Bye Bye Blackbird

من جشن " 28th تولد در Blackbird شش ماه پس از آن باز می شود. من به یاد داشته باشید دقیقا همان چیزی خوردم اما م

توسط ABESTANEWS در 14 تیر 1399

من جشن " 28th تولد در Blackbird شش ماه پس از آن باز می شود. من به یاد داشته باشید دقیقا همان چیزی خوردم اما من می دانم که گوشت خوک شکم درگیر شد, همراه با یک قرمز است که منفجر باز کردن درب از درک در مورد آنچه انگور قادر به. Blackbird باز چشم من به بسیاری از چیزها است. اما من هنوز گنگ schmuck که همه چیز را می دانست بنابراین من نمی تواند فقط به خودم اجازه می دهد به دور دمیده می شود با تجربه: من فکر کردم این یک بیت اضافی که منو namechecked سرور' طراح لباس و من فکر می کنم این خنده دار بود مقايسه شلوغ overlit اتاق ناهار خوری به محدوده یک موش آزمایشگاه. من بیش از حد سرد برای مدرسه.

اما در همان سال دوست دختر من و من خراشیده با هم دلار برای تولد شام در چارلی اسب یورتمه رو را یک اندازه و شکل گیری تجربه ناهار خوری با یک کاملا متفاوت پرنیان. یک چیزی که من به یاد داشته باشید بسیاری از آن شب بود Trotter خود در حال ظهور از آشپزخانه و striding در سراسر اتاق ناهار خوری پیدا کردن خلاصه از لحظه خود را مشغول خدمت به ما شلیک یک پژمرده پوزخند.

ما فرض او خنده او را ساز و برگ که من انقباض غیر ارادی ماهیچه به یاد بود ارزان ساری خریداری شده برای این مناسبت در دوون. (چارلی بود که جلوتر از زمان خود را در بسیاری از راه یکی از آنها در اختیار داشتن یک مدرک از wokeness ما ندارد; او به وضوح نمی هندی). اما که والا سایه همراه با supercilious تن است که با sommelier را تکذیب کرد من قبل از prandial ویسکی (فقط شامپاین آقا) و مسکوت, خفقان احترام به multicourse فوران چاه نفت به نظر می رسید نیاز به آن بندگان مرا به جای من: اراضی جنگلی دور از مرکزی Twerpistan.

که هرگز اتفاق می افتد در Blackbird.

از دروازه طرقه چیزی که ارائه شده به صورت سبز و نا امن است که می تواند الهام بخش مادام العمر وسواس با رستوران: آن را سرد بود بدون اینکه بی رحمانه شیک بدون پخش و معمولی با اعتماد به نفس در جهان-کلاس آشپزی پل kahan رایگان و بسیاری از سرآشپزها که به دنبال او در پاس دادن شد در صفحات.

من هرگز خوردند در اسب یورتمه رو دوباره اما تا ابد من برای شانس برای رفتن به Blackbird. اه خاطرات! There was an out-of-the-blue دعوت از دوست من, مواد غذایی نویسنده لوییزا چو برای یک شام ویژه شامل گروه تجربی هشتم, Blackbird, بداهه نوازی موسیقی به دوره های الهام نگر آشپزیپخته شده توسط مهمان آشپز–اوه!—Mario Batali. من یک بار یک قاضی (همراه با Chu) در کپور مسابقه پخت و پز: سرآشپز اجرایی مایک Sheerin خدمت خود را از ورود در اوج شلوغ شام خدمات و باریکش من روی گونه ها مانند یک ستاره bubbe (من فکر نمی کنم که تحت تأثیر رای من اما آن نمی صدمه دیده). Blackbird بود تنظیم برای اوج خواننده جیمز ریش-نامزد گراز کل پروژه که kahan رایگان, Sheerin, Nate سیرز, Jason هممل و پل Virant پایین مکیده بالا عمری در حالی که سلاخی سه Mulefoot خوک و سپس در خدمت آنها شب بعد تبدیل به پنیر سر راویولی با کل دانه خردل, پاستا, بوداده crepinette با آلو و pinot نوآر جم و مونستر (ابهامزدایی) gerome با larded brioche.

حتی نشستن بر روی پاسیو و مصاحبه kahan رایگان برای یک داستان احساس می کند مانند یک مخاطب با جالبترین بچه ها در بلوک (جایی که او یک بار ارائه شده قانع کننده اماره است که او الهام بخش در پشت تاکو بل 7-لایه Burrito). چند هفته پیش من صرف یک ساعت یا بیشتر گیر در خانه پخت و پز پل kahan رایگان فوق العاده خوشمزه و فوق العاده ساده کلم از این خواننده را در جامعه جدید آشپزی. من نمی توانم تصور کنید که این غذا همیشه ظاهر می شود در یک منو در Blackbird اما فروتن اطمینان آن منابع بسیار زیادی مانند سهولت گردیده یک شب در رستوران تضمین شده است.

یکی کردن مهمان نوازی برگزار شد که در آن بسته طرقه, برای, خوب, رستوران تلفات این بیماری همه گیر. یکی از جدیدترین کافه Cancale دیگری است که همراه با زمان افتخار نقاط مانند نیش کافه Mindy است, شکلات داغ, Jeri جلو پنجره La Fontanella, چاق, سوسیس, برای خاطر مسیح و بسیاری دیگر—و به احتمال زیاد بسیاری از بیشتر به آمده است.

من مضطرب برای این هفته و به طور خاص است که آن را بیش از حد به زودی برای باز کردن رستوران در وسط این فاجعه است. اما که نمی تواند حذف نیش از دست دادن مکان شما می تواند احساس در خانه بدون در گیر بودن در خانه. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب