه به پانک-راک رکورد در سرعت 130 ضربان یا 140 ضربه در دقیقه?'" می گوید مترو مالک جو Shanahan. "شما خوشحال بودند که یک رگی رکورد در آمد—شما می تواند کاهش سرعت کمی است."

Shanahan شد ثبت نام در دانشگاه ایلینوی جنوبی در کاربوندیل زمانی که او کشف کرد لا صرف. در تعطیلات آخر هفته او می خواهم سازماندهی بازدیدکننده داشته است به شیکاگو توسط گروه همفکر دانش آموزان—او می خواهم استخر همه پول و از آنها می خواهم شمع به یک استیشن واگن که او به نام "کاربوندیل هنر موسیقی خدمات خودروسواری بزرگ." سفرهای خود را معمولا شامل توقف در لا صرف در شب. Shanahan متوجه برجستگی از غرفه DJ که نشسته در بالا جعبه در غرب دیوار La Mere را در سطح پایین تر. "من همیشه فکر می کردم بسیاری از مکان ها واقعا به غرفه DJ بسیار جدی" او می گوید. "اما, گی, فرهنگ و, گی, باشگاه همیشه گفت: DJ بسیار مهم ثابت است.' که می آید مستقیم از انبار و بهشت گاراژ."

در نقش خود به عنوان صحنه سرقت, Boudreau نه تنها نوشت: برای Gabba Gabba روزنامه و تمایل نوار او همچنین DJed. "او نمی خواهد فقط بازی مستقیم پانک اما او آن را مخلوط با روح rockabilly و تمام انواع چیزهای می گوید:" لا صرف دربان کن الیس که تماس های قدیمی خود را رئیس "پدر و بنیانگذار شیکاگو پانک-نوار صحنه است." الیس می دانست که یک ترکیب خوب زمانی که او شنیده ام یک: قبل از کشف La صرف او صرف شب خود را در دیسکو, رقص, سکس روباز, باشگاه, که مهمان نواز بودند به جوان مردان سیاه و سفید (حتی آنهایی که مستقیم). "همه راست دیسکو میله های آن—اواسط 70s—نوع نژادپرستانه" او می گوید. "اگر شما واقعا می خواستم به شما تا به حال برای رفتن به میله گی."

الیس و دوستان خود را برای اولین بار متوقف شد به لا صرف در حالی که باشگاه رقص در یک شب. "همه چیز را تغییر داد از آن نقطه," او می گوید. "من فکر می کردم خدا این است که بهترین مکان بر روی زمین—مخلوط, مردم, موسیقی بود که بازی انرژی است. آن را مانند هیچ چیز شما همیشه قبل از دیده می شود.' من فقط دور انداخت من مناسب پس از آن. من پاره پاره کردن برخی از تی شرت و چیزی که بعد از شما می دانید من وجود دارد تقریبا به همان اندازه که ممکن است." شب Groucho Marx درگذشت الیس و یک زن و شوهر از دوستان راه می رفت و لا به صرف لباس پوشیدن و به عنوان برادران مارکس که غلغلک Boudreau; الیس شروع به کار به عنوان دربان در مدت کوتاهی پس از آن.

هنگامی که لا صرف بسته هر شب در 2 هستم به طور منظم معمولا نمی خواهم برای رفتن به سمت راست صفحه اصلی—اغلب این حزب ادامه خواهد داد در دیگر میله گی. "ما را به گونه بهشت Dugan به اغذیه فروشی و مشروب فروشی" فاکس می گوید. "ما می خواهم به همه این میله گی و فقط حفظ رقص, دیسکو, مهم نبود با ما—شما رفت و با افراد همجنسگرا از نوار را به جایی که آنها می خواهم."

گاهی اوقات به طور منظم به میزبانی afterparties در خانه های خود به جای روباه انداخت چند در آپارتمان کوچک که در یک مجتمع در لینکلن که یک از دوستان خود را متعلق به. (روباه کمک کرد تا بسیاری از مردمی او می دانست که از لا صرف حرکت در آن وجود دارد که او با نام مستعار آن را "پانک-راک خوابگاه.") یکی از احزاب اتفاق پس از Ramel-Hoeksema راه می رفت و لا به صرف اواخر یک شب با الویس کاستلو و جاذبه های. "من قرار داده و حدود 50 نفر در یک اتاق با یک آشپزخانه—ما وجود دارد به مانند چهار ساعت" فاکس می گوید. "الویس کاستلو اساسا بر روی نیمکت نشسته و صحبت نیست به کسی تمام شب."

زمانی که Ramel-Hoeksema نوشت: برای La Mere Gabba Gabba, روزنامه, او ندارد بسیار مشکل فرود مصاحبه با چهره های کلیدی در پانک. او تا به حال زمان سخت تر حفاظت از این صحنه او مراقبت زیادی در مورد. او می گوید که ظرف شش ماه از لا صرف اولین هرج و مرج شب باشگاه و هسته اصلی آن از پانک به طور منظم نمی تواند به طور معنی داری ادعای مالکیت صحنه دیگر—آن رشد کرده بود به نقطه ای که آن را جذب آنچه که او خواستار "گردشگران است." او کاهش یافته است "لا صرف" از عنوان آشپزی پنجم آن موضوع در نوامبر 1977. "این را ندارد که برای La Mere من احساس می کنم برای تبدیل شدن به حمله توسط افرادی که نمی خواهم ما را در دبیرستان" او می گوید.

این روند بدون شک شتاب گرفتن در معرض لا صرف کردم از ماه ژوئن پانک-o-Rama پر زرق و برق. در 11 جولای سال 1977 زمان مجله فرار یک روند قطعه بین المللی ظهور پانک; این مجموعه شامل عکس هایی از لا صرف گرفتم از جمله معروف بانوی ریش از اغذیه فروشی و مشروب فروشی و Miglio در گوشت کت و شلوار در کنار یک شات از جانی فاسد. داستان نیست ذکر لا صرف Vipere با نام اما چهار روز بعد از تریبون چاپ یک مقاله در مورد باشگاه.

به عنوان غیر خودی flocked به لا صرف Ramel-Hoeksema و Boudreau استدلال در مورد این باشگاه جهت. "من می خواستم این محل به ماندن خالص این نوع از فضای خصوصی" Ramel-Hoeksema می گوید. "به او بگو: ما نمی تواند نگه داشتن مردم از ما نمی تواند قاضی که می آید.' آن را فقط شروع به از دست دادن آن درخشش پس از مدتی."

برخی از Boudreau انتخاب مالیده رودخانه ها راه را اشتباه بیش از حد. لا صرف تبدیل شده بود به نوعی پایه اصلی برای این کار از مایکل Cegur یک عملکرد عجیب و غریب هنرمند که خود را به نام بلوگا. Boudreau دیدم ماهی خاویار به عنوان لا صرف پاسخ به اغذیه فروشی و مشروب فروشی است ریشو اما رودخانه ها اهمیتی نمی دهند برای این قانون که شامل بسیاری از تغییرات صحنه و لباس عجیب و غریب و تک گویی. هنگامی که رودخانه ها کاهش یافته است لا صرف در یک شب و دیدم ماهی خاویار چیزی جامعی. "من برداشته پای من و سعی در ادرار در بلوگا, بنابراین من اخراج شدم," او می گوید. "یا من ترک. من به یاد داشته باشید."

به عنوان لا صرف رشد در محبوبیت در اوایل سال 1978 دیگر به طور منظم به سمت چپ بیش از حد. زمانی که Ramel-Hoeksema انداخت یک نوشیدنی در یک زن عجیب و غریب که می شده است هل دادن او Boudreau ممنوع از نوار. لینچ به نیویورک نقل مکان کرد در ماه آوریل است. که همان ماه La Mere سوخته است.

او در شیکاگو صحنه گزارش برای اب نبات فرنگی! مجله 20th, موضوع, کری بیکر نوشت: در مورد آتش اشاره کرد که علت رسمی شد یک نقص الکتریکی. او افزود: "شکی نیست آمون [sic] به طور منظم که در آن مرگ آمد آتش سوزی."

لا صرف به طور منظم نمی دانم که در آن دیگری را به شنیدن پانک اما یک DJ به نام نانسی Rapchak تا به حال یک ایده است. قبل از او می خواهم شروع به رفتن به لا صرف او می خواهم در حال حاضر ساخته شده یک عادت صرف رایگان شب در میله گی—او می دانست که او را نمی توان مورد آزار و اذیت توسط راست مردان در اغذیه فروشی و مشروب فروشی. Rapchak گرفته بود میل به divey, گی, نوار به نام O'Banion را چند بلوک شمال اغذیه فروشی و مشروب فروشی در 661 N. Clark. رقص آن abutted نوار و محل شد و در احتیاج به تعمیر. یکی از صاحبان راسل کلنسی را بازی لیندا Ronstadt را "جنایت" در نوار زمانی که او غمگین بود. دولت از کسب و کار خود بود به طوری که او آن را اغلب.

نانسی پیشنهاد Clancy میزبان پانک شب در O'Banion و داوطلب خدمت سربازی الیس و دیگری لا صرف دربان باب بل به کمک به او را مورد. در شنبه شب در ماه ژوئن سال 1978 Clancy داد و آن را یک شات; رودخانه ها و در یک تگ تیم از لا صرف جانبازان چرخید سوابق. Rapchak نمی تواند آن را—او می خواهم دستکاری DJ کنسرتهایی در لزبین نوار مرلین و, گی, بار, روز یکشنبه. "راسل بود مانند یک مرد بزرگ که او را نگه داشته یک نقطه باز برای من," او می گوید.

فاکس می گوید که 700 نفر از طریق O'Banion که اول شب. در اوایل سال 1979 O'Banion را رفته بود و همه در, پانک, هر چند آن رو به کاهش گی مشتریان برگزار می شود در طول روز ساعت—پانک تنها بیرون آمد در شب. فاکس شغل خود را ترک در برای تلفن های موبایل خوب برای مدیریت O'Banion پس از او نشان داد تا به DJ در روز سنت پاتریک 1979 برای پیدا کردن نوار در اختلال و هیچ کس دست به کار شیفت شب—او تمیز محل به نام bartenders به در آمده و مشغول به کار طبقه. در آن زمان فاکس روبرو گروه Clox و مدیریت به او انعطاف پذیری به بازی کنسرتهایی.

الیس مشغول به کار درب در تازه پانک O'Banion است. "در روز های اولیه آن بود اما بسیاری از سرريز مردم می تواند تند و زننده," او می گوید. "من تا به حال برخی از drag queen تهدید به بریدن گلو من باز چون من نمی خواهد اجازه دهید او را در او نمی خواهم به پرداخت باک-پنجاه و دو-باک اتهام پوشش."

لایحه Meehan و bandmates خود را در نقره سوء آمد تا با راه خود را به شانه خالی کردن از پرداخت قیمت کامل. "ما می خواهم به لباس خودمان را با فویل آلومینیوم زنجیره ای خودمان را با هم در مچ پا و سپس تقاضا به O'Banion را برای یک اتهام پوشش چون ما یک نهاد" Meehan می گوید.

  • سال 1982 نقره سوء استفاده EP سقوط از فضل

O'Banion را به زودی به ارمغان آورد در حومه جمعیت مشتاق به تجربه پانک برای اولین بار. "بسیاری از پانک متنفر حومه پیدا کرده اند چرا که آنها poseurs," رودخانه ها می گوید. "اما آنها دوست game, این, موسیقی, آنها تا به حال سرگرم کننده و بسیاری از آنها بسیار زیبا است."

رودخانه ها در زمان میل به یک جوان suburbanite او با نام مستعار "گشت و گذار"—او موهای بلوند رودخانه ساخته شده فکر می کنم از یک گشت و گذار. "من شما را هرگز فراموش نکنید—یک شب او به من آمد و گفت: درخشش من فقط گفتم این بچه ها به دلیل آنها گفت که من یک قیافه گیر و من اینجا بود که من یک suburbanite,'" رودخانه می گوید. ""من گفت:, "آیا شما می دانید که من هستم ؟ من گشت و گذار! من دوستان با درخشش! بنابراین لازم نیست به من بگویید من تعلق ندارد!"' این خنده دار بود, آن هم از نوع تغییر داد بسیاری از کسانی که در حومه نگرش است."

کن Mierzwa شد یک دانش آموز در شمال شرقی دانشگاه ایلینوی که او را کشف O'Banion را در تابستان سال 1978. در حال رشد در حومه Mierzwa نداده مقدار تماس با هر کسی که او می دانست که همجنسگرا بود. O'Banion تغییر کرده است. "بله مردم وجود دارد وجود دارد که به وضوح می گی" Mierzwa می گوید. "که نبود چگونه ما آنها را به فکر. آنها فقط مردم هوشمند است که سرگرم کننده برای صحبت کردن—تعصب هرگز شانس برای شروع حداقل در میان جمعیت است که من نقل مکان کرد و در آن مکان به دلیل آن بود که چرا ما وجود دارد. گرایش بود فقط بی ربط است."



در اواسط دهه 1970 Dem هاپکینز پرداخت حدود $10 ، 000 برای خرید یک راجرز پارک, گی, نوار به نام Greenleaf, که در آن او در حال حاضر bartending. هاپکینز همچنین شرکت متعلق به دگرباشان جنسی, استخدام آژانس قرض دادن-یک-مرد اما از آنجا که خود را شریک کسب و کار, کیر Nielsen, نظارت روز به روز عملیات هاپکینز می تواند تمرکز بر روی Greenleaf. است که می گویند او همیشه هر چند در اوایل روز از سال 1978 او در بر داشت یکی دیگر از وسواس است. "من به طور کامل نادیده گرفته شده نوار," او می گوید. "خوشبختانه من تا به حال یک هیات بزرگ اما من در زندگی در لا صرف."

هاپکینز بسته بندی شده گرینلیف jukebox با گلم و افزود Ramones و تپانچه سوابق به عنوان او آنها را در بر داشت. "مشتریان ما به طور کلی خیلی باحال در مورد آن," او می گوید. "البته ما ناراحت برخی—وجود شکاف در جامعه به این دلیل که اکثر میله ها و اکثریت های عجیب و غریب در جامعه بودند در عشق با دیسکو. آن نوار من—من میخوام که مسیر بروید. به نظر می رسید مانند یک انحراف همه چیز در مورد rock 'n' roll که من دوست داشتم."

هاپکینز ژولیده بیشتر پرهای زمانی که او در حال غرق گرینلیف نام برای اونس در مدت کوتاهی پس از لا صرف سوزانده است. "من زمان زیادی از انتقاد مقدار زیادی از گرما از مکان هایی مانند , گی, Chicago Magazine," او می گوید. "من برخی از بازخورد است که من یک خائن به عجیب و غریب جامعه است." بسیاری از اصلی گی مشتریان نیست ترک این بار اما اونس نیز جذب مستقیم پانک از دور دست در شمال جانبی که ممکن است جرأت تمام راه را به پایین به رودخانه شمالی برای O'Banion است. هاپکینز می خواستم آن را به عنوان یک محل که در آن هر کسی می تواند بشنود پانک و او دوست داشت برای گفتن تازه واردان به ترک خود قطع یو پی اس در درب.

قبل از آن شد اونس به Greenleaf شد هدف از ضد همجنس آزار و اذیت اغلب به اندازه کافی است که هاپکینز تا به حال به استخدام امنیت. که متوقف بودن یک موضوع در مدت کوتاهی پس از این بار شد Oz—پانک خوشحال بودند به مبارزه با عقب. "پا در اوردن bashers نیست کاملا مطمئن شوید که چه شد در رفتن وجود دارد—آنها فکر می کردند که قصد حمله و آنها را سنجش لگد," هاپکینز می گوید. "مردم بود که عصبی قبل از وجود این ناگهانی احساس بودن جسارت."

به عنوان هاپکینز می گوید, پلیس شیکاگو شد و تا حد زیادی بی تفاوت زمانی که Greenleaf شد هدف سوء استفاده, اما هنگامی که نوار رفت و پانک آنها در زمان ناخواسته علاقه به آن. در دوران ایران-کنترا, گروگان, بحران, اونس ترویج یک حزب مضمون با یک طنز پنجره به نمایش در موم Trax! ذخیره رکورد در لینکلن پارک—این مجموعه شامل یک بنر که به عنوان خوانده شده "رایگان امریکا, کشتن گروگان ها."

"این شاید در طعم و مزه فقیر اما ما نه جدی در مورد کشتن گروگان ها" هاپکینز می گوید. "پلیس نمی بینم این است که راه و تهدید کرده بود برای دستگیری من اگر حزب رفت. ما تا به حال کاغذ مچاله گروگان ها و مردم تا به حال تفنگ آبپاش. پلیس گران ما است."

آن را نمی خواهد آخرین بار پلیس ساخته شده مشکل برای هاپکینز و اونس است.

O'Banion آغاز شد به طور منظم به میزبانی زنده موسیقی در سال 1979. "ما یک مرحله است. مردم می آیند و بازی روی زمین" Rapchak می گوید. "در نهایت ما قرار داده کمی پلت فرم." گروههای محلی مانند سم سنجاب, سیستم ایمنی بدن, و Clox اولین کسانی بودند که به بازی.

کلنسی استخدام کرده بود مردی به نام اورت راجرز به عنوان O'Banion مدیر کل—فاکس تحت او و سعی در نگه داشتن نوار از سقوط از هم جدا. کلنسی نبود قرار دادن پول به تعمیرات و روباه را صرف کل تعطیلات آخر هفته رفع کردن کف رقص. "این خوب بود و بعد از آن بود دلنشین و سپس آن را غیر قابل تحمل شد," او می گوید.

یک بعد از ظهر در اوایل سال 1980 فاکس در نوار زیرزمین تلاش برای تعمیر لوله چکه کن و آن را پشت سر هم. "من تو را دیدم موش و سوسک scurrying شده و من فقط گفت:" این کافی است که من می توانم این کار را نمی کنه.'" او خاموش آب به نام راجرز به ترک و قفل شده است. روباه رفت و به کار در Lakeview باشگاه سنگ Tuts در محل جدید خود در بلمونت.

در آن راجرز پارک محل اونس رزرو کانادا, هاردکور, آیکون D. O. A. خود را برای اولین شیکاگو نشان می دهد که هاپکینز معتقد است یکی از این شهر اولین بار, خود را نشان می دهد تا کنون—در سال 1979. این نوار تنها می تواند نگه دارید حدود 120 نفر که نیست نزدیک به اندازه کافی. "استفاده وجود دارد به یک پیاده روی در کولر—ما پاره کرده بود کولر و آنها به سختی می تواند در آنچه که ما به نام مرحله" هاپکینز می گوید. "این mobbed. مردم در مقابل گوش دادن."

در اوایل سال 1980 اونس تا به حال نقل مکان به 112-14 W. هوبارد به جای یک رودخانه در شمال نوار همجنسگرا به نام مزرعه; حرکت نزدیک به سه برابر ظرفیت آن و آن را یافت تا خود را نشان می دهد برنامه. اونس نشسته در میان ازدحام میله گی و همسایگان جدید خود را ندارد همه استقبال. "ما در مجموع جزیره وجود دارد" هاپکینز می گوید. "کسانی که عجیب و غریب میله پایین وجود دارد بسیار ناراضی بودند—آنها از من خواست تعطیل. من به مردم این دلیل است که من فکر می کنم ما عینک چرم بهتر از بچه های خود را."

این تجسم اونس است که در آن هاپکینز شروع نمایشگاه بسیاری از گروههای پانک محلی که به پایان رسید تا در گران در اوز—در میان آنها برهنه Raygun اعتصاب و نقره ، Effigies گیتاریست ارل "نفت" Letiecq که به شیکاگو نقل مکان کرد در سال 1980 پیوند با جدید خود را bandmates در اونس است. "این اولین بار من همیشه رفت به اونس, من در راه رفتن به درب جلو در پیاده رو که می آید راه رفتن اما تام و رجینا—آنها دو کلان, drag queens" Letiecq می گوید. "اینکه از یک شهر کوچک در شمال ایالت نیویورک, من واقعا در معرض مقدار زیادی از آن است." شیکاگو پانک چشمان خود را باز کرد.

  • عنوان آهنگ از Effigies' 1981 اولین EP شهر خالی از سکنه

اونس نقل مکان کرد و به آن سوم و نهایی محل در 3714-1/2 N. برادوی در Lakeview قبل از پایان سال 1980. این اونس تا به حال هیچ نشانه ای از جلو, اما آن را فقط خوب در کلمه از دهان. این نوار می تواند نگه دارید حدود 250 نفر و در آستانه سال جدید نشان می دهد با Raygun اعتصاب تحت و Effigies جلب جمعیت بزرگتر از مناسب می تواند در داخل. محل اجرا شد-اما که بخشی از جذابیت. "نبود دقیقا پمپ اتاق بود اما ما به لطف Dem," میهن می گوید. "از آن ما می تواند که ما می تواند بازی است که ما می توانید انجام دهید هر آنچه شما می خواهید." هاپکینز نیز نگه داشته اونس کارکنان اکثریت عجیب و غریب.

هاپکینز نیست در ابتدا باید مشکل با پلیس در برادوی, محل, اما, او بسیار مطمئن شوید که آنها فقط نبودند و در عین حال آگاه او وجود دارد. "این یک مبارزه برای به دست آوردن مشروب مجوز, اما من آن را برای حدود سه ماه قبل از من مشروب مجوز و ما در واقع انجام این کار خوب," او می گوید. "من مشروب مجوز آنها گران ما روز بعد چون آنها دقیقا می دانستند که ما بودند."

هاپکینز می گوید او به پایان رسید تا در زندان حداقل 20 بار در حالی که در حال اجرا اونس است. "وجود دارد در برادوی, آنها می خواهم مرا نگه دار برای 23 ساعت انتشار me—من تنها زندگی می کردند حدود پنج بلوک از ایستگاه—و قبل از من به خانه آنها می خواهم دستگیری من دوباره," او می گوید. او می گوید که او آن را شنیده از پلیس در "خیلی خوب قدرت" که شهردار Jane بایرن گرفته بود از مشاوره پلیس کالیفرنیا به خر خر کردن هر هاردکور, پانک میله و آنها تعطیل است.

در زندگی کوتاه خود را, O'Banion و اونس میزبانی برخی از مهم ترین اوایل ایالات متحده گروههای پانک. O'Banion رزرو جزئی تهدید Hüsker Dü و Dead Kennedys. زمانی که Hüsker Dü بازی اونس در اواخر ماه مارس 1981 آنها ملاقات گرگ Ginn از پرچم سیاه که پیشنهاد آنها تماس Minutemen نوازنده بیس مایک وات. سال بعد از اتحاد جدید برچسب که وات تاسیس کرده بود با Minutemen گیتاریست D. مزیت و یک دوست مشترک منتشر شد Hüsker Dü را اولین رکورد سرعت زمین.

  • یک Effigies برش از گران در اوز

این ضبط زنده بر روی گران در اوز ساخته شده بودند یک زن و شوهر هفته قبل از آن Hüsker Dü نشان می دهد. برهنه Raygun این Effigies نقره سوء استفاده دگرگون و دا در انجام اونس بیش از سه شب (دو باند بازی هر شب) برای ایجاد یک نوع عکس از صحنه پانک محلی. "من می توانید ببینید که اونس خواهد بود رو به پایان است و به زودی به دلیل پلیس—من می توانم حالا که" هاپکینز می گوید. "در همان زمان من می دانستم که ما تا به حال چیزی بسیار ویژه ای در رفتن با این گروهها. هرگز من تصور می کنم که مردم هنوز هم می تواند صحبت کردن در مورد همه آنها را در این زمان بعد."

در عرض سه ماه اونس بسته شد.

Rapchak بر گرفته بود به عنوان مدیر O'Banion را در آن زمان بسته در اوایل سال 1982; محبوب متصدی بار Roseann Kuberski به او کمک کرد تا اجرای این محل. "همه به من نگاه کرد واقعا عجیب و غریب پس از من شد مدیر" Rapchak می گوید.

مرگ O'Banion را تسریع شد که فاکس آن مدیر سابق کمک کرد باز شهر پانک بار خروج در سال 1981 (اولیه آن محل بود که در سال 1653 N. چاه و آن را هنوز هم در عمل در 1315 W. شمالی). خروج نزدیک به اندازه کافی به O'Banion را به قرعه کشی دور بسیاری از مشتریان خود را و آن را در حال سقوط از هم جدا. Letiecq به یاد می آورد که Effigies خواسته شد برای بازی جمع آوری کمک برای کمک به حفظ O'Banion را باز کنید. "ما گفت:" ما در حال رفتن به بازی به دلیل آن هنوز هم برای رفتن به," او می گوید.

"آنها نوشت: یک آهنگ به من در مورد O'Banion را چگونه من در تلاش برای آن را نگه دارید زنده" Rapchak می گوید. در یک ضبط زنده از یک سال 1983 در مجموعه چک و اقبال را در همترمکک, میشیگان, شما می توانید شنیدن Effigies در مقابل مرد جان Kezdy معرفی این آهنگ با عنوان "جای هیچ است." "این یک مورد خاص شیکاگو, میله," او می گوید: "و مردم است که سعی کنید به آنها را ذخیره کنید."

در سال 1996 روستای اوکراین بار, باشگاه پا شروع به میزبانی سالانه O'Banion را reunions. Rapchak تا به حال نقل مکان به شهر نیویورک پس از O'Banion بسته اما آمد برای تجدید دیدار و زد به Kezdy. "او به من گفت که او فکر نمی کنم من تا کنون دریافت اعتبار که من سزاوار," او می گوید. "من فکر کردم که بهترین چیزی که هر کسی می تواند به من می گویند."

این سازندگان: O'Banion نیست ضربه آن ممکن شده است چرا که در آن نقطه به صحنه پانک در حال گسترش فراتر از فقط چند میله. هاردکور, آغاز شده بود خود را افزایش و برخی از بازیکنان اصلی از لا صرف کرده بود نقل مکان کرد از پانک. Ramel-Hoeksema تا به حال منتشر شده نهایی Gabba Gabba روزنامه در سال 1979 در بخشی به دلیل جریان اصلی نشریات آغاز شده بود اینک در پانک. دیگر محلی زاین پس در Gabba Gabba روزنامه's wake از جمله جالبترین Retardکه Mierzwa کمک کرده است. "واقعا هیچ نیاز به آن" Ramel-Hoeksema می گوید. "من حدس می زنم من هرگز در مورد آن فکر, اما ما در خدمت یک نیاز است."

برخی از لا صرف خدمه نقل مکان کرد به Neo که باز در جولای 1979 به عنوان یک جدید, موج, نوار و استخدام Boudreau به مدیریت. الیس در آنجا مشغول به کار بیش از حد و رودخانه ها گاهی اوقات DJed هر چند او سوخته. "من می کنید چون من می خواهم همه چیز بازی است که برخی از مردم نمی مانند" رودخانه ها می گوید. او به خاطر به عمد آزار دهنده رقصنده با "Ska جنگ" 12 اینچ ska جلد Star Wars theme. "من تا به حال بیش از حد از حس شوخ طبعی," او می گوید.

روباه که می خواهم استخدام Letiecq به تمایل نوار در خروج از نقل مکان کرد و پس از چند سال به مترو و هوشمند نوار که Shanahan باز کرده بود در سال 1982. "دو لا صرف و انبار—که انکوباتور هوشمند نوار" Shanahan می گوید.

پس از آتش سوزی در لا صرف Rapchak شکست را به آتش بیرون ساختمان و در زمان برخی از keepsakes از جمله چند ذوب بطری. اما او در نهایت دفع بسیاری از آنها را. "من گفتم:" چرا من باید این ؟ آنها مانند یک محراب به La Mere," او می گوید. او هنوز هم یکی از نوار پلنگ-نسخه قابل چاپ barstools اگر آن را از وسط به دو نیم. "من تا به حال آن را برای همیشه لطفا برای" او می گوید. "من نقل مکان کرد و آن را با من برای سال."

در سال 1980 Skafish گروه صادر شده خود با عنوان اولین طریق I. R. S. سوابق یک بخش از یک&M. نبود او تنها لا صرف فارغ التحصیل برای شکستن به رشته: در سال 1981 لینچ یکی از اولین کارکنان در نیویورک هیپ هاپ برچسب تامی پسر که با همکاری برادران وارنر در سال 1985. (او در نهایت مشغول به کار راه خود را به رئیس جمهور مدیریت امثال Queen Latifah and De La Soul.) هر چند Skafish نیست رها شیکاگو صحنه پانک که لا صرف Vipere سوخته—گروه او در ادامه به بازی O'Banion و خروج او هرگز متوقف گم شده است که باشگاه های ویژه سحر و جادو. "من فکر نمی کنم که همیشه خواهی بود هر گونه ایجاد دوباره چه اتفاقی افتاده است در لا صرف نظر از آن سطح باشگاه," او می گوید. "صحنه تغییر پرنیان تغییر کرده است."

  • اخیر 40-سالگرد چاپ مجدد از Skafish آلبوم

به عنوان سخت پیشی گرفت پانک در 80s را به ارمغان آورد یک جمعیت با تحمل بسیار بالاتر برای atavistic نمایش سخت-مرد مردانگی. در اواسط دهه خشونت همجنسگرا ستیزی و زن ستیزی تا به حال تاخت و تاز صحنه. آن را تبدیل به سخت تر و سخت تر برای پیدا کردن نشانه هایی از هر چیزی عجیب و غریب, فرهنگ, که تا به حال ساخته شده لا صرف یک انکوباتور برای شیکاگو پانک.

"هنگامی که به پایان رسید که نبود gonna be re-ایجاد—است که جمعیت misfit جمعیت, گی, جمعیت این نما جمعیت "ما نمی دانیم که ما' جمعیت, مهاجرت به کسانی که در باشگاه های دیگر اما این است که انرژی تلف شد به عنوان سال رفت و در" Skafish می گوید. "در یک نقطه خاص به عنوان پانک تکامل یافته در شیکاگو آن را جشن می گیرد این نوع از چیزهایی که در حال جشن در آغاز راه است." v

آخرین مطالب