تغییر در ى اجازه خواهد داد که پیر شن معدن در نزدیکی سیلوردل برای تبدیل شدن به مسکن

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 6:10 PM EDT May 29, 2020سیلوردل — سابق گودال شن در نزدیکی نیوبری Hill Road روز

توسط ABESTANEWS در 11 اردیبهشت 1399

سیلوردل — سابق گودال شن در نزدیکی نیوبری Hill Road روزی خواهد بود تبدیل به مسکن با بخشی از آن تعیین شده به ساختمان خانه های مقرون به صرفه.

کمیسیون در روز دوشنبه تایید تغییر منطقه بندی از خالی سیلوردل ملک اجازه می دهد تا توسعه که طرفداران تغییر گفتن را تقویت بازار مسکن در Kitsap.

بیش از 100 هکتار از Dickey جاده در حال حاضر بخشی از سیلوردل رشد شهری منطقه پس از یک برنامه به عنوان "Dickey گودال" از طریق رفت و در اصلاحات مصوب به Kitsap County طرح جامع. اصلاحات مربوط به طرح باید با هم یک بار در سال تحت رشد مدیریت عمل در واشنگتن است. شش مجموع اصلاحات در نظر گرفته شد و تایید شده برای این سال تغییرات در طرح جامع.

تغییر دوباره تعیین خواص از "شهری صنعتی منطقه بندی با مواد معدنی و منابع, پوشش," انجی گفت: سیلوا, Kitsap County ارشد تحلیلگر سیاسی به یک "ترکیب شهری کم مسکونی و محله تجاری است."

"ما نیاز به ارائه فرصت ها برای فقط مسکن نیست اما مقرون به صرفه مسکن" گفت: Kitsap County کمیسر اد ولف. "این پیشنهاد می تواند هر دو را انجام دهد."

Rezoning بخشی از 138 هکتار ملک مسکونی به ارمغان می آورد امکان از مسکن. زمین است که طبقه بندی به عنوان صنعتی استفاده می شود برای کارهایی مانند ساخت انبارداری و پردازش سیلوا گفت. این منابع معدنی پوشش است که برای محافظت و افزایش استخراج شن و ماسه و شن و سنگ سپرده است. آن را نیز تضمین می کند ادامه داد: استفاده از منابع معدنی زمین بدون اخلال در زمین های مجاور استفاده می کند در حالی که حفاظت از جان و مال و رفاه عمومی با توجه به فصل 17.70 از Kitsap County کد.

Dickey گودال استفاده شده به عنوان شن و ماسه و معدن شن و ماسه عمل برای سال های بسیاری است. بسیاری از مواد است که از معدن استفاده شده در ساختمان از پایگاه نیروی دریایی Kitsap-بنگر. در 1990s گذشته باقی مانده منابع استخراج شد. پس از آن خالی بوده است.

"در طول سال این منابع شده است تخلیه و صاحبان کار کرده اند سخت برای پیدا کردن یک نظر مالی و بازار امکان پذیر خوبی توسعه طرح در حال حرکت تنظیم مورد نیاز سایت احیاء کار مورد نیاز" سیلوا گفت.

این منابع معدنی پوشش منطقه بندی تعیین می شود باید برداشته شود که شهرستان مجوز تایید شده و احیای طرح بررسی توسط واشنگتن وزارت منابع طبیعی. سپس DNR سطح معدن, مجوز بسته خواهد شد و سایت دوباره می توان طبقه بندی شده است.

احیاء به بازگشت این منطقه به یک چشم انداز طبیعی باید انجام شود قبل از سایت قادر خواهد بود به جای ساخت و ساز خانه. دامنه های شیب دار خواهد بود وارد و سطحی خواهد بود در آورده. برخی از احیاء انجام شد در اوایل 2000s گفت: لوی هلمز از JWJ. او توسط متقاضی و ملک و نماینده Dickey گودال.

یک صد و چهل و هفت نظرات دریافت شده در طول جلسه عمومی روند. از نظر دریافت, 29 ذکر شده نگرانی با محیط را تغییر دادن و 118 حمایت از پیشنهاد.

کسانی که با نگرانی خطاب ترافیک اثرات, چگونه مسکن را تحت تاثیر قرار میدهد نزدیک به فرودگاه و سایر فعالیت های صنعتی در این منطقه است. افرادی که به حمایت از تغییر گفت: این زمین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به افزایش مسکن مقرون به صرفه و با ذکر زیست محیطی مزایای دیگر استفاده از این سایت برای استخراج از معادن یا دیگر اهداف صنعتی.

هلمز می گوید یک پروژه خاص است که هنوز هم یک راه طولانی ،

"هنگامی که این انجام شده است این را هنوز هم خالی یک قطعه زمین با, بدون, تغییر," او گفت:.

سیلوا گفت: تمایل به امن تعدادی از واحد ها به طور خاص برای خانواده هایی که درآمد ندارد بیش از 80 درصد از Kitsap متوسط درآمد خانوار و بیش از 30 درصد ماهانه خانوار, هزینه و آدرس نیاز برای انتقال و توسعه حقوق. انتقال و توسعه حقوق نیاز است که درخواست تراکم بالاتر پهنه بندی تعیین.

هلمز گفت: او می تواند آن را ببینید در حال توسعه به بکر جامعه است که واقعا وجود ندارد در بقیه Kitsap County, با هر دو خانه و کسب و کار است که ساکنان می تواند راه رفتن به.

با افزایش هزینه های مسکن و کوچک مقرون به صرفه موجودی املاک و مستغلات موجود در شهرستان این می تواند کمک به با کمبود مسکن هلمز گفت.

ولف گفت: هماهنگ طرح توسعه با تضمین مسکن مناسب مورد نیاز است و این فرصت را فراهم می کند که برای این شهرستان است. ده درصد از مسکن ایجاد شده در Dickey گودال باید مقرون به صرفه است.

هولمز همچنین گفت: تبدیل زمین به مسکن و کسب و کار بهتر خواهد بود سازگار با محیط زیست از نگه داشتن آن را برای استفاده های صنعتی. صنعتی کسب و کار اغلب با ایجاد سر و صدا و آلودگی و می تواند شامل ذخیره سازی مواد خطرناک.

بسیاری از بار وقتی که شن و ماسه, شرکت های صندوق احیاء در این منطقه استفاده می شود به عنوان یک سایت پر با کنده است که نمی توان سوخته و دور انداخته مواد. هنگامی که انجام شده است این سایت لزوما ساختاری صدا برای مسکن خواهد بود و به احتمال زیاد استفاده می شود برای یک پارک و یا مقاصد دیگر.

در یک طرف زمین در حال headwaters برای توت فرنگی نهر هلمز گفت و در طرف دیگر headwaters که رفتن به کانال هود. توسعه سایت را شامل بافر برای محافظت از کسانی که در مناطق بحرانی.

دیگر تصویب اصلاحات مربوط به طرح جامع عبارتند از:

  • روشن ویرایش: این قانون شامل خانه داری ویرایش به Kitsap County کد و طرح جامع است که برای روشن شدن و یا ثبات در مقاصد و نه قصد تغییر و یا تفسیر از سیاست و یا کد.
  • منابع معدنی پوشش منطقه تمیز کردن: این تغییر و حذف منابع معدنی روکش (MRO) از کوچک بسته که حاوی موجود مسکونی یا تجاری توسعه و برخی کوچک و توسعه نیافته بسته.
  • مراکز: این اصلاحیه اولیه ایجاد مراکز نامگذاریهای در unincorporated Kitsap County سازگار با مراکز منطقه ای در چارچوب به تازگی به روز رسانی شده توسط Puget Sound شورای منطقه ای.
  • سیلوردل و کینگستون رشد شهری منطقه ارتباط و آینده اختلاط: اصلاح همکاران سیلوردل Unincorporated رشد شهری منطقه با آینده شهر پاسکو و کینگستون Unincorporated رشد شهری منطقه با آینده شهر کینگستون. این متمم همچنین روشن subarea طرح چشم انداز اظهارات در مورد آینده اختلاط سیلوردل و کینگستون در عرض 20 سال برنامه ریزی افق.
  • مرکز شهر Kingston: این قانون پیاده سازی سیاست های موجود را خواستار بررسی و به روز رسانی در مورد کینگستون, آدرس موانع برای رسیدن به چشم انداز برای شهر کینگستون را بهبود می بخشد سازگاری با منطقه و شهرستان گسترده سیاست های برنامه ریزی و بهبود وضوح قوام و دولت از Kitsap County کد.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن