گوشت ارزان نیست Wurst

برای بزرگنمایی کلیک کنید این یک گوزن بود که با یک ماشین تصادف آورده و به Hanft در زمستان سال گذشته. او آن

توسط ABESTANEWS در 21 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید This was a deer that had been hit by a car and brought to Hanft last winter. He broke it down and processed it into steaks, roasts, sausages, stew meat, ground meat and stock, which was then distributed to needy families. - RICKY HANFT
  • این یک گوزن بود که با یک ماشین تصادف آورده و به Hanft در زمستان سال گذشته. او آن را شکست و فرآوری آن به استیک کباب, گوشت, خورش, گوشت, گوشت چرخ کرده و سهام آن شد و سپس توزیع به خانواده های نیازمند.
  • ریکی Hanft

ایندیانا ironworker-تبدیل-قصاب ریکی Hanft تا به حال بسیاری از چیزهای جالب برای گفتن در داستان من در مورد او با گریفیث, ایندیانا, فروشگاه سوسیس. تخصص او در pastured حیوانات از مزارع کوچک هستند که از GMOs آنتی بیوتیک ها و دیگر هر nastiness می رود به ارزان, سوپر مارکت CAFO گوشت.

یکی از چیزهایی که من نمی آدرس—یکی از بسیاری از مشکل چیز در مورد ملی ما سیستم غذایی که نگه داشتن من تا ماه—چقدر شکننده است که سیستم است. تحکیم ساخته شده است به سیستم آسیب پذیر در بسیاری از نقاط, اما آن را بیشتر به کشاورزان است که برای آن پرداخت هنگامی که چیزی می رود اشتباه است.

به یاد داشته باشید کمبود گوشت گاو در بهار ناشی از COVID مربوط به تعطیلی فقط چند عظیم کشتارگاه? Hanft می گوید مستقل کشتارگاه او استفاده شد deluged کالا کشاورزان با هیچ جای دیگر به روند حیوانات خود را. که فقط یکی از راه های سیستم و آرامش نسبی در این حلقه کوچک Hanft و کشاورزان در حال تلاش برای ایجاد.

"کارخانه کشاورزی و صنعت به شدت یارانه ای و همچنین به عنوان مواد غذایی (ذرت و سویا) است که کسانی که حیوانات مصرف" Hanft نوشت در پست الکترونیکی. "بنابراین ما به عنوان مالیات دهندگان ایجاد کرده اند را مصنوعی پایین قیمت در کالا و محصولات ما در فروشگاه های مواد غذایی. مزارع ما با دریافت یارانه های دولتی هستند و نه در رفاه به دلیل پایین بودن درآمد سالانه است که, کارخانه, کشاورزی فراهم می کند. من صحبت کردم با افرادی که کار در سوپر مارکت محلی و شنیده ام که در سراسر کمبود گوشت گاو تامین کنندگان شارژ شد به سمت بالا [از] در حدود $25/lb عمده فروشی کالا دنده چشم. مال ما است $20/lb ما در خرده فروشی مورد است."

با ضرورت pastured به طور طبیعی مطرح گوشت گران است—باید آن را. ما نباید از خوردن گوشت تا آنجا که ما انجام دهد به هر حال. اما بر خلاف کالا, گوشت, قیمت, حداقل این قیمت پایدار یکی از مزایای یک شبکه غیر متمرکز از حلقه مانند Hanft است.

"ما خواسته کشاورزان فردی چه تعداد آنها نیاز به ضربه زدن به منظور ایجاد یک زندگی و ادامه انجام آنچه انجام می دهند خوب" Hanft به من گفت. "آنها به ما گفتند ما گفت OK. بر اساس آنچه ما پرداخت به ازای هر پوند از کشاورزان و قیمت های ما بر اساس بازده هزینه های عملیاتی و غیره. قیمت های ما نیست بر اساس نوسان در بازار. ما جمعی تعیین آنچه همه باید به منظور نگه داشتن چراغ و سپس سعی کنید و ارائه محصولات با کیفیت بالا در آنچه که ما در نظر به قیمت مناسب."

شما همیشه می تواند شکار خود را گوشت اما به ارمغان می آورد که یکی دیگر از راه غذا سیستم خودشو تحمیل کوچک و پایدار یکی مثل Hanft است. در حال حاضر که او به طور کامل با مجوز و بازرسی مغازه او دیگر نمی تواند انجام گوزن پردازش کار او برای جمع آوری کمک برای باز کردن فروشگاه—مگر اینکه او با استفاده از به طور کامل جدا تسهیلات و یا پیاده سازی یک مایع فرایند است که فقط عملی نیست برای هر دو بازی و دام (این را نمی توان یک موضوع را در گفت و کانادا).

بنابراین اگر شما یک کیسه باک یک گراز وحشی بیش از حد و یا هر گونه سنجاب در این فصل را ندارد آنها را به Wurst. v



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب