سوزاندن بان را به اثر در Kitsap در روز پنج شنبه

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 4:11 PM EDT Jul 29, 2020سوختگی بان را به اثر صبح روز پنجشنبه در شهرستان Kits

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399

سوختگی بان را به اثر صبح روز پنجشنبه در شهرستان Kitsap.

آتش مارشال دیوید Lynam اعلام کرد که یک مرحله 1 بان که منع همه, هوای آزاد, سوزاندن جز کوچک, تفریحی, آتش سوزی در تایید چاله و لوازم خانگی و یا به عنوان مجاز در اردو خواهد اثر را در ساعت 8 صبح ممنوع باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی.

گفت: Lynam در یک بیانیه گفت: "کولر و آب و هوای مرطوب تاخیر در اجرای ممنوعیت برای چند هفته این سال است. اما با گرم و خشک آب و ما به تازگی با تجربه و سوخت به طور کامل خشک شده است."

Lynam همچنین با اشاره به آتش سوزی در بخش های دیگر دولت است که می تواند به کاهش منابعی که ممکن است در غیر این صورت در دسترس خواهد بود برای مبارزه با آتش سوزی در Kitsap.

دولت در بخش منابع طبیعی یادداشت چهار آتش سوزی همه در شرق آبشار محدوده که در حال حاضر در حال سوختن است. یکی در نزدیکی Coulee سد سوخته است بیش از 5000 هکتار است. یکی دیگر از نزدیکی Wenatchee سوخته است حدود 3000 هکتار است.

شهرستانهای غرب این آبشار از جمله Kitsap در نظر گرفته شده به "نسیم" خطر آتش سوزی با توجه به DNR.

در روز سه شنبه بخش اعلام کرد ایالت رایت ممنوعیت تمام زمین های جنگلی تحت DNR آتش نظارت حدود 12 میلیون هکتار از زمین های خصوصی. که سفارش به اثر رفت سه شنبه و اجرا می شود از طریق سپتامبر. 30, مگر اینکه شرایط آتش را بهبود بخشد. آتش سوزی در اردو هستند و هنوز اجازه تحت سفارش.

این گروه با اشاره به طولانی گرم و خشک و شرایط آب و هوا در سراسر دولت است.

"ما به سادگی می توانید هر گونه شانس در حال حاضر با آتش سوزی احتمالی آنقدر بزرگ" کمیسر اراضی عمومی هیلاری فرانتس در بیانیه ای گفت. "داغ اخیر آب و هوا دارای تنظیم صحنه برای آتش سوزی برای شروع به راحتی و به سرعت رشد می کنند – هر جرقه ای می تواند مجموعه ای خاموش megafire. از من بپرسید که همه ما انجام بخشی از ما برای جلوگیری از آتش سوزی و امن نگه داشتن جوامع ما توسط مطیع این سوختگی بان و بسیار محتاط وقتی که می آید به فعالیت های است که می تواند شروع یک آتش است."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب