Brian Dennehy کهنه شخصیت بازیگر شناخته شده برای 'تامی پسر' 'مرگ یک فروشنده" می میرد در 81

Anika نی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:17 PM EDT May 16, 2020Brian Dennehy, یک Tony - و گلدن گلوب برنده

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

Brian Dennehy, یک Tony - و گلدن گلوب برنده جایزه شخصیت بازیگر شناخته شده برای نقش خود در فیلم "تامی پسر" و فیلم تلویزیونی "مرگ یک فروشنده" در 81 سالگی درگذشت.

Dennehy درگذشت, شنبه در New Haven, کانکتیکات با همسرش جنیفر و پسر کورمک در کنار او خود را نماینده براد Turrell به تایید ایالات متحده آمریکا امروز در بیانیه ای در روز پنج شنبه.

Dennehy متصلب بیش از 180 اعتبارات اقدام در طولانی مدت حرفه ای از جمله نقش به عنوان Chris Farley پدر توماس "تام بزرگ" کالاهان جونیور در سال 1995 کمدی "تامی پسر" و D. A. جیک Dunham در "سلسله" را به عنوان به خوبی به عنوان های اخیر نقش به عنوان Dominic ویلکینسون در ان بی سی "The Blacklist."

این بازیگر کهنه به دست آورده جایزه تونی یک صفحه نمایش انجمن صنفی بازیگران و جایزه گلدن گلوب را برای او به نوبه خود به عنوان ویلی Loman در "فروشنده" روی صفحه و در برادوی است. او به دست آورده دوم جایزه تونی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک بازی برای "Long day's Journey Into Night" در مقابل ونسا ردگریو, فیلیپ سیمور هافمن و رابرت شان لئونارد. او شش بار نامزد دریافت جایزه برای امی ساعات پر بیننده برای کار خود را در "قتل در یک شهر کوچک" و "بار اثبات" در میان دیگران است.

مشاهیر زمان به رسانه های اجتماعی به سوگواری Dennehy مرگ است.

میا فارو به اشتراک گذاشته شکستگی در توییتر پنج شنبه با یک عکس از اواخر بازیگر.

"فقط ویران به یاد بگیرند که با شکوه Brian Dennehy مرده است" Farrow نوشت: در یک صدای جیر جیر اضافه کردن وجود دارد "هیچ کس من لذت می برد کار با بیشتر. وجود دارد چند نفر از دوستان به عنوان ارزش در زندگی من است. من در زمان این عکس پشت صحنه هنگامی که ما در عشق نامه. او عاشق من pup بویی."

Lin-مانوئل میراندا توییتی که او "به اندازه کافی خوش شانس برای دیدن Brian Dennehy دو بار در مرحله استادی در نامه و monumentally دلخراش مرگ یک فروشنده. یک کلوسوس. چه از دست دادن."

ویلیام شاتنر ارائه تسلیت خود را به Dennehy خانواده در یک صدای جیر جیر در تماس تلفنی با "زیبا و بازیگر با استعداد."

جیمز وودز مشترک یک عکس با Dennehy. "من فقط ویران به گوش ما از دست محبوب من دوست و همکار" جنگل در توییتر نوشت. "ما شرکای شد در دو تا از فیلم های مورد علاقه, تقسیم تصویر و بهترین فروشنده. من هرگز خندید خیلی سخت است که ما هر روز در تنظیم یا خاموش. برای "tough guy" او یک یار.

6-پا-3-اینچ Dennehy رفت به هالیوود برای اولین بار فیلم "نیمه سخت" با بازی برت رینولدز و Kris Kristofferson. او پرداخت می شود $10,000 در هفته به مدت 10 هفته کار کرد که به گمان او "شبیه آن همه پول در جهان است."

در میان 40-عجیب و غریب, فیلم Dennehy بازی یک کلانتر که زندانی رمبو در "اولین خون" یک قاتل زنجیره ای در "برای گرفتن یک قاتل" و یک کلانتر فاسد داغستان توسط Kevin Kline در "Silverado." او نیز تا به حال برخی از خوش خیم نقش: متصدی بار که کنسول دادلی مور در "10" و levelheaded رهبر بیگانگان در "پیله" و عاقبت آن است.

خود فیلم نیز گنجانده شده است "Looking for Mr. Goodbar," ناپاک "بازی" "Little Miss Marker," ", تقسیم, تصویر," "پارک گورکی," "قانونی عقاب" "مایل از خانه" "بازگشت به Snowy River" "برائت," "رومئو و ژولیت" و "حمله به حوزه 13."

او با بازی, سریال, قاتل, John Wayne gacy شنیده نشده در سال 1991 فیلم تلویزیونی "برای گرفتن یک قاتل" و رهبر اتحادیه جکی پايه بلند كن بادي در HBO ویژه "Teamster" را یک سال بعد. "من سعی می کنم به بازی خائنانی به عنوان اگر آنها در حال بچه ها خوب است و بچه ها خوب به عنوان اگر آنها خائنانی او گفت:" در سال 1992.

او به خود 70s در چنین پروژه هایی به عنوان SundanceTV را "رو و لئونارد" فیلم "مرغ دریایی" با الیزابت ماس و آنت بنینگ و بازی "آخر بازی" توسط ساموئل بکت در اسکله تئاتر. آخرین تاخت و تاز کردن در برادوی در "عشق نامه" مخالف میا فارو در سال 2014.

Dennehy است جان سالم به در برد با همسرش جنیفر و کودکان کورمک, سارا الیزابت, کاتلین و Deirdre.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب