مرکزی Kitsap منطقه مدرسه به حرکت به جلو با برنامه های مدل ترکیبی از آموزش برای سقوط

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 8:59 PM EDT Jul 8, 2020مرکزی Kitsap منطقه مدرسه برنامه ریزی برای بازگشایی مدار

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1399

مرکزی Kitsap منطقه مدرسه برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس به دانش آموزان در سقوط هنوز تشکیل اما منطقه دریافت یک برکت و رحمت از هیئت مدیره مدرسه در روز چهارشنبه به دنبال یک مدل ترکیبی است که اجازه می دهد تا برای برخی در کلاس درس برای دانش آموزان در حالی که حفظ کنونی اجتماعی-دورى از پروتکل های اجباری توسط دولت است.

ارین شاهزاده CKSD سرپرست گفت: یک بررسی از خانواده ها در منطقه نشان داد که اکثر پدر و مادر می خواستم بچه ها در مدرسه برای فرد آموزش در پاییز و او گفت: این منطقه است که کاری را که اتفاق می افتد با خیال راحت.

ضمن این منطقه نیز بر روی یک آنلاین آکادمی مجازی برای آن دسته از خانواده هایی که می خواهند به طور کامل از راه دور گزینه برای سال تحصیلی, شاهزاده گفت و مشتری جلب کردن پدر و مادر خود مشارکت برنامه ارائه شده از طریق بارکر Creek Community School ارائه می دهد که حمایت از خانواده که homeschool.

بیشتر: پنس می گوید CDC تغییر مدرسه بازگشایی دستورالعمل پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را به نام 'سخت و گران'

مرکزی Kitsap هیئت مدیره مدرسه را بیشتر تصمیم گیری در بازگشایی آن در جولای 22 هیئت مدیره جلسه مطالعه و تصویب طرح برای پاییز آموزش توسط Aug. 12.

به عنوان منطقه کار می کند در برنامه بازگشایی آن را انجام یک مطالعه از کلاس درس ظرفیت برای تعیین اینکه آیا کلاس های درس به اندازه کافی بزرگ به جای اجتماعی-فاصله دستورالعمل اگر همه دانش آموزان بودند به بازگشت به مدرسه پنج روز در هفته است.

این نظرسنجی از همه 19 مدارس در منطقه نشان داد که اندازه فیزیکی کلاس های درس نیست به عنوان بسیاری از محدودیت به عنوان مبلمان در آن کلاس های درس گفت: داگلاس Newell, دستیار سرپرست امور مالی و پشتیبانی به خصوص برای نمرات K-3 که ثبت نام به طور متوسط 19 کودکان و نوجوانان در هر درس.

در حالی که برخی از مدارس کلاس های درس با به اندازه کافی فیلم مربع به اندازه کافی فضای یک کلاس از دانش آموزان ابتدایی کلاس بسیاری از کسانی که در کلاس های درس شامل جداول به جای میز و منطقه ندارد مبلمان موجودی را که کار می کنند.

بیشتر: North Kitsap منطقه مدرسه اعلام کرد پیش نویس طرح پاییز

Newell گفت که او و دیگر مقامات منطقه تلاش کرده اند طوفان مغزی گزینه های دیگر برای به حداکثر رساندن تعدادی از دانش آموزان که می تواند جایگزین به صورت تمام وقت حضوری آموزش در پاییز در این منطقه امکانات از جمله نگاه کردن به فیلم مربع در سراسر منطقه به جای هر مدرسه است. این می تواند به معنای دانش آموزان تا پایان در یک مدرسه متفاوت از آنها به طور معمول خواهد بود اما این گزینه هنوز برای کاوش در ظهر و مقامات منطقه اذعان کرد این امر می تواند پیچیده به شکل.

ایده های دیگر شامل استفاده از ساختمان های سالن های ورزشی و دیگر زمینه های مشترک به عنوان یک کلاس درس در حال حرکت برخی از نمرات به کتابخانه ها و یا داشتن برخی از سطوح درجه در آمده فقط چند روز در هفته است. یکی دیگر از ایده در حال حرکت بود دانش آموزان ابتدایی به مرکزی, Kitsap, دبیرستان, دانشگاه, که در آن کلاس های درس بزرگ هستند.

اما شاهزاده و Newell با اشاره به کاستی ها با تمام کسانی که ایده های. شاهزاده گفت که با استفاده از سالن های ورزشی به عنوان کلاس های درس را ترک هیچ جایی برای کودکان و نوجوانان به بلند شدن و حرکت در اطراف در طول روز. در CK بالا دانشگاه, کلاس های درس از 5-پا-جداول طولانی نه میز.

بیشتر: اینجا takeaways کلیدی از Kitsap پدر و مادر مورد بررسی همه گیر در بازگشت به برنامه های مدرسه

همه مدارس می توانید از 50 درصد ظرفیت با توجه به نیوئل, ارائه, اما, چگونه دانش آموزان را در کلاس های درس است که هنوز به تعیین خواهد شد.

یکی دیگر از چالش با تقسیم بچه ها به کوچکتر اجتماعی فاصله گرفته کلاس های درس است که نیروی انسانی. بیشتر معلمان نیاز به استخدام و به جای بیشتر فرد در کلاس های درس و همچنین آموزش آنلاین Newell گفت.

Newell گفت: برخی از پدر و مادر خوب خواهد شد قرار دادن کودکان خود در مدرسه, در حالی که دیگران می خواهند یک هیبرید و برخی ممکن است می خواهید از راه دور کل آموزش.

"ما نیاز به همین ملاحظات در مورد معلمان," او گفت:. "آیا ما به اندازه کافی معلمان مایل به رفتن در آن وجود دارد به صورت روزانه به آنها آموزش دهد."

هیئت دولت به آموزش و پرورش است که به دنبال در خود سیاست های شاهزاده گفت: از جمله انعطاف پذیر هیبریدی در مدل های چند رشته ای روش های مختلف اعتباری روش و انعطاف پذیری در اطراف برخی دیگر مورد نیاز است. چگونه در مدرسه به نظر می رسد در پاییز نیز بستگی دارد بیشتر دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

چیزهای دیگر مدرسه منطقه در حال آماده سازی برای یک تهویه مطبوع بررسی عملکرد برای اطمینان از کیفیت هوا در مدرسه کافی است دست شویی و مایع, عطسه پاسداران علامت و نشانه گذاری. نیز وجود خواهد داشت یک تکنولوژی نقد و بررسی برای تعیین دانشجويان دسترسی به اینترنت و چگونه این منطقه می تواند کمک به کسانی که بدون دسترسی به آن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب