برمرتون را در مرکز شهر اداره پست می شود ترمیمی کار رنگ

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 8, 2020این هفته مرکز شهر برمرتون اداره پست گرفتن یک لمس از سفر

توسط ABESTANEWS در 20 خرداد 1399

این هفته مرکز شهر برمرتون اداره پست گرفتن یک لمس از سفر پست-دفتر نقاشان.

ساختمان در اقیانوس آرام خیابان اطراف بوده است 1937. آن پست جعبه دیده می شود نامه ها به و از ملوانان نیروی دریایی در طول جنگ و زمان جدا از عزیزان از طریق قایق تعمیرات اساسی و کارت پستال به خانه از جوان تازه از سربازان داوطلب خدمت سربازی نشان دادن خانواده خود را که در آن نیروی دریایی اتحاد آنها را گرفته است.

سال گذشته در کنگره ایالات متحده درک کیلمر D-فرفره هاربر با حمایت و لایحه ای برای تغییر نام اداره پست جان هنری Turpin اداره پست پس از یکی از اولین سیاه chief petty افسران در نیروی دریایی است.

پنج نفر از کارکنان Abco پیمانکاری یک ویسکانسین-بر اساس شرکت است که به طور انحصاری رنگ دفاتر پست تمایل به سون و پژمرده رنگ شروع در اواخر هفته گذشته و به احتمال زیاد از طریق ادامه بقیه این هفته است.

شرکت می رود, پیشنهاد برای دیدن آنچه که شغل آنها می توانند گفت کارسون اندرسون یکی از نقاشان. خدمه آن را به تمام رنگ و دیگر تجهیزات مورد نیاز اما اجاره سطل کامیون و ماشین آلات سنگین به صورت محلی در هر کجا که آنها در حال کار. آخرین کار بود در خانه خود در ایالت ویسکانسین. آنها رنگ مورد دو یا سه دفاتر پست در هر ماه و سفر خود را, آنها سعی کنید به یک استراحت.

این گروه با چند بالاتر بر روی پلت فرم و یک چند در پایین سطل با دقت خراش کردن رنگ های قدیمی و جایگزین تر و تمیز قالب ریزی و سازه تاج و مناطق دیگر با رنگ های تازه. نقاشان نیز رفع آسیب ساختاری مانند سوراخ در سقف و یا لباس پوشیدن و رنگ داخل اندرسون گفت. او می گوید: بازگرداندن همه ساله آثار هنری و تاج قالب است که بخش مورد علاقه خود را.

"این ساختمان زیبا تمام تاج قالب از جلو," اندرسون گفت: به عنوان او خار سفید رنگ به همراه پنجره. "آن را به خوبی به آن بازگرداند."

شاهین هارپر نقاش کار در سطل بالا اندرسون گفت: بسیاری از تاریخی نقطه عطفی ساختمان نیاز به بازسازی.

"ما برای دیدن معماری این مواد استفاده می شد که در ساختمان" هارپر گفت. "این واقعا زیبا را ببینید همانطور که ما در سراسر کشور حرکت می کند."

این شرکت شده است در اطراف برای بیش از 20 سال هر چند بسیاری از کار نقاشان در برمرتون اداره پست با شرکت بوده است از چند ماه تا چند سال است.

برای چند ماه خدمه ندارد هر شغل به دلیل تعطیلی از COVID-19. در حال حاضر که همه چیز در حال بازگشایی آن ها قادر به انجام کار خود را دوباره.

کیلمر پیشنهاد این لایحه به تغییر نام اداره پست جان هنری Turpin اداره پست ساختمان در جولای 2019. Turpin یکی از اولین سیاه chief petty افسران در نیروی دریایی و داوطلب خدمت سربازی در سن 20 سالگی ، این لایحه co-اسپانسر شده از طرف همه از واشنگتن هیئت در ایالات متحده ، آن را در حال حاضر تحت بررسی در مجلس نظارت و کمیته اصلاحات.

یک نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط ارنست رالف Norling شده در داخل ساختمان از سال 1938 را نشان می دهد و یک چوب برش پایین داگلاس شاه درخت. نقاشی دیواری راه اندازی شد به عنوان بخشی از یک معامله جدید برنامه "این بخش از هنرهای زیبا" که در آن ساختمان های عمومی – بیشتر ادارات پست و یا courthouses – بودند زندگى.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن