برایان واتسون تاثیر در جی احساس از فوتبال به بسکتبال, بیسبال دارای توپ نرم و فراتر از

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:03 PM EDT Apr 23, 2020او یک سر و سافت بال و بسکتبال مربی فوتبال

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399

او یک سر و سافت بال و بسکتبال مربی فوتبال هماهنگ کننده توهین آمیز و فیزیکی آموزش و پرورش معلم است. وجود دارد به ندرت یک لحظه کسل کننده در زندگی برایان واتسون.

دبیرستان مربیان معمولا شناخته شده به عنوان برخی از پرشور ترین و فداکارانه حرفه ای در سراسر, اما واتسون آن را به یک سطح بالاتر حتی.

مربیگری سه ورزشی در طول یک سال تحصیلی همراه با سفر تابستانی سافت بال و فوتبال تمرینات می تواند مالیات, اما واتسون آن انجام می شود با مقدار زیادی از موفقیت به همراه آن.

و آن را همه آغاز می شود با عشق خود را برای جامعه است.

"برایان عاشق بچه ها و او می خواهد برای آنها وجود داشته باشد," جی, مدیر ورزشی لنس Youngblood گفت. "او همیشه به دنبال بچه ها بهتر در ورزش و در زندگی است. که کل ایده از مربیگری. در یک مدرسه کوچک ما را تشویق کودکان و نوجوانان به بازی های متعدد ورزشی و همچنین مربیان که همین کار را در یک سطح بالا.

"شما نمی خواهد پیدا کردن یک کارگر سخت تر از برایان. من فکر نمی کنم او یکی خودخواه استخوان در بدن خود است."

در شروع تقویم سال واتسون در قلب فصل بسکتبال ورزشی است که در آن او کمک کرد سلطنتی انجام یک بنر سال در 2018-19 فصل و در حال حاضر رسیده برگشتی در پشت به پشت فصول.

در اوایل ماه فوریه خود بسکتبال وظایف شروع به همپوشانی با سافتبال فايلهاي شیوه ها و بازی های پیش فصل.

نسبت به پایان سال تحصیلی و بهار فوتبال ظهور خواهد کرد و همزمان با سافتبال.

پس از بهار آن زمان برای سفر تابستانی سافت بال و فوتبال تمرینات. یک بار در سال تحصیلی رول در اطراف آن یک دوز سنگین از فوتبال که همپوشانی با شروع بازی بسکتبال, به, تقویم سال.

آن را تقریبا غیر-توقف در طول سال تقویم برای واتسون.

اما این اختصاص داده شده به سرعت گام شیوه زندگی است که هنجار واتسون و چیزی است که او سپاسگزار است.

واتسون بوده است و سافتبال سر مربی و دستیار فوتبال برای 15 سال و بسکتبال سر مربی برای دو نفر.

در آن span خود را به تیم برنده نه منطقه عنوان و سافتبال به پایان رسید به عنوان دولت دونده تا سه بار. بسکتبال ساخته شده از پلی آف در دو سال و به منطقه ای نهایی در سال 2019.

فوتبال به دست آورده حذفی اسکله در فصل متوالی.

"ما بازیکنان خوب در جی و ما موفق" واتسون گفت. "من نمی مربیگری فقط به اینجا. اگر من احساس نمی مانند ما موفق بودند من نمی تواند هزینه های این ساعت من. افتخار میکنم بچه ها من مربی و کار سخت آنها قرار داده است."

این نمایشگاه به تماس واتسون یک جی lifer داشتن فارغ التحصیل شد و به عنوان یک سلطنتی در سال 1992. او در تیم اول دانشگاه یا دانشکده لترمن در جی در فوتبال, بسکتبال و بیس بال. او به چهار نهایی در فوتبال به عنوان یک تازه وارد و بخشی از سه منطقه-قهرمان تیم بیس بال.

واتسون در ادامه به بازی بیس بال در پنساکولا وارد کالج شد و یک کاپیتان تیم در سال 1994. سپس او به پایان رسید تا در ایالت فلوریدا. او حدود هفت سال مربیگری در جنسبرو بالا در گرجستان قبل از بازگشت خود را به جی.

"می گویند که من یک جی سلطنتی کتمان حقیقت است" واتسون گفت. "من می خواهم برای دیدن Jay موفق شوند. اگر من احساس می کنم مثل من می تواند کمک به کسی من همیشه برای کمک به."

یک جامعه و یک ضربان قلب

با جمعیت 543 ثبت شده در سال 2011 ایالات متحده سرشماری جی است که قطعا یک شهر کوچک با مقدار زیادی از مزایای آن ،

Jay مدرسه 296 دانش آموزان از نمرات نه از طریق 12 که نیز ارائه می دهد مزایای آن برای دانش آموزان و مربیان مانند واتسون.

به عنوان واتسون قرار می دهد و آن را کوچک و مدرسه ها و مربیان بسیار آگاه از استعداد در آینده به بازی در یک دبیرستان سطح در هر سال.

و هیچ کسی بیشتر از یک نگاه از واتسون است که جی ابتدایی معلم تربیت بدنی.

در حال حاضر در 15 سال او را دیده دو فارغ التحصیلی کلاس سفر از کودکستان تا دبیرستان.

کلاس 2020 خواهد بود گروه سوم او دیده می شود تمام راه را از طریق.

"این تلخ و شیرین به تماشای آنها فارغ التحصیل" واتسون گفت. "من بسیار افتخار از تیم ما و بازیکنان ما است. این سخت است برای توصیف چگونه با افتخار آن را می سازد من تماشای آنها را رشد و تبدیل شدن به افراد جوان و رهبران جامعه."

زندگی در زمان حال

با خیلی بشقاب خود را به نظر می رسد واتسون به راحتی می تواند تبدیل به ضعف است.

اما او در تلاش برای نگه داشتن چیزهای ساده و اجازه دهید شور و شوق خود را سوخت این سفر است.

"خسته کننده است به ویژه هنگامی که شما شروع به با هم تداخل دارند و ما ساخته شده از پلی آف در هر رشته ورزشی در دو سال گذشته" واتسون گفت. "اما گاهی اوقات شما فقط کردم به رول با آن است. همه از این می تواند فقط ممکن است با دستیار مربیان است. من باید از مردم کمک به من که من می توانید اعتماد با هر چیزی است."

نه تنها واتسون تیز بازیکنان خود را و مهارت های دستکاری شده بسیار رقابتی تیم را قوی برداشت در بازیکنان خود را با نگرش مثبت و ماهیت رقابتی.

جی junior Carsyn Seib بازی های برگزار شده است بسکتبال هر سال و سافتبال به عنوان یک دانشجوی سال اول و سوم. او برنده سه منطقه عناوین در آن span همه با واتسون به عنوان مربی او است.

"ما همه رشد کرده تا او را به عنوان یک PE مربی و در حال حاضر او را به مدرسه ما مربی" Seib گفت که یک سال 2020 TEPFER همه-منطقه انتخاب کنید. "او خیلی آسان به اطراف درک و بیمار است. او مراقبت در مورد چگونه ما احساس می کنیم. او به ما می دهد که به کمک ما نیاز و اختصاص زمان زیادی به ما و بازی.

"او آن را به دلیل شور و شوق خود را برای برنده شدن و ورزشی. اما در ابتدا من فکر می کنم او وجود دارد برای بچه ها. او فقط می خواهد به مطمئن شوید که ما در حال موفقیت خوبی داشته باشید و پیروز."

دور از جی

واتسون صرف اکثریت از وقت خود را در یک Jay مدرسه در زمینه های ورزشی و یا دادگاه و یا سفر برای یک رویداد ورزشی.

خارج از این مرزهای واتسون هنوز هم تلاش می شود در اطراف ورزشی به عنوان آنجا که ممکن است. در حالی که او اذعان می کند این است که یک سخت اجرا از اواخر سال او همیشه باعث می شود مطمئن شوید که برای حمایت از ایالت فلوریدا در فوتبال است.

او همچنین بسیار زیاد شادی در مربیگری فرزندان خود — بری واتسون (تاریخ فوتبال) و برت واتسون (دانشجوی سال اول softball) — در جی یک وظیفه است که کمک کرده است تا دوباره انرژی واتسون.

"مردم از من خواسته اند که ورزش مورد علاقه من است به مربی و حقیقت این است که همه آنها دارای نقاط قوت خود و نقاط ضعف" واتسون گفت. "این تقریبا هر فصل من در این است که مورد علاقه من, ورزش, در زمان. من فقط می خواهید برای دریافت در این زمینه و یا دادگاه و به رقابت بپردازند."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com.

آخرین مطالب