Caldier چهره دو رقیب در 26 منطقه خانه اولیه

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 5:55 PM EDT Jul 13, 2020دولت Rep. میشل Caldier را دو مخالفان در تلاش برای انت

توسط ABESTANEWS در 24 تیر 1399

دولت Rep. میشل Caldier را دو مخالفان در تلاش برای انتخاب مجدد به 26th قانونی منطقه از جمله سابق رقیب و حریف خود را از او ،

Caldier R-Port Orchard, وکالت 26th, در خانه, موقعیت 2 صندلی پس از 2015. مخالفان او در Aug. 4 اولیه انتخابات در حال شادی استنفورد یک دموکرات که زد و از دست داد به Caldier در سال 2018 و جمهوری خواه Alisha Beeler. بالا دو نامزد پیشرفت خواهد کرد و به Nov. 3 انتخابات عمومی.

26 منطقه دهانه Tacoma Narrows Bridge به برمرتون از جمله فرفره هاربر پورت اورچارد و کلید شبه جزیره.

قانونگذاران چپ المپیا در پایان به طور منظم برنامه ریزی شده جلسه در اواسط ماه مارس فقط به عنوان دولت بود ramping تا پاسخ آن را به COVID-19. در ماه های پس از آن بسیاری از نمایندگان مجلس را تحت فشار قرار دادند برای رژیم صهیونیستی. جی Inslee به تماس ویژه جلسه قانونی برای رسیدگی به همه گیر و دولت پیش بینی شده $8.8 میلیارد کسر بودجه در میان مسائل دیگر.

داوطلبان خواسته شد در مورد نقش قوه مقننه در پاسخ به همه گیر چگونه آنها را به آدرس کسر بودجه خود را در موضع پلیس اصلاحات در نور از اعتراضات گسترده علیه خشونت پلیس و رویکرد خود را برای حل این دولت در حال انجام مقرون به صرفه مسکن.

پاسخ خود را در نظم که در آن آنها به نظر می رسد در Kitsap County رای دهندگان جزوه.

میشل Caldier: جمهوری, 44, از پورت اورچارد

مالی مبارزات انتخاباتیمطرح $105,511; صرف به تاریخ $14,477.

Caldier سابق دندانپزشک کار می کرد که بیشتر در خانه های سالمندان و سالمندان است که در حال اجرا برای دوره چهارم در مجلس به این دلیل او احساس می کند "بسیاری از کار من آغاز شده ام نیست انجام می شود." Caldier عضو خانه بهداشت و سلامتی آموزش و پرورش و کمیته تخصیص بودجه.

"من احساس می کنم مثل من تخصص مورد نیاز است در حال حاضر بیش از هر زمان که یکی از بزرگترین چیزهایی که به سختی کسی در قوه مقننه است و تا کنون مشغول به کار در بهداشت و درمان هیچ یک تخصص است که من را از نظر مراقبت از بیماران و به خصوص بیماران در معرض خطر," Caldier گفت.

خواهان بسیج در سراسر انتقاد از رژیم صهیونیستی. جی Inslee خود را برای پاسخ به همه گیر به نام یک جلسه ویژه برای رسیدگی به بودجه دولت است. Caldier فکر می کند قانونگذاران باید ورودی بیشتر در مورد اینکه چگونه دولت در پاسخ به این ویروس به طور خاص در پاسخ به فرماندار را با استفاده از قدرت اضطراری.

"قوانین ایجاد شد در اصل در سال 1969 و من فکر می کنم که اجازه می دهد تا فرماندار از 30 روز یا تعلیق و یا ایجاد قوانین من OK با آن است چرا که اگر زلزله یا ما در یک جنگ چیزی شبیه به آن و سپس ما هنوز هم نیاز به اجازه دولت برای ادامه" Caldier گفت. "اما پس از آن من معتقدم کل قوه مقننه باید ورودی."

Caldier اذعان کرد قانونگذاران خواهد بود در مواجهه با "واقعا برخی از تصمیم گیری های دشوار" با دولت بودجه عملیاتی, اما عبور از مالیات های جدید را برای از دست دادن بود و نه یک راه حل واقعی. حتی اگر دموکرات اکثریت مجلس قانونگذاری به تصویب مالیات های جدید در یک جلسه ویژه که درآمد نمی توان جمع آوری شده تا اوایل تا اواسط 2021, Caldier گفت.

"واقعیت این است که ما نیاز به ایجاد برخی از تصمیم گیری های دشوار در حال حاضر و مطمئن شوید که ما در حال حفظ خدمات ضروری برای ما آسیب پذیر هستیم و بدانند آنچه که ما می توانید انجام دهید برای رسیدن به اقتصاد ما پشت" Caldier گفت.

Caldier گفت: او را نگاه اول در توقف برخی از هزینه ها و برنامه های قوه مقننه تصویب در دو سال گذشته از جمله پرداخت های اضافی را برای مقامات منتخب و بودجه برای آموزش عالی است.

"این برنامه بودند در محل قبل از دو سال پیش من فکر می کنم آنچه که ما نیاز به انجام است که در تمام این برنامه ها و تمام پول هایی که قرار داده شد و در واقع آنچه که ما می توانید مکث و صبر دو سال یا چهار سال دیگر به پیاده سازی" Caldier گفت.

او اضافه کرد که دولت نیاز به آمده تا با یک طرح برای مردم به کار با خیال راحت که ممکن است به معنی لغو محدودیت های اعمال شده در برخی از شهرستانهای با کمتر مورد شمارش در حالی که نگه داشتن دقیق مقررات در محل کار و پزشکی شکننده مردم است. Caldier نیز پیشنهاد لغو برخی از آموزشی محدودیت در ارائه دهندگان مراقبت از کودکان برای افزایش در دسترس بودن مراقبت از کودکان.

"کاملا چند امکانات مراقبت از کودک تماس با من و گفت: آنها نگران هستید که آنها در حال رفتن به مجبور به بستن درهای خود را به دلیل خانواده ها پرداخت نمی کند و یا نمی تواند پرداخت مقدار اضافی آن را هزینه" Caldier گفت.

Caldier پشتیبانی نمی کند برش بودجه برای اجرای قانون اما گفت: تغییرات باید به نحوه اجرای قانون در پاسخ به موقعیت های خاص. وقتی کسی با مشکلات روحی و روانی است که در بحران های منطقه ای سلامت رفتاری سازمان باید یک مشاور برای پاسخ به همراه پلیس, او گفت:.

"من از داشتن یک ارائه دهنده سلامت روان وجود دارد برای تماس های من را پشتیبانی نمی کند داشتن آنها را به تنهایی و به طور بالقوه گرفتن مجروح" Caldier گفت.

Caldier گفت که او باز است به کار بر روی قانون الزامی به استفاده از دوربین های بدن با برخی از محدودیت های است که می تواند درخواست و دسترسی به فیلم.

با توجه به مقرون به صرفه مسکن بحران Caldier خواستار تغییر دولت رشد مدیریت عمل به آن را آسان تر برای شهرستانها به ضمیمه نزدیکی شهرستان اموال خود را گسترش و رشد شهری مناطق و ساخت و ساز مسکن.

"ما نیاز به تعمیر GMA و اجازه می دهد ما در شهرستانها به ضمیمه مناطق و شاید اجازه می دهد آنها را به یک جدول زمانی از 10 سال قبل از اینکه آنها را مجبور به انجام ارتقاء به طوری که آنها می توانید در ادامه به جمع آوری مالیات در خواص آن" Caldier گفت.

تا زمانی که دولت می تواند آن را افزایش عرضه مسکن Caldier گفت: او در حمایت از بودجه مشترک برنامه های مسکن که در محل های کم درآمد افراد یا خانواده ها با هم در یک خانه. اتصال ساکنان که باید فضای موجود در خانه های خود را با افراد در نیاز به مسکن ارزان تر از کوپن برنامه Caldier گفت.

"هزینه برای مطابقت با مردم و کاهش مشکلات بود و به طور متوسط از 1000 $در هر فرد شما نمی توانید بهتر از بنگ برای جفتک انداختن خود را," او گفت:.

شادی استنفورد: دموکرات 55, فرفره هاربر

کمپین مالی: $69,769 مطرح شده; $11,213 صرف به تاریخ

پس از یک دهه زندگی حرفه ای طولانی به عنوان یک مدیکر مشاور فروش با گروه بهداشت تعاونی (بعد Kaiser Permanente), استنفورد مشغول به کار به عنوان یک معلم جایگزین در شبه جزیره منطقه مدرسه. او در حال حاضر توسعه متخصص برای خدمات مسکن در تاکوما و دوم اجرا در 26 منطقه.

استنفورد احساس او "همه چیز من قرار است انجام دهد" در طول سال 2018 کمپین اما او هنوز هم آمدند تا در برابر Caldier. در ابتدا او نمی طرح در حال اجرا دوباره در سال 2020 است.

"بودن در جامعه انجام مسکن چیزهایی که به مردم کمک اتصال مردم راه شما می توانید انجام دهید که در یک بزرگتر مرحله به اجرا برای دفتر" استنفورد گفت. "این فقط کار درست را انجام دهید و صدای ما هنوز نمی شنیده بودن همه صداها هنوز هم نمی شنیده بودن در 26 است."

استنفورد فکر می کند, واشنگتن, پاسخ به همه گیر شده است تا کنون اما نگرانی که بازگشایی بیش از حد به سرعت ادامه خواهد داد و منجر به افزایش موارد است. او طرفداران آهسته باز در حالی که اطمینان حاصل کرد که کارکنان مراقبت های بهداشتی باید به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی و بیمارستان ها به اندازه کافی تخت و هواکش.

"چیزی که من اعتقاد دارم این کار از نماینده مجلس, مطمئن شوید که ما در حال مراقبت از هر کس مهم نیست که شما چه کسی هستید" استنفورد گفت.

او همچنین معتقد است که فرماندار باید صبر کنید برای تماس با یک جلسه ویژه تا زمانی که دولت اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل کمک های فدرال و وضعیت یک واکسن.

"من می خواهم مردم را به بازگشت به که قادر به انجام تمام کارهایی که, اما ما نمی تواند انجام دهد مگر اینکه ما را به زمان ما جمع آوری تمام اطلاعات صحیح و مطمئن شوید که ما در حال انجام این کار در یک معنی متفکر و دقیق راه" استنفورد گفت.

حفاظت از دولت شبکه امنیت اجتماعی به طور خاص بودجه برای مسکن و بی خانمانی اولویت باید در هنگام برخورد با کسر بودجه دانشگاه استنفورد گفت. هر کوتاه مدت کاهش باید متعادل با حذف "منسوخ نقاط ضعف مالیات" و عادلانه تر مالیاتی است. دانشگاه استنفورد گفت: هیچ کس تنها راه حل برای این مشکل اما این است که قانونگذاران را به آمده تا با ایده های خلاقانه برای حل این بودجه موضوع است.

"در کوتاه مدت چه من فکر کردن در مورد این است که من می خواهم به مطمئن شوید که ما در حال برش حداقل ما به این چیزی است که من می توانم بگویم و نه فقط به قرار دادن مردم در وضعیت بدتر از آنها در حال حاضر در" استنفورد گفت.

در پاسخ به تماس از فعالان به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" استنفورد گفت: او پشتیبانی سیاه زندگی مهم جنبش و تظاهرات مسالمت آمیز خواهد بود و "از صمیم قلب حمایت از یک جابجایی وجوه" به آموزش و پرورش و پیشگیری از جرم و برنامه های.

استنفورد سوال که چرا افسران پلیس نامیده می شود به حل و فصل چیزهایی مانند پارکینگ اختلافات بین همسایگان و گفت: او را حمایت جابجایی بودجه برای متخصصان بهداشت روانی برای پاسخ با پلیس در شرایطی که فرد دچار یک سلامت روانی بحران است.

"ما را defunding هر چیز دیگری اما نه این که این چیزی است که باعث می شود مردم دیوانه ما باید به طور عادلانه در مورد این" استنفورد گفت.

در همان زمان استنفورد اذعان کرد که مجهز نیروی انتظامی مهم است که با استناد به مرگ دوست, ایالت واشنگتن گشت سپاهی تونی Radulescu که به ضرب گلوله کشته شد در طول یک توقف ترافیک در سال 2012.

"من می خواهم آنها را به پول آنها نیاز به استخدام, اما من هنوز هم می خواهید مطمئن شوید که بودجه اختصاص داده است به طوری که در آن ما هنوز هم پیشگیری ما هنوز منابع در جامعه به مطمئن شوید که ما در حال پرداختن به بی خانمانی, سلامت روان" استنفورد گفت.

اولین گام برای رسیدگی به مسکن و بی خانمان است که به سازمان های دولتی و خصوصی و با هم کار کنند استنفورد گفت. او با اشاره به سیاتل سوم درب ائتلاف – مجموعه ای از رهبران کسب و کار و ارائه دهندگان خدمات و محققان به دنبال راه حل برای بی خانمانی – به عنوان مثال.

استنفورد طرفداران برای استفاده از بودجه عمومی و منابع خصوصی به ناتوانی پیر مدارس و متل به مسکن مقرون به صرفه و تثبیت دولت مالیاتی است که او معتقد است بیش از حد وابسته به مالیات بر فروش.

"ما می دانیم چه اتفاقی می افتد و مالیات بر فروش لطمه می زند روزمره کارگر, بنابراین اگر شما در حفظ و افزایش آن است که قصد ندارم به کمک کسی" استنفورد گفت.

او همچنین نشان می دهد سازمان ها باید همکاری با مدیران املاک به مردم به مسکن های مشترک و پشتیبانی از مسکن-اولین پروژه پندلتون محل در برمرتون. چالش این است که پول و نشستن در جدول با "مقدار زیادی از افرادی که ذینفعان" استنفورد گفت.

"پوشش نقره ای است که مردم می آیند و با هم همکاری فقط به فکر می کنم در خارج از جعبه و کمک مردمی به عنوان بسیاری از ما می تواند در این بیماری همه گیر" استنفورد گفت.

Alisha Beeler: جمهوری, 40, از پورت اورچارد

کمپین مالی: $15,948 مطرح شده; $8,352 صرف به تاریخ

Beeler است Kitsap بومی و دولت committeewoman برای Kitsap County حزب جمهوری خواه که با این نسخهها کار به عنوان یک خدمات پیش از محاکمه افسر Kitsap County است. Beeler بود موجب به اجرا برای دفتر Caldier رای گیری رکورد که او می گوید که در تقابل با بسیاری از محلی حزب جمهوری خواه پلت فرم.

"من برنامه ریزی شده بود در رفتن به سیاست من نیست در انتظار من خواهد بود در حال اجرا برای مجلس نمایندگان در این سال, اما من نمی تونستم تحمل idly توسط دیگر هیچ" Beeler گفت.

این Kitsap County حزب جمهوریخواه تایید Beeler بیش از Caldier. یک پست در این سایت اعلام حمایت می گوید Beeler "نصب شده یک کمپین به چالش Caldier سیاست تناقضات و شکست را به طور موثر تعامل شهروندان منطقه است."

اگر انتخاب Beeler اولویت خواهد بود برای به دست آوردن صاحبان کسب و کار کوچک به کار می کنند. او خواستار Inslee را از دست داده و همه گیر "کاملا اشتباه" خواهد بود و پشتیبانی از تعلیق فرماندار اورژانس قدرت.

"شما در حال شکستن حقوق و قانون اساسی ما با این حکم است که شما با قرار دادن پایین است که نه قانون است که نمی توان اجرا و از آن زمان برای کسی که به او یادآوری کرد که" Beeler گفت.

Beeler می گوید اقتصادی طرح بر اساس "پایین به بالا صفر-بودجه بندی بر مبنای" که در آن هر یک از وزارت امور خارجه داده شده است "دقیقا آنچه آنها نیاز دارید و نه چیزی بیشتر." او نمی خواهد حمایت از هر گونه مالیات و یا مالیات را افزایش می دهد.

"مالیات اضافی فقط به مردم ارسال بیش از لبه مالی مردم در حال حاضر خراب" Beeler گفت.

برای کمک به کاهش بار بر روی کسب و کار کوچک صاحبان Beeler گفت: او را فشار کمتری مقررات ساختمان و مجوز مورد نیاز است. او گفت: او را پشتیبانی اضافی بودجه محرک تنها در صورتی که پول تضمین شده بود به رفتن به کسب و کارهای کوچک.

"اگر آن را در واقع رفتن به کسب و کارهای کوچک تنها پس از آن بله" Beeler گفت. "اما آن دسته از شرکت های چند میلیون دلاری است که چند فرانچایز من نمی خواهد حمایت کند."

Beeler گفت: او را پشتیبانی نمی کند defunding اما که عدالت کیفری اصلاحات لازم و حرفه ای خود را می سازد و او را مجهز به تصویب اصلاحات در قوه مقننه است.

"ما قرار داده و بسیاری از شغل های اضافی بر ما ادارات پلیس آنها به عنوان سلامت روان مردم زمانی که آنها بیرون رفتن مردم به آنها به عنوان خشونت خانگی حمایت از آنها نه فقط وجود دارد برای اجرای قانون آنها در تمام این فوق العاده کلاه" Beeler گفت. "شاید ما نیاز به نگاهی که به دور, به طوری که آنها می تواند اجرای قانون و نه باید به کسانی که نقش های دیگر."

Beeler طرفداران برای دسترسی بیشتر به بهداشت روان برنامه ها و آموزش به بار کردن افسران پلیس و کارکنان زندان.

"سلامت روان فقط از نمودار در حال حاضر و زندان است نه جایی که ما نیاز به تامین بیشتر سلامت روان منابع قبل از این مردم به نقطه ای که آنها در حال ارتکاب جرم به دلیل سلامت روان" Beeler گفت.

در مورد مسکن بحران Beeler همچنین موضوع را با رشد مدیریت عمل می کنند با این استدلال که این محدودیت توانایی دولت های محلی برای کنترل منطقه بندی و مجوز. Beeler گفت که او فکر می کند "ما می تواند انجام دور با (GMA) و بیش از شروع و یا فقط انجام دور با آن و کنترل را به دولت های محلی است."

"من فکر نمی کنم دولت باید درگیر در همه," او گفت:.

Beeler اذعان کرد نیاز به مسکن بیشتر مقرون به صرفه اما گفت که او نمی باید یک طرح خاص برای افزایش عرضه است. او اضافه کرد که او با پشتیبانی از مالکان ساختمان و لوازم جانبی-واحد مسکونی و یا در خانه بر روی اموال خود را.

"تا آنجا که به عنوان یک طرح خاص من آن را ندارید من فقط می دانم که ما باید آن را," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن