اما اجازه ندهید این فقط یک روز چیز': بینبریج معترضان مارس به شهر سالن

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 4:55 PM EDT Jun 5, 2020باین بریدج ایسلند – Swarms از مردم در راهپیمایی پایین

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

باین بریدج ایسلند – Swarms از مردم در راهپیمایی پایین وینسلو راه در پنج شنبه شب, شعار, "black lives matter" و خواستار عدالت یک رویداد در یک سری از نژادها عدالت تظاهرات سازمان یافته در سراسر Kitsap این هفته است.

این Kitsap سهام نژاد و تعامل جامعه (ERACE) ائتلاف که سازماندهی مارس تخمین زده می شود که حدود 1500 نفر در این رویداد شرکت کردند.

"اما اجازه ندهید این فقط یک روز چیز" گفت: James جمعه که در صندلی شهر باین بریدج ایسلند نژاد عدالت وظیفه نیروی پرداختن به جمعیت. "آیا فقط راه رفتن از اینجا و ترک آن ، آن را به معنی چیزی اگر شما انجام این کار است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

بیشتر: خانواده تاکوما مردی که توسط پلیس خویشتنداری می خواهد پلیس اخراج

"و برای کسی که می گویند "من نمی توانم نفس بکشم' آیا شما را در درک که?" او گفت: ارجاع برخی از کلمات نهایی جورج فلوید, سیاه مرد که مرگ در بازداشت پلیس در مینیاپولیس را برانگیخته مشابه تظاهرات در سراسر کشور است. "چه کاری می توانید انجام دهید ؟ ما نیاز به حمایت شما. ما باید همبستگی خود را. ما نیاز به پول خود را. ما نیاز به کمک شما. پیوستن به ما به عنوان جامعه ما به عنوان برادران و خواهران ما. شما لازم نیست که در اینجا زندگی می کنند به ما بپیوندید. به ما بپیوندید چرا که آن را درست انجام دهد."

بیشتر: Kitsap تظاهرات: یک upswelling جوانان فعالیت در پی جورج فلوید مرگ

راهپیمایان, در جمع, در نزدیکی جزیره ایستگاه پلیس در تقاطع بزرگراه 305 و وینسلو راه, قبل از راهپیمایی از طریق مرکز شهر وینسلو به جلو گام از شهرستان سالن.

"به صداقت راه این است که واقعا تغییر است اگر شما فشار همسالان خود دولت و شهرداری برای ایجاد تغییرات نردبان مانند به طور جدی گفت:" جزایر Sal DeRosalia. "این شروع می شود حق در اینجا است که چرا ما راهپیمایی در اینجا."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب