مرکزی Kitsap همسایگان نگران 500-توسعه خانه خاموش Eldorado بلوار

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 2:28 PM EDT Jun 10, 2020ساکنان چند محله در امتداد Eldorado بلوار هستند ابراز

توسط ABESTANEWS در 21 خرداد 1399

ساکنان چند محله در امتداد Eldorado بلوار هستند ابراز نگرانی در مورد توسعه ارائه شده است که می تواند 500 خانه به در 93 هکتار در منطقه مرکزی Kitsap.

کرکلند مبتنی بر توسعه دهنده آبی سرخس مدیریت LLC ارائه شده است یک مقدماتی نقشه کشی نرم افزار با شهرستان برای ساخت 501 تک خانواده خانه های جدا شده در سه بسته جنوب نیوبری هیل جاده و غرب بزرگراه 3 همراه Eldorado.

شهرستان اسناد و مدارک نشان می دهد چند مرحله تقسیم که سابقه Eldorado با اولین فاز واقع در شرق جاده بر روی ملک در حال حاضر متعلق به مربی ، این پروژه شامل سه سروصدا حفظ و نگهداری استخرها و فضاهای باز مسیرهای پیاده روی و بافر برای مناطق بحرانی. یک واقعیت بخشی از الدرادو بلوار نیز پیشنهاد شده است.

"ما با تیم ما و ما همیشه در تلاش برای پیدا کردن محله ها به سرمایه گذاری در" آبی سرخس مدیر عامل بنیامین Paulus گفت. "ما در جوامع ما می خواهیم برای ساخت در مناطق ما می خواهم می خواهم به زندگی می کنند."

ساکنان محله های مجاور نگرانی در مورد پروژه چگالی و همچنین افزایش ترافیک سر و صدا و پتانسیل رواناب فاضالب های سطحی مسائل برای خانه سراشیبی از توسعه است.

کوین گروس زندگی می کند که در زمزمه ریج محله خاموش Eldorado فرستاده است ده ها تن از سوالات به آبی سرخس و شهرستان برنامه ریزان از او یاد گرفته در مورد پروژه. ناخالص گفت که او نگران علاوه بر این بیش از 1 ، 000 مردم و وسایل نقلیه به یک منطقه کوچک و احساس می کند که تقسیم نمی شود زیبا و سازگار با موجود محله.

ناخالص برجسته تراکم به عنوان یک مسئله بزرگ برای او و دیگران در منطقه – در ساخت و آبی سرخس برآورد 1400 نفر زندگی می کنند در حال توسعه است. منطقه طبقه بندی شهری کم مسکونی اجازه می دهد برای حداقل پنج خانه در هر هکتار و حداکثر نه نفر تحت county کد. متوسط اندازه زیادی را در محدوده بین 3,200 و 8,900 متر مربع با توجه به اسناد و مدارک.

"DCD است که خواسته به نگه داشتن در ذهن است که ساکنان مناطق اطراف آن باید با چه چیزی ساخته شده است پس از توسعه رفتگان" ناخالص گفت: در یک ایمیل به Kitsap Sun. "به نظر می رسد که بیشتر واحدهای مسکونی که یک توسعه دهنده می تواند خودرا برای امتحان اماده به فضای بیشتر پول (سود) آنها را در هزینه های زیبایی شناسی و سرزندگی."

این پروژه هنوز در اولین مراحل و برنامه ریزان شهرستان هنوز یک فرصت را به طور کامل بررسی و صدور نظرات به مقدماتی نقشه کشی, نرم افزار, با توجه به اسکات Diener با Kitsap County Department of جامعه توسعه است. به عنوان پیشنهاد این پروژه در دیدار شهرستان تراکم مورد نیاز است.

"این واقعا بدست و پای خود را زیر آن ما فرستاده اند و اطلاع از برنامه ما بدست مقدار زیادی از بازخورد از همسایه ها که مخالف هستند به این پروژه و ما شده ایم در پاسخ به آن درخواست که ما آنها را" Diener گفت.

ترافیک

ترافیک خودرو همراه Eldorado, a two-lane county جاده نیز یک نگرانی است. تقاطع Eldorado و نیوبری هیل جاده در حال حاضر مشغول و دشوار تقاطع برای رانندگان تلاش به نوبه خود بر روی نیوبری ناخالص گفت.

ترافیک مطالعه برای تخمین پروژه توسعه تولید خواهد شد به طور متوسط 4,729 خودرو جدید سفر یک روز و توصیه می کند نصب و راه اندازی یک سیگنال ترافیک در الدرادو و نیوبری. این مطالعه به ذکر است که سیگنال ترافیک در کشيش جاده و نیوبری ممکن است نیاز به تغییر شود و یک سیگنال ممکن است مورد نیاز در عازم جنوب بزرگراه 3 بر روی سطح شیب دار.

ناخالص سوال چقدر از هزینه ترافیک بهبود آبی سرخس مسئول خواهد بود. این تجزیه و تحلیل ترافیک برآورد یک سیگنال در نیوبری و Eldorado هزینه نزدیک به $700,000.

شهرستان اتهامات توسعه دهندگان هزینه از 700 $در هر واحد برای بهبود ترافیک است که قرار آبی سرخس در قلاب برای $350,000 با توجه به تجزیه و تحلیل ترافیک. توسعه دهندگان نیز می تواند به پرداخت متناسب با سهم هزینه نصب یک سیگنال ترافیک با توجه به برنامه ریز شهرستان جف اسمیت. اما این اعداد و دیگر الزامات خاص برای بهبود ترافیک نشده اند اتو نشده است.

"این خیلی زود در حال حاضر که ما در مورد آن صحبت کردیم در طول میان کارکنان به عنوان دور به عنوان آنچه که ما می رویم به انجام به کاهش وضعیت" اسمیت گفت.

فاضالب های سطحی زهکشی

کارن میلز و همسرش, Gary, زندگی در Windsong محله واقع شده است که در سراشیبی شرق از توسعه ارائه شده است. وقتی که باران stormwater از تپه نوبت Windsong خیابان به "کمی رودخانه ها" میلز گفت.

"ما می خواهم به تماشای آب بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن پایین خیابان های ما برای یک هفته به یک هفته و نیم پس از یک رگبار باران," میلز گفت.

تخلیه پرده در اطراف خانه کمک به جلوگیری از آسیب های داخلی اما نمی جلوگیری از جاده ها از جاری شدن سیل. زن و شوهر نگران است که این زیربخش است که جایگزین درختان پشت خانه خود را با پیاده رو و جاده ها خواهد مشکل را تشدید کند.

"من مؤمن بزرگ در تحت پیگرد اما اگر آنها نمی تواند مطمئن شوید که ما در حال محافظت جلوتر از زمان ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از آسیب را در اینجا," میلز گفت.

مقدماتی نقشه کشی نقشه نشان می دهد سه سروصدا نگهداری استخر در زیربخش. جمع آوری فاضالب خواهد شد به کارگردانی به حوضچه ها و درمان منتشر شده در یک نرخ که منطبق بر "وضعیت موجود از یک جنگل سایت" توسعه دهندگان گفت: در یک ایمیل به Kitsap Sun.

شهرستان برنامه ریزان را بررسی سروصدا برنامه ریزی و ارزیابی هر گونه اضافی کاهش اقدامات آنها احساس می کنید مناسب هستند اسمیت گفت.

"ما این را واقعی و جدی است. ما در همه این نظرات در علاوه بر این به آنچه که ما ممکن است با ثبات با کد" اسمیت گفت. "ما هنوز بررسی تمام این نظرات و آدرس این نگرانی است."

امداد رسانی عمومی

آبی سرخس برنامه ریزی یک جلسه عمومی در اواخر ماه مارس در Klahowya متوسطه که بعدها لغو شد به دلیل نگرانی بیش از COVID-19 بیماری همه گیر.

توسعه دهندگان می گویند که آنها می خواهم به شنیدن آنچه که همسایگان برای گفتن و برنامه ای برای برنامه ریزی مجدد در این جلسه پس از Kitsap County حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی. Paulus اضافه شده است که او را خوشحال ساکنان در نظر گرفتن زمان برای رسیدن به خروج.

"ما در حال رفتن به محل کار به ترکیب به عنوان بسیاری از نظرات خود را به عنوان ممکن است به طرح" Paulus گفت. "هدف ما این است که مطمئن شوید که پروژه ما می افزاید: به این جامعه و این چیزی است که آنها احساس خود را افزایش می دهد جامعه است."

Diener گفت که این شهرستان نشده بود و یک پروژه با این مقدار جامعه پاسخ در "برخی از زمان." DCD است راه اندازی یک صفحه وب برای توسعه است که شامل اسناد و مدارک پروژه شهروند نظرات و بررسی های شهرستان کارکنان.

همه ساکنان در 800 پا از مرز بیرونی توسعه ارائه شده اطلاع هنگامی که یک برنامه کاربردی برای یک پروژه جدید است واصل Diener گفت. در حالی که این دوره نظر برای SEPA زیست محیطی بررسی می بندد این هفته شهرستان کارکنان ادامه خواهد داد و به نظر در این پروژه تا جلسه امتحان را نقد و بررسی این پروژه است که برنامه ریزی شده است.

"ما فقط شروع کار ما یک راه طولانی برای رفتن قبل از کارکنان باعث می شود یک توصیه" Diener گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن