مرکزی Kitsap آتش و نجات پیشنهاد پیوند جدید برای ساخت ایستگاه های

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 4:19 PM EDT Jul 24, 2020مرکزی Kitsap آتش و نجات (CKFR) در حال آماده سازی یک پی

توسط ABESTANEWS در 4 مرداد 1399

مرکزی Kitsap آتش و نجات (CKFR) در حال آماده سازی یک پیوند است که اجازه می دهد برای بهبود امکانات و جدید ایستگاه آتش نشانی است که می تواند برای رای دهندگان در نوامبر 3 انتخابات و رای گیری.

پیوند اگر تایید شده توسط منطقه کمیسیون در روز دوشنبه و تایید شده در پاییز آغاز خواهد شد به جمع آوری می شود در بهار 2021.

CKFR برنامه ریزی برای قرار دادن پیوند اولیه انتخابات, رای گیری در ماه اوت اما هیئت مدیره خود را از کمیسیون تصمیم به تاخیر در قرار دادن آن در انتخابات به دلیل عدم اطمینان اقتصادی با توجه به COVID-19.

درخواست بودجه خواهد آمد پس از دو دیگر عوارض برای خدمات اضطراری به پایان رسید, به معنی صاحبان املاک واقع خواهد شد پرداخت کمتر از آنچه آنها پرداخت می شود و در سال 2019 برای تعمیر و نگهداری و عملیات مالیات و اوراق قرضه. CKFR برآورد مالیات دهندگان خواهد بود ارزیابی و 32 سنت در هر 1000 $در ارزیابی ارزش اموال مورد دو سنت کمتر به طور متوسط از در حال حاضر.

پیوند است که به منظور بهبود آتش منطقه امکانات. هیچ یک از CKFR ایستگاه در حال حاضر ملاقات لرزه ای استاندارد. برخی از آنها بیش از حد کوچک برای خودروهای آتش نشانی به طور کامل محافظت از آب و هوا. ایستگاه نیز نیاز به بیشتر موثر اگزوز دیزل سیستم حذف و پاکسازی مناطق به کاهش قرار گرفتن در معرض مواد سرطان زا و بیماری های عفونی.

"ما باید از این فرصت برای دیدار با امکانات ما برای رفع نیاز 60 سال کمتر از صاحبان املاک پرداخت مالیات به آتش منطقه در سال 2019 گفت:" رئیس John Oliver. "ساخت و ساز در این پروژه همچنین کمک در بهبود اقتصادی تلاش برای اقتصاد محلی به عنوان ما صعود از COVID-19."

منطقه می گوید: ساختمان این ایستگاه را سود اضافه شده برای تحریک اقتصاد محلی. بسیاری از پروژه های در حال "بیل آماده" با توجه به آزادی مطبوعات از CKFR معنی کار طراحی محیط زیست, تاثیر مطالعات و برنامه ریزی سایت تمام شده است انجام می شود.

ارتقاء برنامه ریزی شده عبارتند از:

دو ایستگاه جدید: CKFR می خواهد برای ساخت ایستگاه های جدید یکی در Coho اجرا در نزدیکی دریاچه Symington (به نام ایستگاه 57) و یکی در Anderson هیل جاده (به نام ایستگاه 52).

جایگزینی سه ایستگاه: ایستگاه 53 (Seabeck) ایستگاه 51 (پاسکو) و ایستگاه 45 (شمال Perry).

ارتقاء چهار ایستگاه: ارتقاء لرزه ای و/یا remodels را در ایستگاه 64 (چیکو) ایستگاه 41 (Meadowdale) ایستگاه 56 (Seabeck بزرگراه) و ایستگاه 42 (جزیره دریاچه).

آتش منطقه دو سال را صرف بررسی آن ایستگاه آتش نشانی و برنامه ریزی بهبود. آتش کمیسیون در نگاه پیوند گزینه های بسته در ماه مه سال 2019 با توجه به بسته هایی که در محدوده از $27 میلیون به 70 میلیون دلار. منطقه فرود در $58.3 میلیون سرمایه و امکانات برنامه ریزی برای ساخت دو ایستگاه جدید جایگزین سه دیگران را ارتقاء قابل توجهی را در چهار ایستگاه.

"به عنوان رییس آتش نشانی یکی از سریعترین رشد مناطق در شبه جزیره من به شدت اعتقاد این است که یک سرمایه گذاری مثبت در آینده ما را به عنوان ما ظهور into the new normal" الیور گفت. CKFR پاسخ به بیش از 8000 اورژانس تماس در هر سال است.

هیئت مدیره از آتش کمیسیون مرکزی Kitsap آتش و نجات را ملاقات تقریبا در 4 p. m. در جولای 27 به بحث در مورد اوراق قرضه. برای دسترسی به این دیدار بازدید از منطقه آتش در وب سایت www.ckfr.org. اعضای جامعه که می خواهم به ارائه نظر عمومی باید ایمیل سرنا شاهزاده sprince@ckfr.org 3 p. m. در جولای 27 با نام خود و آدرس و شماره تلفن آنها استفاده خواهد کرد برای پیوستن به جلسه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب