'تغییر به': عزاداران از Chiefstick تماس برای درک بیشتر از تنوع و مسابقه

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:43 PM EDT Jul 4, 2020ردموند — کاروان آغاز شد و در Suquamish. یک خط طولانی از

توسط ABESTANEWS در 15 تیر 1399

ردموند — کاروان آغاز شد و در Suquamish. یک خط طولانی از وسایل نقلیه و شاخ و بوق زخم راه خود را بر روی خیابان جلو در روز جمعه و به سمت ردموند را در اسکله و پارک که در آن Stonechild Chiefstick یک بومی آمریکایی بود به ضرب گلوله سال قبل با یک پولسبو افسر پلیس است.

Chiefstick, 39, عضو Chippewa کری قبیله مونتانا با روابط Suquamish قبیله که ادعا کرد او را به عنوان خود را. همه می دانستند او را به عنوان سنگی.

"من می دانستم که سنگی. من عاشق Stoney گفت:" رابین کمی بال Sigo یک قبیله ای عضو شورای. "من به تماشای او فشار نوزاد خود را در کالسکه گذشته پدرم خانه است. من به تماشای او آنها را دوست دارم. من به تماشای او آنها را نگه دارید و آنها را حمل به سالهای نوجوانی خود را."

در جولای 3, 2019 در این شهر سالانه آتش بازی نشان می دهد در موریل Iverson ویلیامز پارک سه افسر پلیس تماس Chiefstick حداقل دو بار در مورد شکایت او شده بود اقدام عجیبی است. وجود دارد بعد شد یک گزارش که او تهدید کرده بود کسی که با یک پیچ گوشتی. افسر کریگ کلر شات Chiefstick دو بار به عنوان آنها در تلاش بودند تا او را به زندان.

بیشتر: Chiefstick شب زنده داری برنامه ریزی شده در سالگرد تیراندازی توسط پولسبو افسر پلیس

آتش بازی نشان می دهد لغو شد در این سال نه به این دلیل که خانواده درخواست کرده بود آن را در محل دیگری اما به دلیل نگرانی از گسترش COVID-19.

در جمع ماسک پوشیده بودند توسط نزدیک به 100% در حضور و غیاب به عنوان سازمان دهندگان درخواست شده است.

کلر که گفت که او عمل کرده در دفاع از خود و برای محافظت از دیگران پاک شد از اتهامات جنایی و همچنان در مرخصی اداری در انتظار نتایج تحقیقات داخلی توسط پولسبو اداره پلیس.

یک postmortem گزارش نشان داد Chiefstick بود الکل و مت در سیستم خود را. خود, خانواده, دوستان و حامیان می گویند که نمی تواند بهانه ای یا توضیح تیراندازی که در آنها استناد به یک مورد از دهها. آنها را جمع آوری چند صد قوی در سالگرد یک سال از مرگ او را به دعا برای شفا و خواستار "عدالت برای Stonechild."

"ما آموزه آمد از اجداد ما و یکی از آن تعالیم است که زندگی مقدس است,'" گفت: بزرگان Aggie پرات. "سنگی زندگی مقدس بود و کسی او را زده پایین. شما می دانید که عدالت آسان است. این افرادی که پنهان کردن حقیقت این است که پیدا کردن عدالت دشوار است."

پرات احضار افراد در Suquamish جامعه و فراتر از آن به دنبال عدالت در مواجهه با تبعیض یک موضوع در محدوده زمانی معین در طول شب و در سراسر کشور از طریق اخیرا پرسیده سیاه زندگی مهم جنبش است.

"پس این چه سنگی را برای ما انجام می دهند امروز آوردن ما با هم و زنده نگه داشتن این نه فقط برای او بلکه برای همه" پرات گفت. "چیزی مقدس در حال حرکت است. شما می توانید آن را احساس کنید. وجود خواهد داشت زمان هنگامی که این تغییر خواهد شد و ما به کسانی که نماز به خداوند خالق به طوری که این تغییر را تبدیل به شرکت و تکمیل روند."

پرات در نماز باز خواست برای نعمت در Chiefstick خانواده, برای راحتی خود و قدرت است.

"راه رفتن با آنها را برای بقیه روز خود را. سهولت سفر خود را," او گفت:. "ما دعا می کنیم که خداوند خالق قرار می دهد یک دایره حفاظت در اطراف همه در اینجا."

Sigo هم گفت: او می تواند احساس Chiefstick حضور.

"او ما را دوست دارد. او دوست دارد همه ما است. ما عاشق یکدیگر," او گفت:. "و چیزی که با عشق این فقط چیزی است که به معنی صلح است. این همچنین به معنای مبارزه و آن را به معنی مبارزه سخت است. ... ما نیاز به مبارزه با یکدیگر. ما در حال رفتن به برنده این چیز با هم و ما در حال رفتن به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو است."

قبیله ای رئیس لئونارد Forsman گفت Chiefstick مرگ است وزن به شدت در Suquamish مردم است.

"شما می دانید, من فکر کردم اگر وجود دارد فقط کمی بیشتر دوست دارم در اینجا از یک سال پیش و کمی بیشتر درک او می شود در اینجا در حال حاضر و کمتر ترس" Forsman گفت. "این یک ترس رانده وضعیت و این ترس بزرگ, زیبا, آمریکای لاتین, از Chippewa کری ملت زندگی می کردند که در Suquamish و به عنوان رابین گفت: ما احساس مسئولیت برای او چرا که او زندگی می کردند در رزرو ما."

این Suquamish قبیله در یک نوشته بیانیه تقبیح نتایج یک تحقیق که در آن Kitsap County دادستان چاد Enright یافت کلر اقدامات نه حکم اتهامات جنایی.

این قبیله به نام برای دولت واشنگتن و دادستانی کل برای اضافه کردن Chiefstick کشتن به یک لیست از 30 مورد آن بررسی خواهد شد که در آن مردم پس از تماس با پلیس. و قبیله خواستار محلی برای پاسخگویی.

"ما از اجرای قانون در سراسر Kitsap County برای تعامل بیشتر د-تشدید آموزش و استفاده از این مهارت ها در محل پرخاشگری است. ... سیستمیک نژادپرستی وجود دارد و باید به آنها رسیدگی شود. تماس با ما در ردموند و جوامع دیگر را به انجام آنچه مورد نیاز است را به جوامع خود بیشتر استقبال و درک درستی از تنوع نژاد و فرهنگ است. ما به دنبال به جلو به ردموند اداره پلیس بررسی اقدامات افسران خود را در جولای 3rd, و به یادگیری آنچه که اقدامات آنها را برای جلوگیری از تراژدی دیگر از اتفاق می افتد در آینده است."

در آن بیانیه قبیله به یاد می آورد دانیل Covarrubias یک Suquamish مردی که به ضرب گلوله در سال 2015 توسط پلیس در لیکوود در حالی که نگه داشتن یک تلفن همراه است که افسران اشتباه برای یک تفنگ.

همچنین در سخنرانی خود در شب زنده داری بود و پسر عموی Charleena Lyles یک مادر باردار از چهار و یک زن که به ضرب گلوله کشته شد توسط افسران پلیس در سال 2017 پس از او گزارش یک سرقت در سیاتل آپارتمان.

"من فقط می خواهم شما بدانید که من اینجا هستم. من یک تماس تلفن دور و ما می رویم ایستاده با خانواده خود را برای تا زمانی که شما بچه ها در حال مبارزه" گفت: کاترینا Johnson, یک فعال عدالت اجتماعی. "بدانید که شما تنها نیستید و می دانم که شما از ما پشتیبانی کامل به دلیل سیاه و سفید زندگی می کند موضوع بومی زندگی مهم است و ما باید به مبارزه با بی عدالتی نگه می دارد که در ادامه به اتفاق می افتد به مردم ما است."

Trishandra وانت مادر چهار از Chiefstick را شش فرزند گفت: او شده است هدایت او خشم و غم و اندوه به وکالت تماس با قانونگذاران به فشار برای تحقیقات مستقل از Chiefstick مرگ است.

"من نمی خواهید برای متوقف کردن تا زمانی که ما عدالت است. We love you, سنگی," او گفت: استخراج به سلامتی با صدای بلند و ضربت زنی از میان جمعیت.

دختر Alana Chiefstick, 17, معرفی خودش و Chiefstick دیگر کودکان: Kierra نی و Ohitika گرفته شده زنده (که قادر به در رویداد) هر دو بزرگسالان جوان Stonechild Chiefstick جونیور, 16, کین Chiefstick, 14 و لیلی رندیو, 6.

Chiefstick مادر دایان چارلی نشسته با دیگر اعضای خانواده در مرکز دایره حامیان.

جمعیت پیوست و در آخر آهنگ نوشته شده توسط Suquamish عضو قبیله ای جان جونز. به هنگام غروب و در نهایت مردم شمع روشن و آواز و ضربت زنی خود ادامه داد.

در 9:22 بعد از ظهر زمان Chiefstick مرگ آواز متوقف شده بود و سکوت وجود دارد برای یک مدت طولانی تا زمانی که کم کم عزاداران زیرفشار.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب